Komunikaty PR

„Coś wyjątkowego” od Green Caffè Nero − Mikołajki, spacer, świąteczna oferta

2022-11-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Powoli wchodzimy w wyjątkowy, świąteczny czas. Green Caffè Nero zamierza wypełnić go atrakcjami skierowanymi zarówno do dorosłych bywalców jak i do najmłodszych. W niedzielę 4 grudnia zaprasza do udziału w zimowym spacerze pt. „Warszawskie święta – tradycje i historie” w ramach cyklu „Z kawą po Warszawie”. Tego samego dnia wybrane lokale Green Caffè Nero w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu zorganizują Mikołajki dla najmłodszych. W kawiarniach można już zamawiać firmowe ciasta na świąteczny stół oraz próbować premierowych, sezonowych produktów z oferty. Nastrojowa atmosfera i dekoracje, okolicznościowe kubeczki na wynos, świąteczne wydarzenia oraz przede wszystkim dopracowana w każdym szczególe oferta jedzenia i kawy razem tworzą „coś wyjątkowego”.

 

Green Caffè Nero słynie z unikalnej domowej atmosfery jaką tworzy w swoich kawiarniach. Nie inaczej będzie w nadchodzącym okresie bożonarodzeniowym – na gości czeka szereg atrakcji. W ramach cyklu „Z kawą po Warszawie”, już po raz piętnasty kawiarnie zapraszają na spacer z przewodnikiem. Tym razem grupa przejdzie świątecznie udekorowanym Traktem Królewskim. Spacer rozpocznie się o godzinie 17:00 w Green Caffè Nero przy ul. Wareckiej 4/6. Podczas wydarzenia będzie można będzie poznać warszawskie tradycje świąteczne ogrzewając się ulubioną kawą. Spacerowicze dowiedzą się skąd pochodzi zwyczaj tworzenia szopek oraz dekoracji świetlnych, poznają także historię Mikołaja oraz zielonego drzewka, przyozdabianego na Święta Bożego Narodzenia.

Mikołajkowy program Green Caffè Nero prezentuje się równie ciekawie. Siedem kawiarni w Polsce zaprasza najmłodszych 4 grudnia między godziną 11:00 a 15:00 do udziału w specjalnie przygotowanych zabawach. Będzie to okazja, by rodzinnie spędzić czas w niezwykłej atmosferze wybranej kawiarni Green Caffè Nero: w Warszawie przy al. KEN 18, na ul. Klimczaka 1 na Wilanowie, a także przy ul. Rzeczypospolitej 27, ul. Konstruktorskiej 11 oraz w Centrum Handlowym Skorosze; w Krakowie przy ul. Rakowickiej 15A oraz we Wrocławiu na pl. Kościuszki 1. W tym czasie najmłodszymi gośćmi zajmą się profesjonalne animatorki, które zorganizują dekorowanie ciasteczek i zajęcia plastyczne. Święty Mikołaj nie zapomni tego dnia o dzieciach − otrzymają one od Śnieżynek słodkie upominki. W tym czasie rodzice będą mieli okazję napić się wybranej kawy z nowego sezonowego menu Green Caffè Nero.

- Zastanawiając się nad koncepcją Świąt w Green Caffè Nero, pomyśleliśmy, że naszym motywem przewodnim będzie hasło „Coś wyjątkowego” – zgodnie stwierdzają Marta Kulikowska, szefowa działu Jedzenie oraz Izabela Sakowska, szefowa działu Kawa. - W tym roku proponujemy m.in. tradycyjny piernik, nasz hit: sernik pokryty czekoladą oraz mnóstwem wiśni, sernikobrownie, szarlotkę wegańską oraz nasze bestsellerowe ciasta Charleston i Oscar. Możemy także poszczycić się dwoma zupełnie nowymi, wyjątkowymi ciastami: tortem pralinowym oraz bezą Dacquoise. Ten pierwszy łączy w sobie smak orzechów laskowych oraz intensywnej czekolady. Puszysta beza pojawiła się w świątecznej odsłonie z daktylami i dodatkiem irlandzkiego likieru, czyli w formie francuskiego Dacquoise. Jesteśmy przekonani, że świetnie trafiliśmy w gusta Polaków i staniemy się częścią ich wspólnego świętowania w tym grudniowym czasie. − dodała Marta Kulikowska.

– Zimowa oferta napojów jest szczególna. Znajduje się w niej nawiązująca do staropolskich smaków Latte korzenny piernik, a także Świąteczny grzaniec, którego receptura została zainspirowana tradycyjnym szwedzkim Glöggiem – u nas w wersji bezalkoholowej. W wielkim stylu powraca także ulubieniec smakoszy: Latte jeżynowe. –powiedziała Izabela Sakowska.

W parze z gorącą kawą dobrze sprawdzą się ciasta z naszej manufaktury. Już tradycyjnie wszystkie kawiarnie przyjmują zamówienia na świąteczne wypieki już od 2 grudnia. Zlecenia z odbiorem na 23 lub 24 grudnia można składać do 19 grudnia.

Green Caffè Nero docenia swoich lojalnych klientów – użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z 24 różnych promocji na kawę, jedzenie i produkty do kupienia takie jak: kawy i herbaty paczkowane, kapsułki oraz kubki KeepCup. Do zdobycia są dodatkowe pieczątki, zniżki a także kupony na darmowe kawy. W Mikołajki subskrybenci newslettera aplikacji dostaną też mały upominek. Aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store. 

Już tradycyjnie sieć kawiarni wspiera charytatywną akcję supermarketu Frisco.pl „Kupując, pomagasz”. Do każdego zakupionego poprzez sklep Frisco.pl opakowania kawy, marka przekazuje drugie opakowanie produktu do banku żywności dla potrzebujących.

Pełny opis oferty Green Caffè Nero znajduje się na stronie https://greencaffenero.pl/pl/swieta/

***

O Green Caffè Nero

Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.

www.greencaffenero.pl

https://www.facebook.com/greencoffeepl

https://www.instagram.com/greencaffenero_/

Filozofia marki

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia 22 kwietnia – Światowy Dzień Ziemi. Dbajmy o planetę nie tylko od święta Biuro prasowe
2024-04-18 | 09:10

22 kwietnia – Światowy Dzień Ziemi. Dbajmy o planetę nie tylko od święta

Dzień Ziemi co roku obchodzony jest pod innym hasłem przewodnim. W 2024 roku brzmi ono: „Planeta kontra tworzywa sztuczne”. Plastik jest obecny niemal w każdym aspekcie naszego
Styl życia Port Łódź świętuje Dzień Ziemi
2024-04-17 | 13:40

Port Łódź świętuje Dzień Ziemi

Ekologiczne warsztaty, gry rodzinne, konkursy i quizy z nagrodami oraz spora dawka wiedzy o tym, jak w praktyce dbać o naszą planetę. Port Łódź w najbliższą sobotę, 20 kwietnia
Styl życia Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek!
2024-04-16 | 16:00

Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek!

Już w sobotę, 20 kwietnia warszawskie centrum handlowe Promenada odwiedzi jedna z topowych polskich influencerek – Julia Żugaj! Weź udział w spotkaniu i poznaj bliżej swoją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.