Komunikaty PR

Bolt przedłuża współpracę z fundacją Feminoteka

2023-01-13  |  14:00
Biuro prasowe

W 2023 roku Bolt będzie kontynuować współpracę z fundacją Feminoteka. W ramach planowanych na kolejny rok działań odbędą się kolejne szkolenia zespołów Bolt, a także regularne spotkania z ekspertkami fundacji na kanałach społecznościowych firmy. Dzięki dotychczasowym działaniom Bolta i Feminoteki, już dziesiątki tysięcy kierowców przeszło pierwsze w branży szkolenie z zasad obowiązujących w relacji pasażer- kierowca. 

 

Bolt współpracuje z fundacją Feminoteka od 2021 roku, kiedy to odbyło się pierwsze szkolenie dla zespołu Obsługi Klienta. W 2022 roku fundacja stała się stałym partnerem merytorycznym firmy Bolt. Od tego czasu w ramach współpracy powstały treści edukacyjne dla kierowców w formie webinaru w aplikacji Bolt oraz Standardy Społeczności Bolt. Fundacja wspierała też firmę, konsultując mn. wprowadzenie kategorii “Kobiety dla kobiet”.

 

- Współpraca z Boltem to dobry przykład wprowadzania do biznesu perspektywy przeciwprzemocowej, uwrażliwionej na kwestie przemocy ze względu na płeć. W zeszłym roku został wypracowany szereg kluczowych dla bezpieczeństwa rozwiązań, które rekomendujemy i wysoko oceniamy. Przed nami kolejne etapy współpracy, działamy aby pasażerki i każda osoba korzystająca z usług Bolta mogła spokojnie dotrzeć do celu - mówi Jolanta Gawęda z fundacji Feminoteka.

 

W ramach wspólnych działań w 2023 roku Bolt i fundacja Feminoteka planują serię wspólnych działań edukacyjnych dla społeczności Bolt na Instagramie. Podczas regularnych relacji na profilu Bolt, ekspertki Feminoteki przedstawią obserwującym konto Bolt na Instagramie szczegóły działalności fundacji i odpowiedzą na przesłane przez obserwujących pytania. Ponadto Bolt i fundacja planują kolejne szkolenia dla pracowników Bolt, aby szerzyć wiedzę i świadomość jak wspierać kobiety w życiu codziennym. 

 

- Wsparcie ze strony fundacji Feminoteka jest dla nas bardzo ważne. Dzięki tej współpracy, byliśmy w stanie stworzyć pierwsze w branży szkolenie dla kierowców, tłumaczące zasady relacji pasażer- kierowca i przeszkolić dziesiątki tysięcy kierowców. Następnie Bolt wprowadził liczne zmiany operacyjne, które mają zwiększyć bezpieczeństwo w przejazdach. Dlatego w tym roku chcemy dalej czerpać z wiedzy ekspertek fundacji i udostępnić tę wiedzę naszej społeczności użytkowników aplikacji - komentuje Martyna Kurkowska, rzecznik prasowa Bolt w Polsce.

 

Zaostrzona weryfikacja kierowców Bolt 

W listopadzie 2022 Bolt zapowiedział inwestycję dodatkowych 10 mln złotych w rozwiązania bezpieczeństwa i ogłosił szereg zmian operacyjnych, wyznaczając tym nowe standardy w branży przewozów taksówkami. W ramach wprowadzonych zmian, Bolt wprowadził zaostrzoną weryfikację kierowców i aut. 

 

Dotychczas, zgodnie ze znowelizowaną ustawą o transporcie, kierowcy musieli dostarczyć: zdjęcie lub skan prawa jazdy, zaświadczenie o niekaralności, dowód osobisty lub paszport. Wśród wykraczających poza standard dokumentów i wymagań, które zespół ekspertów Bolt weryfikuje, znajdują się: 

  • licencje na wszystkie gminy gdzie flota lub kierowca chce świadczyć usługi (licencja musi być wpisana do rejestru CEIDG); 

  • potwierdzenie przejścia badań medycznych i psychotestów; 

  • identyfikator kierowcy taxi w miastach, gdzie obowiązuje; 

  • zdjęcie prawidłowo oznaczonego auta; 

  • zdjęcie tyłu dowodu rejestracyjnego. 

 

Po upływie okresu przejściowego, od Nowego Roku dostęp do platformy mają wyłącznie kierowcy, którzy dostarczyli dokumenty, wymagane przez nowe standardy weryfikacji Bolt. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.