Centrum Riviera w Gdyni: okres świąteczny pełen atrakcji
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Jarmark Bożonarodzeniowy, nowa iluminacja świąteczna, interaktywna strefa dla dzieci oraz spotkanie z Mikołajem to atrakcje, które w grudniu będą czekać na klientów Centrum Riviera. Największa galeria handlowa w regionie zaprasza wszystkich, którzy chcą zrobić kompleksowe przedświąteczne zakupy w świątecznej atmosferze.
Już 2 grudnia w Centrum Riviera rozpoczął się Jarmark Bożonarodzeniowy, który jest nowym punktem na mapie przedświątecznych wydarzeń Trójmiasta. Jarmark jest zlokalizowany przy głównym wejściu – zarówno wewnątrz lobby, jak i na placu zewnętrznym – i będzie czynny w godzinach otwarcia Riviery aż do 23 grudnia. Na odwiedzających czeka oferta tradycyjnych produktów – od rękodzieła i regionalnych specjałów kulinarnych, po prezenty idealne na gwiazdkę, m.in. biżuteria, plakaty, świeczki, figurki, pierniki, przyprawy.
– Pierwsza edycja Jarmarku Bożonarodzeniowego w Centrum Riviera to dla nas wyjątkowy moment. Chcemy, aby stał się on nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią pełną świątecznej magii i niezapomnianych wrażeń dla naszych klientów – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowa dekoracja świąteczna – modernizm w świątecznym wydaniu
W tym roku Centrum Riviera wprowadziło również nową świąteczną dekorację. Wszystkie elementy dekoracji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku – inspirowane są sztuką i designem modernistycznym: geometryczne kształty, nowoczesne formy i elegancka kolorystyka doskonale wpisują się w przestrzeń centrum.
Centralnym elementem nowej dekoracji jest specjalna świąteczna wyspa, zaprojektowana z myślą o najmłodszych. W tej zlokalizowanej przy fontannie przestrzeni znajdują się interaktywne atrakcje, takie jak świetlny domek Mikołaja, zjeżdżalnia z tunelem, karuzela oraz interaktywne gry dla całej rodziny. Dla rodzin przygotowano również strefy relaksu z miejscami do odpoczynku.
Spotkania z Mikołajem i świąteczne animacje
Scena, która jest częścią wyspy, będzie miejscem wielu świątecznych atrakcji. W dniach 6-7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać się ze Świętym Mikołajem. W mikołajkowy piątek spotkanie odbędzie się w godzinach 14.00-20.00, a w sobotę 7 grudnia w godzinach 11.00-19.00. W tych dniach dodatkową atrakcją będą szczudlarze rozdający słodkości, którzy pojawią się również w kolejnych terminach: 21 i 22 grudnia w godzinach 11.00-19.00. Od 9 do 19 grudnia na scenie stanie fotobudka 360stopni, w której będzie można wykonać zdjęcia ze świątecznymi akcesoriami. W dniach 21-22 grudnia działać tam będzie specjalne, interaktywne studio świątecznych życzeń – każdy klient może w nim nagrać krótki film z życzeniami dla najbliższych.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.