Komunikaty PR

Codzienna dieta przygotowywana przez szefów kuchni - nowy koncept gastronomiczny

2021-11-25  |  09:40
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Na warszawskiej mapie kulinarnej pojawił się Bistronaut, nowatorski koncept dostarczania codziennej diety pudełkowej, przygotowanej przez szefów kuchni z renomowanych restauracji. Oprócz świeżego podejścia do diet pudełkowych, to także nowe narzędzie dla restauratorów, dzięki któremu mogą oni zwiększyć produktywność restauracji. Twórcy konceptu rzucają wyzwanie utartym schematom poprzez odejście od diety pudełkowej nastawionej na odchudzanie i liczenie kalorii na rzecz eksperymentowania z jedzeniem i odbywania podróży kulinarnych.

Catering dietetyczny szturmem zdobył serca wielu Polaków. Nic w tym dziwnego, trudno się oprzeć jedzeniu, którego nie trzeba przygotowywać i które samo trafia na stół. Jednak, jak wynika z badań Mobile Institute, aż 54% klientów korzysta z diety pudełkowej wyłącznie dla smaku i wygody. Dodatkowo, klasyczna dieta pudełkowa nie zawsze potrafi sprostać oczekiwaniom wymagających konsumentów, a po czasie staje się bardzo powtarzalna.

Pomysł narodził się już kilka lat temu. Wraz z moim dzisiejszym wspólnikiem przez długi czas byliśmy użytkownikami diet pudełkowych. Usługa jednak bardzo szybko przestała spełniać nasze oczekiwania. Wtedy postanowiliśmy coś zmienić i stworzyć koncept, który będzie dostosowany do bardziej zróżnicowanych potrzeb. Postawiliśmy na dostarczanie wygodnej diety pudełkowej z najlepszych restauracji w mieście. – opowiada Julia Sokołowska, restaurator, współtwórczyni Bistronaut.

Aby sprostać coraz bardziej zaawansowanym wymaganiom rynku, twórcy konceptu odeszli od tradycyjnej formy diety opartej o liczenie kalorii i postawili na poznawanie nowych kulinarnych smaków czy restauracji oraz możliwość swobodnego wyboru dostawcy. Zamiast przedziałów kalorycznych do oferty trafiły więc 3 warianty: mini – dla prowadzących siedzący tryb życia, standard – dla osób, których tryb życia uwzględnia umiarkowaną aktywność fizyczną oraz maxi – dla sportowców i osób intensywnie pracujących fizycznie.

W naszym projekcie nie chodzi tylko o samo dostarczenie diety pudełkowej z restauracji. Chcemy przede wszystkim, aby była to podróż kulinarna, dlatego naszą ofertę celowo podzieliliśmy na poszczególne kuchnie świata. Ma to zachęcić klientów do kulinarnych podróży i poznawania nowych smaków. Myślę, że każdy znajdzie tam coś odpowiedniego dla siebie. – dodaje Piotr Kowalczyk, współtwórca projektu Bistronaut.

Nowy koncept gastronomiczny to także nowy kanał sprzedaży, dzięki któremu restauratorzy mogą dotrzeć do swoich klientów w zupełnie innej formie. Pozwala on jeszcze lepiej planować pracę w kuchni i przygotowywać dania diety pudełkowej poza godzinami szczytu. W pierwszej fazie do projektu dołączy 10 restauracji na terenie Warszawy, a w przyszłym roku w oferta trafi do innych miast w Polsce.

Zamówienie diety jest możliwe za pomocą aplikacji mobilnej, dostępnej na telefonach z systemem Android oraz iOS, a także za pośrednictwem strony internetowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Domowe ciasta, świąteczna atmosfera i atrakcje dla najmłodszych. Zimowa oferta w Biuro prasowe
2021-12-03 | 12:00

Domowe ciasta, świąteczna atmosfera i atrakcje dla najmłodszych. Zimowa oferta w

Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas w roku, kiedy możemy odsunąć na bok szarą codzienność i cieszyć się czasem spędzonym z bliskimi. Kawiarnie Green Caffè Nero
Styl życia Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”
2021-12-03 | 11:09

Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”

Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do
Styl życia Poznaj moc butelki zwrotnej.
2021-12-02 | 15:00

Poznaj moc butelki zwrotnej.

Jednym z postanowień niedawnego szczytu COP26 jest zaprzestania wycinki lasów do 2030 roku. Głowy ponad stu państw, na terytorium których znajduje się 85% globalnego

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.