Coca-Cola Zero Cukru - smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami #ZeroSłów
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
Coca-Cola zaprasza do spróbowania Coca-Cola Zero Cukru i wyrażenia jej wyjątkowego smaku w kreatywny, magiczny sposób – bez zbędnych słów. Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach. Do kampanii Coca-Cola Zero Cukru dołączają internetowi twórcy z całego świata, w tym Polski, tworząc własne materiały pokazujące jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru #zerosłów.
Coca-Cola Zero Cukru #ZeroSłów to nowa kampania promująca wariant kultowego napoju w wersji bez cukru, który smakuje tak dobrze, że aż trudno wyrazić to słowami. Marka nową akcję dedykuje fanom Coca-Cola Zero Cukru, zapraszając ich do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.
Coca-Cola w zaproponowanej zabawie porusza kreatywność i wyobraźnie, i co najważniejsze pozwala wyrazić swoje emocje, na swój własny, oryginalny sposób. Internetowi twórcy z całego świata dołączają do kampanii Coca-Cola Zero Cukru #zerosłow, tworząc magiczne obrazy i filmy. Popularna, brytyjska wizażystka i charakteryzatorka Isamaya Ffrench próbując Coca-Cola Zero Cukru, rozkwitła diamentami. Amerykański artysta i malarz Devon Rodriguez uchwycił w szkicu emocje po posmakowaniu napoju, a nagrodzona MTV VMA Awards choreografka Sherrie Silver wytańczyła swoje wrażenia po wypiciu Coca-Cola Zero Cukru. Polska mistrzyni sztuk wizualnych Augustynka zachwyciła własną interpretacją smaku napoju O tym przekonać się będzie można w nadchodzących tygodniach. Każdy, kto chce może dołączyć do zabawy Coca-Cola. Wystarczy posmakować Coca-Cola Zero Cukru i dodać na Instagramie albo w Relacji film lub zdjęcie z filtrem marki, które wyrażają smak, którego nie da się opisać słowami. A na koniec oznaczyć materiał hasztagiem akcji #zerosłów i puścić go w świat.
Coca-Cola swoim działaniem łączy dwa światy wirtualny i rzeczywisty. Sprawia, że przenikają się one w magiczny sposób, tworząc przyciągające oko obrazy. Trójwymiarowe murale kampanii Coca-Cola zdobią dwa budynki w Warszawie, tworząc urzekający efekt głębi i zmieniając się w zależności od pory dnia. Jednak to nie wszystkie niespodzianki od marki. Ma ona w zanadrzu kolejną. We wrześniu w Internecie i Social Mediach zrobi się także głośno o niedawno wprowadzonym wariancie Coca-Cola Zero Cukru „Lime” o smaku limonki. Produkt z końcem września będzie też dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce.
Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc. Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10%. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37% portfolio marki.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.