Komunikaty PR

Celebryci w kampanii środowiskowej Żywiec Zdrój

2021-03-26  |  09:45
Biuro prasowe

Znane osoby, którym bliski jest temat ekologii poinformowały na swoich kanałach społecznościowych
o realizacji bezprecedensowego zobowiązania środowiskowego Żywiec Zdrój – marka jako pierwsza
w Polsce, zapewniła zbiórkę i poddała recyklingowi równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku. Krzysztof Gonciarz – znany twórca internetowy przyjrzał się temu tematowi, sprawdzając, jak firma tego dokonała. Efekty tego swoistego „dochodzenia” można od tego tygodnia oglądać na kanałach twórcy internetowego oraz
www.postronienatury.pl. W kampanię zaangażowała się również Joanna Krupa, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.

Na początku marca Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią wizerunkową, w której firma informuje o realizacji ogłoszonego na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zobowiązania środowiskowego. Obok działań reklamowych realizowanych w telewizji, digitalu czy mediach społecznościowych, do celebracji zbiórki plastiku przyłączyli się popularni influencerzy.

„Mega się cieszę, że w Polsce działają marki, które nie tylko mówią o swojej trosce o planetę, ale również realnie działają w tym temacie. Żywiec Zdrój kolejny raz udowadnia, że w pełni słusznie należy do tego grona! Marka od lat przypomina mi i innym, że wszyscy musimy wziąć odpowiedzialność za przyszłość tu i teraz. Zapewnia zbiórkę plastiku, poddaje go recyklingowi i wprowadza na rynek opakowania w 100% z rPETu, ale co najważniejsze, edukuje Polaków na temat segregacji i tego, że zmiana naszych nawyków jest koniecznością. Mam nadzieję, że biorąc udział w tej kampanii i dorzucając swoje 3 grosze, sprawię że więcej osób zacznie postrzegać plastik jak surowiec, a nie odpad” – komentuje Michał Piróg.

W tym tygodniu światło dzienne ujrzał najnowszy film Krzysztofa Gonciarza. Jeden z najpopularniejszych YouTuberów w Polsce, w charakterystyczny dla siebie sposób przeprowadził w swoim video „śledztwo” na temat zbiórki plastiku przeprowadzonej przez Żywiec Zdrój. W materiale odpowiada na pytania, które najczęściej pojawią się wśród konsumentów w kontekście realizacji zbiórki. Do akcji przyłączyły się również znane osoby zaangażowane w kwestię środowiskowe, którzy na swoich kanałach społecznościowych informują o zbiórce i zachęcają do obejrzenia video.

Kampania marki Żywiec Zdrój została przygotowana przez agencje VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), MediaCom (planowanie i zakup mediów),Tailor Made PR (działania media relations, współpraca z influencerami i partnerami) oraz Cut The Mustard.

Więcej informacji o realizacji zobowiązania środowiskowego przez Żywiec Zdrój dostępne jest na stronie: https://www.postronienatury.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są
Styl życia Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
2024-06-27 | 11:00

Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze

Międzynarodowy Festiwal Twórczości” Młodych „Folkowe Inspiracje” to wydarzenie, które na stałe wpisało się nie tylko w kulturalny kalendarz Łodzi, ale także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.