Co mówią o Tobie modne kolory, którymi się otaczasz w domu?
Kolor to coś więcej niż wrażenie wizualne. Barwy mogą wiele powiedzieć o naszej osobowości i charakterze. Nawet z pozoru banalna rzecz - wybór koloru poduszek ozdobnych do salonu czy głośnika Bluetooth zdradza o człowieku więcej niż się spodziewamy. Wybraliśmy 7 modnych odcieni – o czym świadczy wybór każdego z nich?
Kolory mogą wywoływać określone emocje, wpływać na nastrój, a nawet odzwierciedlać pewne cechy osobowości. Sprawdźcie o czym świadczy wybór 7 aktualnie popularnych odcieni różnych akcesoriów.
Piaskowe złoto
Kolor piasku, miękki, ciepły odcień przypominający spokojną plażę o zachodzie słońca, często kojarzy się ze spokojem i relaksem. Jeśli wybieramy taki kolor, może to świadczyć o byciu osobą, która ceni sobie spokój i prostotę w życiu. Prawdopodobnie odpowiada nam stabilność i spójność, a spokojne otoczenie przedkładamy nad chaos.
Wypłowiała zieleń
Ziemisty odcień, który odzwierciedla spokój natury, sugeruje osobowość, która jest zrównoważona i niezawodna. Osoby preferujące ten kolor są praktyczne, przyziemne i mają silny związek z naturą.
Chłodny niebieski
Kolor, który odzwierciedla głębię oceanu, jest często lubiany przez osoby spokojne, stabilne i wrażliwe. Jeśli uważamy ten kolor za atrakcyjny, możemy doceniać poczucie porządku i kierunku w swoim życiu oraz mieć naturalną skłonność do introspekcji i kontemplacji.
Ciepły brąz
Odważny i żywy odcień, kojarzy się z odwagą, pewnością siebie i odrobiną ekstrawagancji. Jeśli ten kolor do nas przemawia, prawdopodobnie należymy do osób, które nie boją się wyróżniać, podejmować ryzyka lub wyrażać swojej indywidualności.
Grafitowy szary
Neutralny i zrównoważony odcień, jest często wybierany przez osoby preferujące spokój, porządek i elegancję. Jeśli skłaniamy się ku temu kolorowi, może to oznaczać, że cenimy wyrafinowanie, neutralność i poczucie spokoju w swoim życiu.
Czerwień z odcieniem pomarańczy
Ciepły, ognisty odcień czerwieni wymieszanej z akcentami pomarańczowymi, to kolor, który przyciąga uwagę. Uosabia energię czerwieni, ale pomarańczowe odcienie łagodzą ją, dodając warstwę ciepła i ekscytacji. Czerwień jest często kojarzona z pasją, odwagą i działaniem. To kolor, który może pobudzać zmysły i podnosić tętno. Z drugiej strony, pomarańczowe odcienie są powiązane z kreatywnością, przygodą i entuzjazmem. Fascynująca mieszanka obu kolorów to idealna propozycja dla osób śmiałych i kreatywnych.
Liliowy
Jasnofioletowy kolor, niesie ze sobą poczucie spokoju i wrażliwości. Fiolet jest często kojarzony z wyobraźnią, duchowością i bogactwem, podczas gdy jaśniejsze odcienie, takie jak liliowy, sugerują wiosnę, kobiecość i romantyzm. Jest to kolor, który może uspokoić umysł i pobudzić wyobraźnię.
Powiązanie kolorów z określonymi cechami osobowości to nie tylko interesująca teoria. Odgrywa się ono w naszym codziennym życiu na wiele sposobów. Mogą być subtelnymi wskaźnikami naszych cech osobowości i preferencji.
Następnym razem, gdy wybierzemy kolor, niezależnie od tego, czy chodzi o ubrania, samochód czy głośnik Bluetooth (wszystkie omawiane powyżej kolory pokrywają się z paletą kolorystyczną głośników Fresh 'n Rebel), pamiętajmy - nie tylko wybieramy kolor, ale wyrażamy część tego, kim jesteś.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.