Komunikaty PR

Ceramika Paradyż partnerem archiDAY 2020

2020-09-07  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Warsztaty, wywiady, prezentacje to tylko niektóre z wielu atrakcji tegorocznej edycji archiDAY – jednego z ważniejszych wydarzeń branżowych przeznaczonych dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. Odbędzie się ono w dniach 12-16 października, w tym roku wyjątkowo w formule online. Partnerem wydarzenia została Ceramika Paradyż.

 

Ceramika Paradyż od lat wspiera w swoich działaniach profesjonalistów, między innymi poprzez różnego rodzaju szkolenia, webinary i udział w wydarzeniach branżowych. Jednym z nich jest archiDAY, na który organizator i partnerzy zaproszą ponad 10 000 architektów, projektantów, dekoratorów i stylistów wnętrz oraz osób odpowiedzialnych za home staging, którzy w tym roku będą mieli możliwość wzięcia udziału w wirtualnych spotkaniach, szkoleniach i prezentacjach. Jednym z partnerów tegorocznej edycji archiDAY 2020 jest Ceramika Paradyż – polska, rodzinna firma, która od 31 lat napędza wzornictwo oraz jest wizytówką polskiego przemysłu na świecie.

 

- Udział w archiDAY to dla nas doskonała możliwość, by szeroko zaprezentować nowe oblicze Ceramiki Paradyż i jej komplementarnej oferty produktowej, podzielić się ekspercką wiedzą oraz zwrócić uwagę na kluczowe zagadnienia związane z urządzaniem i wykańczaniem wnętrz. Z myślą o uczestnikach przygotujemy szereg materiałów i wystąpień, w których między innymi zgłębimy tematykę właściwego projektowania pomieszczeń, zarówno od strony projektantów, producentów jak i wykonawców, opowiemy o nietypowym zastosowaniu płytek ceramicznych, a także podzielimy się wachlarzem inspiracji bazujących na najnowszych światowych trendach. Zaoferujemy również możliwość konsultacji online przez cały czas trwania wydarzenia. Ceramika Paradyż od lat dba o rozwój i inspirowanie zarówno specjalistów, jak i osób, które stoją na początku swojej ścieżki zawodowej.  Dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby wszyscy uczestnicy archiDAY otrzymali od nas dostosowaną do ich potrzeb, solidną dawkę wiedzy - mówi Grzegorz Kopeć, dyrektor działu współpracy z architektami w Ceramice Paradyż.

 

ArchiDAY 2020 w całości transmitowane będzie na platformie archiDESK - narzędziu wspierającym specjalistów z branży wyposażenia wnętrz. Pomimo że konferencja odbędzie się online, organizator zadbał o przygotowanie „wirtualnych stoisk”, na których producenci będą mogli wykorzystać interaktywne i angażujące formy prezentowania swoich najnowszych produktów. Goście konferencji z kolei będą mieli porozmawiania z reprezentantami firmy w specjalnych pokojach spotkań, w których będzie można zadawać pytania ekspertom. Nie zabraknie również gości specjalnych m.in. Mai Ganszyniec, która wspólnie z Ceramiką Paradyż stworzyła pokochaną przez profesjonalistów kolekcję Modernizm.

 

- Cieszymy się, że dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, w tym roku również będziemy mogli zorganizować tak ważne dla całego sektora wydarzenie i wspólnie z Ceramiką Paradyż oraz pozostałymi partnerami stworzyć przestrzeń do wymiany wiedzy na najwyższym poziomie. Wiedzy, która szczególnie teraz, w nowej rzeczywistości rynkowej, ma ogromne znaczenie dla rozwoju branży wnętrzarskiej - podkreśla Przemysław Szklarzewski, CEO PCAW, organizator archiDAY 2020 Online.

 

Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 Online oraz udziału Ceramiki Paradyż już wkrótce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Nauka

Dog parenting jest skutkiem szerszych zmian społecznych. U źródeł rosnąca samotność i trudności w budowaniu relacji [DEPESZA]

Naukowcy z Uniwersytetu Loránda Eötvösa w Budapeszcie uważają, że dzięki specyficznym cechom wyglądu niektórych psów, zachowaniom komunikacyjnym zbliżonym do niemowląt i zależności od człowieka mogą one budzić w nas instynkt opiekuńczy porównywalny z tym, jaki wywołują dzieci. Obserwowane w bogatych i rozwiniętych krajach zjawisko dog parentingu budzi wiele kontrowersji, ale zdaniem naukowców nie ma ono wpływu na rodzicielstwo.

Podróże

Maciej Dowbor: Mamy dom w Hiszpanii i tam odpoczywamy, ale na co dzień mieszkamy w Polsce. Tu pracujemy, płacimy podatki, a nasze córki chodzą do szkoły

Prezenter zaznacza, że co prawda wraz ze swoją żoną kupili dom w Hiszpanii, to jednak większość czasu spędzają w Polsce. Tutaj bowiem mają pracę, a ich córki chodzą do miejscowych szkół. Maciej Dowbor zdradza też, że dużo lepiej funkcjonuje mu się w naszym kraju. Tu realizuje większość swoich projektów zawodowych, natomiast możliwość wyjechania z dala od Warszawy pomaga mu się wyciszyć, odpocząć od zgiełku i nabrać do wszystkiego dystansu.