„Coś wyjątkowego” od Green Caffè Nero − Mikołajki, spacer, świąteczna oferta

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Powoli wchodzimy w wyjątkowy, świąteczny czas. Green Caffè Nero zamierza wypełnić go atrakcjami skierowanymi zarówno do dorosłych bywalców jak i do najmłodszych. W niedzielę 4 grudnia zaprasza do udziału w zimowym spacerze pt. „Warszawskie święta – tradycje i historie” w ramach cyklu „Z kawą po Warszawie”. Tego samego dnia wybrane lokale Green Caffè Nero w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu zorganizują Mikołajki dla najmłodszych. W kawiarniach można już zamawiać firmowe ciasta na świąteczny stół oraz próbować premierowych, sezonowych produktów z oferty. Nastrojowa atmosfera i dekoracje, okolicznościowe kubeczki na wynos, świąteczne wydarzenia oraz przede wszystkim dopracowana w każdym szczególe oferta jedzenia i kawy razem tworzą „coś wyjątkowego”.
Green Caffè Nero słynie z unikalnej domowej atmosfery jaką tworzy w swoich kawiarniach. Nie inaczej będzie w nadchodzącym okresie bożonarodzeniowym – na gości czeka szereg atrakcji. W ramach cyklu „Z kawą po Warszawie”, już po raz piętnasty kawiarnie zapraszają na spacer z przewodnikiem. Tym razem grupa przejdzie świątecznie udekorowanym Traktem Królewskim. Spacer rozpocznie się o godzinie 17:00 w Green Caffè Nero przy ul. Wareckiej 4/6. Podczas wydarzenia będzie można będzie poznać warszawskie tradycje świąteczne ogrzewając się ulubioną kawą. Spacerowicze dowiedzą się skąd pochodzi zwyczaj tworzenia szopek oraz dekoracji świetlnych, poznają także historię Mikołaja oraz zielonego drzewka, przyozdabianego na Święta Bożego Narodzenia.
Mikołajkowy program Green Caffè Nero prezentuje się równie ciekawie. Siedem kawiarni w Polsce zaprasza najmłodszych 4 grudnia między godziną 11:00 a 15:00 do udziału w specjalnie przygotowanych zabawach. Będzie to okazja, by rodzinnie spędzić czas w niezwykłej atmosferze wybranej kawiarni Green Caffè Nero: w Warszawie przy al. KEN 18, na ul. Klimczaka 1 na Wilanowie, a także przy ul. Rzeczypospolitej 27, ul. Konstruktorskiej 11 oraz w Centrum Handlowym Skorosze; w Krakowie przy ul. Rakowickiej 15A oraz we Wrocławiu na pl. Kościuszki 1. W tym czasie najmłodszymi gośćmi zajmą się profesjonalne animatorki, które zorganizują dekorowanie ciasteczek i zajęcia plastyczne. Święty Mikołaj nie zapomni tego dnia o dzieciach − otrzymają one od Śnieżynek słodkie upominki. W tym czasie rodzice będą mieli okazję napić się wybranej kawy z nowego sezonowego menu Green Caffè Nero.
- Zastanawiając się nad koncepcją Świąt w Green Caffè Nero, pomyśleliśmy, że naszym motywem przewodnim będzie hasło „Coś wyjątkowego” – zgodnie stwierdzają Marta Kulikowska, szefowa działu Jedzenie oraz Izabela Sakowska, szefowa działu Kawa. - W tym roku proponujemy m.in. tradycyjny piernik, nasz hit: sernik pokryty czekoladą oraz mnóstwem wiśni, sernikobrownie, szarlotkę wegańską oraz nasze bestsellerowe ciasta Charleston i Oscar. Możemy także poszczycić się dwoma zupełnie nowymi, wyjątkowymi ciastami: tortem pralinowym oraz bezą Dacquoise. Ten pierwszy łączy w sobie smak orzechów laskowych oraz intensywnej czekolady. Puszysta beza pojawiła się w świątecznej odsłonie z daktylami i dodatkiem irlandzkiego likieru, czyli w formie francuskiego Dacquoise. Jesteśmy przekonani, że świetnie trafiliśmy w gusta Polaków i staniemy się częścią ich wspólnego świętowania w tym grudniowym czasie. − dodała Marta Kulikowska.
– Zimowa oferta napojów jest szczególna. Znajduje się w niej nawiązująca do staropolskich smaków Latte korzenny piernik, a także Świąteczny grzaniec, którego receptura została zainspirowana tradycyjnym szwedzkim Glöggiem – u nas w wersji bezalkoholowej. W wielkim stylu powraca także ulubieniec smakoszy: Latte jeżynowe. –powiedziała Izabela Sakowska.
W parze z gorącą kawą dobrze sprawdzą się ciasta z naszej manufaktury. Już tradycyjnie wszystkie kawiarnie przyjmują zamówienia na świąteczne wypieki już od 2 grudnia. Zlecenia z odbiorem na 23 lub 24 grudnia można składać do 19 grudnia.
Green Caffè Nero docenia swoich lojalnych klientów – użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z 24 różnych promocji na kawę, jedzenie i produkty do kupienia takie jak: kawy i herbaty paczkowane, kapsułki oraz kubki KeepCup. Do zdobycia są dodatkowe pieczątki, zniżki a także kupony na darmowe kawy. W Mikołajki subskrybenci newslettera aplikacji dostaną też mały upominek. Aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.
Już tradycyjnie sieć kawiarni wspiera charytatywną akcję supermarketu Frisco.pl „Kupując, pomagasz”. Do każdego zakupionego poprzez sklep Frisco.pl opakowania kawy, marka przekazuje drugie opakowanie produktu do banku żywności dla potrzebujących.
Pełny opis oferty Green Caffè Nero znajduje się na stronie https://greencaffenero.pl/pl/swieta/
***
O Green Caffè Nero
Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.
www.greencaffenero.pl
https://www.facebook.com/greencoffeepl
https://www.instagram.com/greencaffenero_/
Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.