Komunikaty PR

Coca-Cola Zero Cukru - smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami #ZeroSłów

2022-09-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Coca-Cola zaprasza do spróbowania Coca-Cola Zero Cukru i wyrażenia jej wyjątkowego smaku w kreatywny, magiczny sposób – bez zbędnych słów. Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach. Do kampanii Coca-Cola Zero Cukru dołączają internetowi twórcy z całego świata, w tym Polski, tworząc własne materiały pokazujące jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru #zerosłów.

Coca-Cola Zero Cukru #ZeroSłów to nowa kampania promująca wariant kultowego napoju w wersji bez cukru, który smakuje tak dobrze, że aż trudno wyrazić to słowami. Marka nową akcję dedykuje fanom Coca-Cola Zero Cukru, zapraszając ich do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.

Coca-Cola w zaproponowanej zabawie porusza kreatywność i wyobraźnie, i co najważniejsze pozwala wyrazić swoje emocje, na swój własny, oryginalny sposób. Internetowi twórcy z całego świata dołączają do kampanii Coca-Cola Zero Cukru #zerosłow, tworząc magiczne obrazy i filmy. Popularna, brytyjska wizażystka i charakteryzatorka Isamaya Ffrench próbując Coca-Cola Zero Cukru, rozkwitła diamentami. Amerykański artysta i malarz Devon Rodriguez uchwycił w szkicu emocje po posmakowaniu napoju, a nagrodzona MTV VMA Awards choreografka Sherrie Silver wytańczyła swoje wrażenia po wypiciu Coca-Cola Zero Cukru. Polska mistrzyni sztuk wizualnych Augustynka zachwyciła własną interpretacją smaku napoju  O tym przekonać się będzie można w nadchodzących tygodniach.  Każdy, kto chce może dołączyć do zabawy Coca-Cola. Wystarczy posmakować Coca-Cola Zero Cukru i dodać na Instagramie albo w Relacji  film lub zdjęcie z  filtrem marki, które wyrażają smak, którego nie da się opisać słowami. A na koniec oznaczyć materiał hasztagiem akcji #zerosłów i puścić go w świat.

Coca-Cola swoim działaniem łączy dwa światy wirtualny i rzeczywisty. Sprawia, że przenikają się one w magiczny sposób, tworząc przyciągające oko obrazy. Trójwymiarowe murale kampanii Coca-Cola zdobią dwa budynki w Warszawie, tworząc urzekający efekt głębi i zmieniając się w zależności od pory dnia. Jednak to nie wszystkie niespodzianki od marki. Ma ona w zanadrzu kolejną. We wrześniu w Internecie i Social Mediach zrobi się także głośno o niedawno wprowadzonym wariancie Coca-Cola Zero Cukru „Lime” o smaku limonki. Produkt z końcem września będzie też dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce.

Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc. Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10%. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37% portfolio marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.