Komunikaty PR

Co mówią o Tobie modne kolory, którymi się otaczasz w domu?

2023-09-27  |  12:00
Biuro prasowe

Kolor to coś więcej niż wrażenie wizualne. Barwy mogą wiele powiedzieć o naszej osobowości i charakterze. Nawet z pozoru banalna rzecz - wybór koloru poduszek ozdobnych do salonu czy głośnika Bluetooth zdradza o człowieku więcej niż się spodziewamy. Wybraliśmy 7 modnych odcieni – o czym świadczy wybór każdego z nich?

Kolory mogą wywoływać określone emocje, wpływać na nastrój, a nawet odzwierciedlać pewne cechy osobowości. Sprawdźcie o czym świadczy wybór 7 aktualnie popularnych odcieni różnych akcesoriów.

Piaskowe złoto

Kolor piasku, miękki, ciepły odcień przypominający spokojną plażę o zachodzie słońca, często kojarzy się ze spokojem i relaksem. Jeśli wybieramy taki kolor, może to świadczyć o byciu osobą, która ceni sobie spokój i prostotę w życiu. Prawdopodobnie odpowiada nam stabilność i spójność, a spokojne otoczenie przedkładamy nad chaos.

Wypłowiała zieleń

Ziemisty odcień, który odzwierciedla spokój natury, sugeruje osobowość, która jest zrównoważona i niezawodna. Osoby preferujące ten kolor są praktyczne, przyziemne i mają silny związek z naturą.

Chłodny niebieski

Kolor, który odzwierciedla głębię oceanu, jest często lubiany przez osoby spokojne, stabilne i wrażliwe. Jeśli uważamy ten kolor za atrakcyjny, możemy doceniać poczucie porządku i kierunku w swoim życiu oraz mieć naturalną skłonność do introspekcji i kontemplacji.

Ciepły brąz

Odważny i żywy odcień, kojarzy się z odwagą, pewnością siebie i odrobiną ekstrawagancji. Jeśli ten kolor do nas przemawia, prawdopodobnie należymy do osób, które nie boją się wyróżniać, podejmować ryzyka lub wyrażać swojej indywidualności.

Grafitowy szary

Neutralny i zrównoważony odcień, jest często wybierany przez osoby preferujące spokój, porządek i elegancję. Jeśli skłaniamy się ku temu kolorowi, może to oznaczać, że cenimy wyrafinowanie, neutralność i poczucie spokoju w swoim życiu.

Czerwień z odcieniem pomarańczy

Ciepły, ognisty odcień czerwieni wymieszanej z akcentami pomarańczowymi, to kolor, który przyciąga uwagę. Uosabia energię czerwieni, ale pomarańczowe odcienie łagodzą ją, dodając warstwę ciepła i ekscytacji. Czerwień jest często kojarzona z pasją, odwagą i działaniem. To kolor, który może pobudzać zmysły i podnosić tętno. Z drugiej strony, pomarańczowe odcienie są powiązane z kreatywnością, przygodą i entuzjazmem. Fascynująca mieszanka obu kolorów to idealna propozycja dla osób śmiałych i kreatywnych.

Liliowy

Jasnofioletowy kolor, niesie ze sobą poczucie spokoju i wrażliwości. Fiolet jest często kojarzony z wyobraźnią, duchowością i bogactwem, podczas gdy jaśniejsze odcienie, takie jak liliowy, sugerują wiosnę, kobiecość i romantyzm. Jest to kolor, który może uspokoić umysł i pobudzić wyobraźnię.

Powiązanie kolorów z określonymi cechami osobowości to nie tylko interesująca teoria. Odgrywa się ono w naszym codziennym życiu na wiele sposobów. Mogą być subtelnymi wskaźnikami naszych cech osobowości i preferencji.

Następnym razem, gdy wybierzemy kolor, niezależnie od tego, czy chodzi o ubrania, samochód czy głośnik Bluetooth (wszystkie omawiane powyżej kolory pokrywają się z paletą kolorystyczną głośników Fresh 'n Rebel), pamiętajmy - nie tylko wybieramy kolor, ale wyrażamy część tego, kim jesteś.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.