Komunikaty PR

Castorama promuje odpowiedzialną gospodarkę leśną biorąc udział w Piątku FSC

2020-09-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Okrągły
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl

Już 24 września odbędzie się coroczna akcja Piątek FSC, w tym roku pod hasłem „Dbając o lasy, dbamy o klimat!”. Z tej okazji Castorama zachęca do poszerzenia wiedzy na temat wpływu lasów na nasze życie oraz roli zrównoważonego gospodarowania zasobami leśnymi. Zgodnie ze zobowiązaniami odpowiedzialnego biznesu Grupy Kingfisher, do której należy Castorama, firma dąży również do uzyskania dodatniego bilansu leśnego do 2025 roku.

Co roku, w ostatni piątek września obchodzony jest międzynarodowy dzień FSC, którego celem jest szerzenie wiedzy o odpowiedzialnym zarządzaniu lasem i pozyskiwaniu surowca drzewnego. Inicjatorem akcji jest FSC, międzynarodowa organizacja, która na podstawie szeregu aspektów społecznych, ekologicznych i ekonomicznych wyznacza standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Właściciele lasów oraz przedsiębiorcy branży drzewnej spełniający powyższe normy mogą starać się o uzyskanie certyfikatu FSC, który przyznawany jest drewnu oraz produktom drewnopochodnym (np. papierowi, w tym papierowi z recyklingu), a także bezdrzewnym produktom leśnym (np. kauczukowi).

Produkty certyfikowane w systemie FSC pozyskiwane są z surowców pochodzących z legalnej wycinki lasów, która nie zagrażała cennym siedliskom przyrodniczym. Wybierając artykuły z certyfikatem FSC klienci mają pewność, że wyprodukowano je z surowca pochodzącego z odpowiedzialnie zarządzanych lasów.

Castorama jako firma odpowiedzialna społecznie oferuje swoim klientom zrównoważone produkty i promuje postawę proekologiczną. Jednym z jej celów jest uzyskanie dodatniego bilansu leśnego do 2025 roku tzn. sadzenia większej liczby drzew, niż jest wykorzystywana w działalności. Firma dąży również do osiągnięcia sprzedaży drewna i produktów drewnopochodnych pochodzących ze zrównoważonych źródeł na poziomie 100%.
 

Informacje o spółce Castorama:

Castorama Polska Sp. z o.o. jest najpopularniejszą sieć sklepów z artykułami budowlanymi i do wykończenia wnętrz (DIY) w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie sieć Castorama prowadzi sprzedaż w 89 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.