Co łączy WOŚP z epokowymi doznaniami?
Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/
W tegoroczną zbiórkę WOŚP prowadzoną pod hasłem „Przejrzyj na oczy” włączyła się Epoka. Restauracja premium mieszcząca się w sercu Warszawy zaoferowała aukcję, której zwycięzcy przekonają się, czym jest fine food experience. Już niebawem poznamy parę, która, wspierając szczytny cel leczenia wzroku u dzieci, doświadczy niepowtarzalnej kolacji na Chef’s Table i osobistego spotkania z wybitnym szefem kuchni, Marcinem Przybyszem.
Ogromne zainteresowanie corocznymi zbiórkami prowadzonymi przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy udowadnia nam, że lubimy pomagać. Od lat do tych działań chętnie włączają się także firmy, które zarówno wspierają szczytne cele, jak i zachęcają do tego swoich pracowników czy klientów. W gronie organizacji, które zaangażowały się w 30. finał WOŚP, znalazła się restauracja Epoka.
Nasza tegoroczna aukcja Allegro, z której dochód zostanie przekazany na rzecz WOŚP-u, to voucher na wyjątkową kolację dla dwóch osób na Chef’s Table, podczas której zwycięska para osobiście pozna szefa kuchni, Marcina Przybysza. Dodatkowo goście mogą spodziewać się wine pairingu przygotowanego przez naszego sommeliera oraz oprowadzenia po lokalu, o co zadba Jakub Laryończuk, Manager Epoki – wyjaśnia Antoine Azais, Dyrektor restauracji.
Podczas kolacji para szczęśliwych zwycięzców doświadczy 20 nietuzinkowych elementów nazywanych w Epoce przepisami, które nie tylko wyjątkowo smakują, i wyglądają ale także zaskakują, oszukując zmysły gości. Dodatkową atrakcją będzie zwiedzanie tajemniczego wnętrza Epoki, w którym króluje niewymuszona klasa i zgrabne połączenie historii z nowoczesnością. Projekt wnętrza powstał we współpracy ze słowackim scenografem teatralnym i filmowym, Borisem Kudličką.
To już kolejna edycja WOŚP, którą postanowiliśmy wesprzeć, oferując najlepszą część Epoki. Mam nadzieję, że zaproponowana przez nas kolacja przypadnie do gustu zwycięzcom licytacji, a może stanie się również inspiracją do zainteresowania tematyką fine food experience. W Epoce wierzymy, że spotkanie przy stole może być prawdziwie wyjątkowym doświadczeniem i to właśnie stanowi przedmiot naszej aukcji – dodaje Marcin Przybysz, Executive Chef.
Marcin Przybysz, znany wielu m.in. z programu telewizyjnego Top Chef, przedstawia w swojej pracy własną interpretację polskich tradycji kulinarnych, komponując niepowtarzalne przepisy i wprowadzając do kuchni nowatorskie rozwiązania. W przygotowywaniu nowych połączeń korzysta ze starych ksiąg kulinarnych. W jego zbiorach można znaleźć eksponaty sięgające XVII wieku.
Link do aukcji na Allegro: allegro.pl/oferta/voucher-dla-2-osob-do-restauracji-epoka-wosp-11680765128

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.