Komunikaty PR

Colonnade ubezpiecza koszt biletów dla klientów biletyna.pl

2023-03-22  |  15:25

Ubezpieczenie na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w wydarzeniu, którego bilet został zakupiony poprzez stronę biletyna.pl, to nowa propozycja polskiego oddziału Colonnade Insurance S.A. Umożliwia zwrot 100% ceny biletu w przypadku, gdy kupujący nie będzie mógł uczestniczyć w wydarzeniu w wyniku nagłej i nieoczekiwanej okoliczności, takiej jak np. choroba, wypadek czy kradzież dokumentów czy biletu.

Kto może skorzystać z ubezpieczenia?

Z ubezpieczenia mogą skorzystać osoby, które kupią bilety na wydarzenia na biletyna.pl. Biletyna.pl to jeden z największych w Polsce serwisów do sprzedaży biletów na koncerty, kabarety, spektakle i inne wydarzenia kulturalne. Żaden miłośnik dobrej muzyki i koncertów na żywo, meloman czy kibic ulubionej drużyny nie będzie musiał się martwić, jeśli niespodziewana sytuacja przeszkodzi mu w dotarciu na wydarzenie. Co ważne, ubezpieczeniem może być objęta także osoba niepełnoletnia.

Nasze rozwiązanie zabezpiecza osoby, które kupują bilety na długo wyczekiwane koncerty czy spektakle, często robiąc to z dużym wyprzedzeniem. Nie wszystko da się jednak zaplanować długoterminowo. W życiu zdarzają się sytuacje losowe, które sprawiają, że kupujący nie są w stanie uczestniczyć w imprezie. Zapewniamy im możliwość zwrotu 100% ceny biletu, jeśli nieobecność spowodowana została jedną z sytuacji określonych w umowie ubezpieczenia, jak np. nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek czy egzamin na studiach pokrywający się z terminem wydarzenia. Co ważne, gdy okoliczności przewidziane umową ubezpieczenia dotyczą dziecka przed ukończeniem 16. roku życia, zwrotowi podlega nie tylko koszt biletu lub karnetu ubezpieczonego dziecka, ale i jego opiekuna w trakcie wydarzenia – dodaje Paweł Żmudzki, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych i Grupowych Colonnade.

Dlaczego warto ubezpieczyć bilet?

Kupując z wyprzedzeniem bilet na wydarzenie warto wziąć pod uwagę sytuacje losowe, które zdarzają się w życiu. Ubezpieczenie biletu dotyczy nie tylko zdarzeń, które mogą niespodziewanie wskoczyć do kalendarza, jak wezwanie na policję, ale także nieszczęśliwe wypadki, jak chociażby skręcenie kostki podczas spaceru czy zachorowanie na grypę żołądkową potwierdzoną zwolnieniem lekarskim. To zabezpieczenie przed utratą pieniędzy, ponieważ otrzymujemy zwrot całej kwoty za bilet lub karnet. Jeśli natomiast termin wydarzenia zostanie zmieniony przez organizatorów, ubezpieczenie danego biletu przesuwa się wraz z nim.

Koszt ubezpieczenia uzależniony jest od wartości biletu lub karnetu (o wartości maksymalnie 5 tys. złotych). Składka płatna jest na etapie zakupu za pośrednictwem portalu biletyna.pl.

W jakich sytuacjach może się przydać ubezpieczenie?

Ubezpieczenie biletu czy karnetu może się przydać w wielu sytuacjach, na przykład:

  • nieszczęśliwy wypadek na rowerze
  • zwolnienie lekarskie z powodu choroby (w tym z powodu COVID-19)
  • kradzież dokumentów tożsamości
  • awaria bądź kradzież samochodu
  • opóźnienia samolotu, pociągu lub autobusu
  • korki uniemożliwiające dojazd na czas
  • termin egzaminu poprawkowego na studiach zbiegający się z eventem
  • wezwanie na policję lub do sądu, pokrywające się terminem z wydarzeniem
  • wyznaczenie terminu pobytu w sanatorium, który przypada na okres wydarzenia

W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia zdarzenie można zgłosić przez formularz online dostępny na stronie ubezpieczyciela.

Jak kupić ubezpieczenie?

Proces zakupu ubezpieczenia jest bardzo prosty i intuicyjny. Przy finalizacji zakupu biletu wystarczy zaznaczyć „Ubezpieczam bilety / karnety w cenie”. System automatycznie wyliczy wysokość składki za ubezpieczenie dla danego wydarzenia. Po dokonaniu płatności za bilety oraz ubezpieczenie na podany adres e-mail przesyłane są niezbędne dokumenty. Klient w procesie zakupu ma możliwość zapoznania się z zakresem i warunkami ubezpieczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.