Komunikaty PR

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

2024-07-16  |  11:00
Biuro prasowe

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku kulinarnego hitu. Headlinerami letniego menu KFC zostają Bubble Tea Mango i Bubble Tea Green Apple. Bąbelków w KFC jest w tym sezonie jeszcze więcej – swój debiut mają innowatorskie Bubble Shakes w dwóch smakach. A ponadto, wracają znane i kochane dania z oferty California Summer, tym razem ze świeżym awokado i czerwonym colesławem.

Festiwal letnich nowości w KFC będzie równie kolorowy, jak topowe festiwale muzyczne. Wszystko za sprawą orzeźwiających, owocowych napojów i różnorodnych warzyw – awokado i czerwonej kapusty, które będą główną gwiazdą w tegorocznej ofercie California Summer. Wakacje kojarzą się z ciepłymi dniami, koncertami, podróżami i przygodami, które były inspiracją dla nowego menu w KFC.

KFC Bubble Tea, hit tegorocznego lata, to orzeźwiająca herbata z kuleczkami, która doskonale chłodzi w najbardziej upalne dni. Ten pochodzący z Tajwanu napój zdobył już rzeszę fanów w Polsce i nie zamierza zejść ze sceny. Nic dziwnego – występuje w wielu smakach i kusi teksturą urozmaiconą kuleczkami. W KFC popisowy koncert dadzą Bubble Tea Mango z pomarańczowymi kuleczkami oraz Bubble Tea Green Apple z limonkowymi kuleczkami, uwalniającymi swoje płynne wnętrze po przegryzieniu. ,,Support’’, czyli zieloną herbatę, na której bazie powstały te wyjątkowe napoje, zapewnił Lipton. To będzie prawdziwa eksplozja smaków!

W upalne dni, podczas spaceru czy zwiedzania miasta, koncertowo spiszą się też mrożące Bubble Shakes. To wyśmienita propozycja dla fanów idealnie chłodzących, mlecznych smaków z cytrusowym akcentem. Shake Truskawka występuje w duecie z limonkowymi, żelowymi kuleczkami, a Shake Czekolada z pomarańczowymi. Takie połączenie z dodatkiem lodu, jak niejeden artysta, wywołuje gęsią skórkę.

Letni line-up w KFC to także seria California Summer, której smak przenosi na słoneczne plaże Kalifornii. Członkowie tego zespołu to dania pełne barw i różnorodności: California Burger, California Twister i California Bowl, również w wersji wegetariańskiej. Kultowy colesław z KFC tym razem zmienia barwę na czerwoną i dołącza do uwielbianego awokado. KFC California Burger uderza w mocniejsze tony i oprócz tegorocznej nowości – awokado i czerwonego colesława, zawiera chrupiącego kurczaka, ser cheddar i boczek. KFC California Twister również gra w rytmie wakacyjnych hitów – awokado i czerwonego colesława ze złocistym kurczakiem i boczkiem. Za to California Bowl wypełniony jest po brzegi kremowym awokado, słodkim ananasem, sałatą, czerwonym colesławem, ogórkiem, ryżem, sezamem, rukolą i do wyboru: soczystym kurczakiem lub serem halloumi. Każda pozycja to symfonia smaków i kolorów, która cieszy nie tylko podniebienie, ale i oko.

Wspomnienia z wakacji są zostają w pamięci na długo, a przywołać je mogą konkretne smaki, dźwięki czy zapachy. Niech wakacje 2024 pachną cytrusową bubble tea, smakują dojrzałym awokado i brzmią jak śmiech przyjaciół. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów, więc już zbieraj ekipę i wpadaj na festiwal letnich smaków!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.