Centrum Riviera w Gdyni: okres świąteczny pełen atrakcji
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Jarmark Bożonarodzeniowy, nowa iluminacja świąteczna, interaktywna strefa dla dzieci oraz spotkanie z Mikołajem to atrakcje, które w grudniu będą czekać na klientów Centrum Riviera. Największa galeria handlowa w regionie zaprasza wszystkich, którzy chcą zrobić kompleksowe przedświąteczne zakupy w świątecznej atmosferze.
Już 2 grudnia w Centrum Riviera rozpoczął się Jarmark Bożonarodzeniowy, który jest nowym punktem na mapie przedświątecznych wydarzeń Trójmiasta. Jarmark jest zlokalizowany przy głównym wejściu – zarówno wewnątrz lobby, jak i na placu zewnętrznym – i będzie czynny w godzinach otwarcia Riviery aż do 23 grudnia. Na odwiedzających czeka oferta tradycyjnych produktów – od rękodzieła i regionalnych specjałów kulinarnych, po prezenty idealne na gwiazdkę, m.in. biżuteria, plakaty, świeczki, figurki, pierniki, przyprawy.
– Pierwsza edycja Jarmarku Bożonarodzeniowego w Centrum Riviera to dla nas wyjątkowy moment. Chcemy, aby stał się on nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią pełną świątecznej magii i niezapomnianych wrażeń dla naszych klientów – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowa dekoracja świąteczna – modernizm w świątecznym wydaniu
W tym roku Centrum Riviera wprowadziło również nową świąteczną dekorację. Wszystkie elementy dekoracji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku – inspirowane są sztuką i designem modernistycznym: geometryczne kształty, nowoczesne formy i elegancka kolorystyka doskonale wpisują się w przestrzeń centrum.
Centralnym elementem nowej dekoracji jest specjalna świąteczna wyspa, zaprojektowana z myślą o najmłodszych. W tej zlokalizowanej przy fontannie przestrzeni znajdują się interaktywne atrakcje, takie jak świetlny domek Mikołaja, zjeżdżalnia z tunelem, karuzela oraz interaktywne gry dla całej rodziny. Dla rodzin przygotowano również strefy relaksu z miejscami do odpoczynku.
Spotkania z Mikołajem i świąteczne animacje
Scena, która jest częścią wyspy, będzie miejscem wielu świątecznych atrakcji. W dniach 6-7 grudnia najmłodsi będą mogli spotkać się ze Świętym Mikołajem. W mikołajkowy piątek spotkanie odbędzie się w godzinach 14.00-20.00, a w sobotę 7 grudnia w godzinach 11.00-19.00. W tych dniach dodatkową atrakcją będą szczudlarze rozdający słodkości, którzy pojawią się również w kolejnych terminach: 21 i 22 grudnia w godzinach 11.00-19.00. Od 9 do 19 grudnia na scenie stanie fotobudka 360stopni, w której będzie można wykonać zdjęcia ze świątecznymi akcesoriami. W dniach 21-22 grudnia działać tam będzie specjalne, interaktywne studio świątecznych życzeń – każdy klient może w nim nagrać krótki film z życzeniami dla najbliższych.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.