Komunikaty PR

CentrumRowerowe.pl fundatorem nagród w Jesiennej Rywalizacji Rowerowej

2022-10-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Patrycja Adamczyk
Dadelo S. A.

Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/

Ogólnopolska akcja

Nadejście jesieni wcale nie musi oznaczać końca sezonu rowerowego! Wystarczy odpowiednio dobrana odzież oraz odrobina chęci, aby móc dłużej czerpać przyjemność ze spędzania czasu na świeżym powietrzu. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że aktywność fizyczna pozytywnie wpływa na odporność, o którą w chłodniejszych miesiącach szczególnie trzeba dbać.

Aby zachęcić wszystkich miłośników dwóch kółek do przedłużenia sezonu, 18 października startuje Jesienna Rywalizacja Rowerowa, która potrwa do ostatniego dnia miesiąca. W celu dołączenia do akcji trzeba zainstalować bezpłatną aplikację Aktywne Miasta, a następnie zapisać się za jej pośrednictwem do zabawy. Wydarzenie ma charakter otwarty, dlatego będzie można dołączyć do niego w każdym momencie jego trwania.

Aby przejechane kilometry pojawiły się na koncie użytkownika, należy korzystać z aplikacji podczas każdego treningu czy wyprawy, wybierając jedną z dwóch aktywności: jazda na rowerze lub kolarstwo. Potem wystarczy już tylko ruszyć w ulubione okolice lub poszukać nowych szlaków, choćby korzystając z wyszukiwarki tras rowerowych.

Vouchery dla najlepszych

Nagrody przyznawane będą osobno dla kobiet i mężczyzn, w siedmiu kategoriach wiekowych. Do trzech osób najaktywniejszych w swoich grupach powędrują vouchery na zakupy w sklepie CentrumRowerowe.pl o wartości 200 zł. W sumie trafią one do czternastu uczestników, którzy w czasie trwania akcji przejadą najwięcej kilometrów. Aktualny ranking będzie dostępny w aplikacji, w panelu „Rywalizacja”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Dadelo S. A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.