Co mówią o Tobie modne kolory, którymi się otaczasz w domu?
Kolor to coś więcej niż wrażenie wizualne. Barwy mogą wiele powiedzieć o naszej osobowości i charakterze. Nawet z pozoru banalna rzecz - wybór koloru poduszek ozdobnych do salonu czy głośnika Bluetooth zdradza o człowieku więcej niż się spodziewamy. Wybraliśmy 7 modnych odcieni – o czym świadczy wybór każdego z nich?
Kolory mogą wywoływać określone emocje, wpływać na nastrój, a nawet odzwierciedlać pewne cechy osobowości. Sprawdźcie o czym świadczy wybór 7 aktualnie popularnych odcieni różnych akcesoriów.
Piaskowe złoto
Kolor piasku, miękki, ciepły odcień przypominający spokojną plażę o zachodzie słońca, często kojarzy się ze spokojem i relaksem. Jeśli wybieramy taki kolor, może to świadczyć o byciu osobą, która ceni sobie spokój i prostotę w życiu. Prawdopodobnie odpowiada nam stabilność i spójność, a spokojne otoczenie przedkładamy nad chaos.
Wypłowiała zieleń
Ziemisty odcień, który odzwierciedla spokój natury, sugeruje osobowość, która jest zrównoważona i niezawodna. Osoby preferujące ten kolor są praktyczne, przyziemne i mają silny związek z naturą.
Chłodny niebieski
Kolor, który odzwierciedla głębię oceanu, jest często lubiany przez osoby spokojne, stabilne i wrażliwe. Jeśli uważamy ten kolor za atrakcyjny, możemy doceniać poczucie porządku i kierunku w swoim życiu oraz mieć naturalną skłonność do introspekcji i kontemplacji.
Ciepły brąz
Odważny i żywy odcień, kojarzy się z odwagą, pewnością siebie i odrobiną ekstrawagancji. Jeśli ten kolor do nas przemawia, prawdopodobnie należymy do osób, które nie boją się wyróżniać, podejmować ryzyka lub wyrażać swojej indywidualności.
Grafitowy szary
Neutralny i zrównoważony odcień, jest często wybierany przez osoby preferujące spokój, porządek i elegancję. Jeśli skłaniamy się ku temu kolorowi, może to oznaczać, że cenimy wyrafinowanie, neutralność i poczucie spokoju w swoim życiu.
Czerwień z odcieniem pomarańczy
Ciepły, ognisty odcień czerwieni wymieszanej z akcentami pomarańczowymi, to kolor, który przyciąga uwagę. Uosabia energię czerwieni, ale pomarańczowe odcienie łagodzą ją, dodając warstwę ciepła i ekscytacji. Czerwień jest często kojarzona z pasją, odwagą i działaniem. To kolor, który może pobudzać zmysły i podnosić tętno. Z drugiej strony, pomarańczowe odcienie są powiązane z kreatywnością, przygodą i entuzjazmem. Fascynująca mieszanka obu kolorów to idealna propozycja dla osób śmiałych i kreatywnych.
Liliowy
Jasnofioletowy kolor, niesie ze sobą poczucie spokoju i wrażliwości. Fiolet jest często kojarzony z wyobraźnią, duchowością i bogactwem, podczas gdy jaśniejsze odcienie, takie jak liliowy, sugerują wiosnę, kobiecość i romantyzm. Jest to kolor, który może uspokoić umysł i pobudzić wyobraźnię.
Powiązanie kolorów z określonymi cechami osobowości to nie tylko interesująca teoria. Odgrywa się ono w naszym codziennym życiu na wiele sposobów. Mogą być subtelnymi wskaźnikami naszych cech osobowości i preferencji.
Następnym razem, gdy wybierzemy kolor, niezależnie od tego, czy chodzi o ubrania, samochód czy głośnik Bluetooth (wszystkie omawiane powyżej kolory pokrywają się z paletą kolorystyczną głośników Fresh 'n Rebel), pamiętajmy - nie tylko wybieramy kolor, ale wyrażamy część tego, kim jesteś.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.