Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku kulinarnego hitu. Headlinerami letniego menu KFC zostają Bubble Tea Mango i Bubble Tea Green Apple. Bąbelków w KFC jest w tym sezonie jeszcze więcej – swój debiut mają innowatorskie Bubble Shakes w dwóch smakach. A ponadto, wracają znane i kochane dania z oferty California Summer, tym razem ze świeżym awokado i czerwonym colesławem.
Festiwal letnich nowości w KFC będzie równie kolorowy, jak topowe festiwale muzyczne. Wszystko za sprawą orzeźwiających, owocowych napojów i różnorodnych warzyw – awokado i czerwonej kapusty, które będą główną gwiazdą w tegorocznej ofercie California Summer. Wakacje kojarzą się z ciepłymi dniami, koncertami, podróżami i przygodami, które były inspiracją dla nowego menu w KFC.
KFC Bubble Tea, hit tegorocznego lata, to orzeźwiająca herbata z kuleczkami, która doskonale chłodzi w najbardziej upalne dni. Ten pochodzący z Tajwanu napój zdobył już rzeszę fanów w Polsce i nie zamierza zejść ze sceny. Nic dziwnego – występuje w wielu smakach i kusi teksturą urozmaiconą kuleczkami. W KFC popisowy koncert dadzą Bubble Tea Mango z pomarańczowymi kuleczkami oraz Bubble Tea Green Apple z limonkowymi kuleczkami, uwalniającymi swoje płynne wnętrze po przegryzieniu. ,,Support’’, czyli zieloną herbatę, na której bazie powstały te wyjątkowe napoje, zapewnił Lipton. To będzie prawdziwa eksplozja smaków!
W upalne dni, podczas spaceru czy zwiedzania miasta, koncertowo spiszą się też mrożące Bubble Shakes. To wyśmienita propozycja dla fanów idealnie chłodzących, mlecznych smaków z cytrusowym akcentem. Shake Truskawka występuje w duecie z limonkowymi, żelowymi kuleczkami, a Shake Czekolada z pomarańczowymi. Takie połączenie z dodatkiem lodu, jak niejeden artysta, wywołuje gęsią skórkę.
Letni line-up w KFC to także seria California Summer, której smak przenosi na słoneczne plaże Kalifornii. Członkowie tego zespołu to dania pełne barw i różnorodności: California Burger, California Twister i California Bowl, również w wersji wegetariańskiej. Kultowy colesław z KFC tym razem zmienia barwę na czerwoną i dołącza do uwielbianego awokado. KFC California Burger uderza w mocniejsze tony i oprócz tegorocznej nowości – awokado i czerwonego colesława, zawiera chrupiącego kurczaka, ser cheddar i boczek. KFC California Twister również gra w rytmie wakacyjnych hitów – awokado i czerwonego colesława ze złocistym kurczakiem i boczkiem. Za to California Bowl wypełniony jest po brzegi kremowym awokado, słodkim ananasem, sałatą, czerwonym colesławem, ogórkiem, ryżem, sezamem, rukolą i do wyboru: soczystym kurczakiem lub serem halloumi. Każda pozycja to symfonia smaków i kolorów, która cieszy nie tylko podniebienie, ale i oko.
Wspomnienia z wakacji są zostają w pamięci na długo, a przywołać je mogą konkretne smaki, dźwięki czy zapachy. Niech wakacje 2024 pachną cytrusową bubble tea, smakują dojrzałym awokado i brzmią jak śmiech przyjaciół. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów, więc już zbieraj ekipę i wpadaj na festiwal letnich smaków!

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.