Boże Narodzenie z Akademią Ekologiczną. Upominki dla mieszkańców od Amest Otwock
Czas Bożego Narodzenia to moment, w którym nie tylko myśli się o własnych sprawach, ale także spogląda w stronę bliźnich. Amest Otwock przed zbliżającymi się świętami pamiętał o upominkach dla wychowanków Akademii Ekologicznej Amest Otwock oraz wsparciu mniejszych braci – do schroniska dla bezdomnych zwierząt w Celestynowie trafiła między innymi karma i środki czystości.
Akademia Ekologiczna Amest Otwock tylko w 2021 roku przeprowadziła wiele akcji ekologicznych, a także objęła mentoringiem uczestników projektu „Z upcyklingiem w przyszłość. Upcykling w oparach bluesa”. Teraz, w okresie Bożego Narodzenia, podopieczni tego programu edukacyjnego otrzymali świąteczne upominki.
– Amest Otwock angażuje się w życie lokalnej społeczności przez cały rok. Wierzymy, że wspierając rozwój młodych ludzi, budujemy lepszy świat. Przekazywanie wiedzy, kształtowanie dobrych postaw ekologicznych, to droga do tworzenia odpowiedzialnego społeczeństwa. Świąteczne upominki dla naszych podopiecznych to wyraz naszego uznania dla ich zaangażowania w organizowane przez nas warsztaty – podkreśla Felice Scoccimarro, prezes Amest Otwock Sp. z o.o.
Czas Bożego Narodzenia w Amest Otwock to również wsparcie potrzebujących zwierząt w trudnym okresie zimy. Dzięki przeprowadzonej zbiórce, między innymi wśród dzieci pracowników firmy Amest, zebrano fundusze, które zostały przeznaczone na zakup niezbędnych produktów dla schroniska dla bezdomnych zwierząt w Celestynowie. Placówka otrzymała między innymi ponad 85 kg suchej i mokrej karmy dla psów oraz kotów, żwirek dla kotów, smakołyki dla zwierząt czy środki pozwalające na utrzymanie czystości.
Amest Otwock o lokalnej społeczności pamięta przez cały rok. Efektem tego są inicjatywy przeprowadzone przez Akademię Ekologiczną Amest Otwock w ostatnich miesiącach. Podczas #AmestDlaZiemi do mieszkańców powiatu otwockiego trafiło kilkaset drzew produkujących niezbędny do życia tlen, a z kolei w czasie projektu #AmestDlaPszczół – rośliny miododajne, wspierające ważną dla ekosystemu pracę owadów. Akademia Ekologiczna Amest Otwock to także wiele akcji edukacyjnych: „Z upcyklingiem w przyszłość. Upcykling w oparach bluesa”, stoisko na pikniku naukowym Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury w Otwocku czy warsztaty ekologiczne dla uczestników letnich półkolonii w regionie.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.