Komunikaty PR

CH Galardia rozdaje dmuchańce na wakacje

2023-07-13  |  11:00
Biuro prasowe

Każdy kto przyjdzie do CH Galardia w sobotę 22 lipca lub 29 lipca może wziąć udział w specjalnej akcji organizowanej przez galerię i wrócić do domu z wakacyjnym prezentem.

Zasady są bardzo proste, wystarczy zrobić w tych dniach zakupy w sklepach centrum, na kwotę minimum 150 zł, dołączyć do programu lojalnosciowego Non Stop Bonus i zgłosić się na stoisko promocyjne. Tam, po okazaniu paragonów można odebrać kolorowe dmuchańce do zabawy w wodzie.

Wakacje chyba nam wszystkim kojarzą nam się przede wszystkim ze słońcem, plażą i wodą. Takie okoliczności są jedną z najczęściej wybieranych form spędzania letniego czasu i chcemy naszym gościom ten czas dodatkowo umilić.  Stąd nasza akcja rozdawania prezentów jakimi są kolorowe dmuchane koła, które zagwarantują wspaniałą, szaloną, ale i bezpieczną zabawę w wodzie” – mówi Joanna Zdyb, Shopping Center Manager, Centrum Galardia w Starachowicach.

Dmuchańce są gadżetem uwielbianym zarówno przez dzieci jak i dorosłych. Cieszą się coraz większą popularnością i są nieodłącznym elementem każdej wakacyjnej wycieczki nad morze, jezioro czy basen. Akcja rozdawania dmuchańców w Galardii odbędzie się w godzinach 11.00-18.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.