Komunikaty PR

Celebryci w kampanii środowiskowej Żywiec Zdrój

2021-03-26  |  09:45
Biuro prasowe

Znane osoby, którym bliski jest temat ekologii poinformowały na swoich kanałach społecznościowych
o realizacji bezprecedensowego zobowiązania środowiskowego Żywiec Zdrój – marka jako pierwsza
w Polsce, zapewniła zbiórkę i poddała recyklingowi równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku. Krzysztof Gonciarz – znany twórca internetowy przyjrzał się temu tematowi, sprawdzając, jak firma tego dokonała. Efekty tego swoistego „dochodzenia” można od tego tygodnia oglądać na kanałach twórcy internetowego oraz
www.postronienatury.pl. W kampanię zaangażowała się również Joanna Krupa, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.

Na początku marca Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią wizerunkową, w której firma informuje o realizacji ogłoszonego na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zobowiązania środowiskowego. Obok działań reklamowych realizowanych w telewizji, digitalu czy mediach społecznościowych, do celebracji zbiórki plastiku przyłączyli się popularni influencerzy.

„Mega się cieszę, że w Polsce działają marki, które nie tylko mówią o swojej trosce o planetę, ale również realnie działają w tym temacie. Żywiec Zdrój kolejny raz udowadnia, że w pełni słusznie należy do tego grona! Marka od lat przypomina mi i innym, że wszyscy musimy wziąć odpowiedzialność za przyszłość tu i teraz. Zapewnia zbiórkę plastiku, poddaje go recyklingowi i wprowadza na rynek opakowania w 100% z rPETu, ale co najważniejsze, edukuje Polaków na temat segregacji i tego, że zmiana naszych nawyków jest koniecznością. Mam nadzieję, że biorąc udział w tej kampanii i dorzucając swoje 3 grosze, sprawię że więcej osób zacznie postrzegać plastik jak surowiec, a nie odpad” – komentuje Michał Piróg.

W tym tygodniu światło dzienne ujrzał najnowszy film Krzysztofa Gonciarza. Jeden z najpopularniejszych YouTuberów w Polsce, w charakterystyczny dla siebie sposób przeprowadził w swoim video „śledztwo” na temat zbiórki plastiku przeprowadzonej przez Żywiec Zdrój. W materiale odpowiada na pytania, które najczęściej pojawią się wśród konsumentów w kontekście realizacji zbiórki. Do akcji przyłączyły się również znane osoby zaangażowane w kwestię środowiskowe, którzy na swoich kanałach społecznościowych informują o zbiórce i zachęcają do obejrzenia video.

Kampania marki Żywiec Zdrój została przygotowana przez agencje VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), MediaCom (planowanie i zakup mediów),Tailor Made PR (działania media relations, współpraca z influencerami i partnerami) oraz Cut The Mustard.

Więcej informacji o realizacji zobowiązania środowiskowego przez Żywiec Zdrój dostępne jest na stronie: https://www.postronienatury.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.