Komunikaty PR

Colonnade ubezpiecza koszt biletów dla klientów biletyna.pl

2023-03-22  |  15:25

Ubezpieczenie na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w wydarzeniu, którego bilet został zakupiony poprzez stronę biletyna.pl, to nowa propozycja polskiego oddziału Colonnade Insurance S.A. Umożliwia zwrot 100% ceny biletu w przypadku, gdy kupujący nie będzie mógł uczestniczyć w wydarzeniu w wyniku nagłej i nieoczekiwanej okoliczności, takiej jak np. choroba, wypadek czy kradzież dokumentów czy biletu.

Kto może skorzystać z ubezpieczenia?

Z ubezpieczenia mogą skorzystać osoby, które kupią bilety na wydarzenia na biletyna.pl. Biletyna.pl to jeden z największych w Polsce serwisów do sprzedaży biletów na koncerty, kabarety, spektakle i inne wydarzenia kulturalne. Żaden miłośnik dobrej muzyki i koncertów na żywo, meloman czy kibic ulubionej drużyny nie będzie musiał się martwić, jeśli niespodziewana sytuacja przeszkodzi mu w dotarciu na wydarzenie. Co ważne, ubezpieczeniem może być objęta także osoba niepełnoletnia.

Nasze rozwiązanie zabezpiecza osoby, które kupują bilety na długo wyczekiwane koncerty czy spektakle, często robiąc to z dużym wyprzedzeniem. Nie wszystko da się jednak zaplanować długoterminowo. W życiu zdarzają się sytuacje losowe, które sprawiają, że kupujący nie są w stanie uczestniczyć w imprezie. Zapewniamy im możliwość zwrotu 100% ceny biletu, jeśli nieobecność spowodowana została jedną z sytuacji określonych w umowie ubezpieczenia, jak np. nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek czy egzamin na studiach pokrywający się z terminem wydarzenia. Co ważne, gdy okoliczności przewidziane umową ubezpieczenia dotyczą dziecka przed ukończeniem 16. roku życia, zwrotowi podlega nie tylko koszt biletu lub karnetu ubezpieczonego dziecka, ale i jego opiekuna w trakcie wydarzenia – dodaje Paweł Żmudzki, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych i Grupowych Colonnade.

Dlaczego warto ubezpieczyć bilet?

Kupując z wyprzedzeniem bilet na wydarzenie warto wziąć pod uwagę sytuacje losowe, które zdarzają się w życiu. Ubezpieczenie biletu dotyczy nie tylko zdarzeń, które mogą niespodziewanie wskoczyć do kalendarza, jak wezwanie na policję, ale także nieszczęśliwe wypadki, jak chociażby skręcenie kostki podczas spaceru czy zachorowanie na grypę żołądkową potwierdzoną zwolnieniem lekarskim. To zabezpieczenie przed utratą pieniędzy, ponieważ otrzymujemy zwrot całej kwoty za bilet lub karnet. Jeśli natomiast termin wydarzenia zostanie zmieniony przez organizatorów, ubezpieczenie danego biletu przesuwa się wraz z nim.

Koszt ubezpieczenia uzależniony jest od wartości biletu lub karnetu (o wartości maksymalnie 5 tys. złotych). Składka płatna jest na etapie zakupu za pośrednictwem portalu biletyna.pl.

W jakich sytuacjach może się przydać ubezpieczenie?

Ubezpieczenie biletu czy karnetu może się przydać w wielu sytuacjach, na przykład:

  • nieszczęśliwy wypadek na rowerze
  • zwolnienie lekarskie z powodu choroby (w tym z powodu COVID-19)
  • kradzież dokumentów tożsamości
  • awaria bądź kradzież samochodu
  • opóźnienia samolotu, pociągu lub autobusu
  • korki uniemożliwiające dojazd na czas
  • termin egzaminu poprawkowego na studiach zbiegający się z eventem
  • wezwanie na policję lub do sądu, pokrywające się terminem z wydarzeniem
  • wyznaczenie terminu pobytu w sanatorium, który przypada na okres wydarzenia

W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia zdarzenie można zgłosić przez formularz online dostępny na stronie ubezpieczyciela.

Jak kupić ubezpieczenie?

Proces zakupu ubezpieczenia jest bardzo prosty i intuicyjny. Przy finalizacji zakupu biletu wystarczy zaznaczyć „Ubezpieczam bilety / karnety w cenie”. System automatycznie wyliczy wysokość składki za ubezpieczenie dla danego wydarzenia. Po dokonaniu płatności za bilety oraz ubezpieczenie na podany adres e-mail przesyłane są niezbędne dokumenty. Klient w procesie zakupu ma możliwość zapoznania się z zakresem i warunkami ubezpieczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.