Komunikaty PR

Crazy Cart - nowa atrakcja otwarta w Alfa Centrum Gdańsk

2023-07-06  |  11:00
Biuro prasowe

Alfa Centrum Gdańsk z myślą o wszystkich mieszkańcach Trójmiasta oraz przebywających tu turystach otworzyła nowy punkt rozrywkowy. Crazy Cart, czyli unikatowe pojazdy, umożliwiające jazdę w poślizgu. Tor nietypowych gokartów dostarczy sporej dawki adrenaliny i dobrej zabawy, zarówno dorosłym jak i dzieciom.

Od teraz wszyscy odwiedzający Alfa Centrum Gdańsk mogą zasiąść za kierownicą wyjątkowego pojazdu i spróbować driftingu, czyli jazdy w poślizgu i pokonywania kolejnych zakrętów jadąc bokiem lub nawet tyłem. Crazy Carty to unikatowe elektryczne gokarty, umożliwiające wykonywanie nietypowych manewrów na torze.

Cała zabawa w Crazy Cart odbywa się pod okiem profesjonalnych instruktorów, a jej uczestnicy poruszają się po bezpiecznym, specjalnie przygotowanym torze. Atrakcja dedykowana jest nie tylko dorosłym, ale też dzieciom, już od 5. roku życia.

Crazy Cart nieprzypadkowo zostało otwarte w Alfa Centrum Gdańsk właśnie teraz. Czas wakacji zdecydowanie sprzyja poszukiwaniu rozrywek, dodatkowej adrenaliny i ekscytujących wrażeń. To wszystko zapewni ekstremalna jazda na torze elektrycznych pojazdów. Co ważne jazda w poślizgu, ma nie tylko walory rozrywkowe, ale może być również wartościową lekcją nawet dla doświadczonych kierowców i treningiem umiejętności takich jak szybkość podejmowania decyzji, precyzja ruchów itp.” – mówi Lech Polański, Centre Manager Alfa Centrum Gdańsk.

W Crazy Cart można odwiedzić indywidualnie, ale także zarezerwować tor w ramach zabawy grupowej, w gronie znajomych czy rodziny. Miejsce to oferuje również opcję zorganizowania urodzin lub innej imprezy, np. wieczoru kawalerskiego lub firmowego eventu.

Nowy punkt na mapie Alfa Centrum zapewni ekscytującą zabawę zarówno mieszkańcom Trójmiasta, ale także turystom przebywającym tutaj w okresie wakacji. Każdy kto lubi ekstremalne przeżycia, powinien umieścić wizytę w Crazy Cart na liście swoich wakacyjnych planów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.