Komunikaty PR

Crazy Cart - nowa atrakcja otwarta w Alfa Centrum Gdańsk

2023-07-06  |  11:00
Biuro prasowe

Alfa Centrum Gdańsk z myślą o wszystkich mieszkańcach Trójmiasta oraz przebywających tu turystach otworzyła nowy punkt rozrywkowy. Crazy Cart, czyli unikatowe pojazdy, umożliwiające jazdę w poślizgu. Tor nietypowych gokartów dostarczy sporej dawki adrenaliny i dobrej zabawy, zarówno dorosłym jak i dzieciom.

Od teraz wszyscy odwiedzający Alfa Centrum Gdańsk mogą zasiąść za kierownicą wyjątkowego pojazdu i spróbować driftingu, czyli jazdy w poślizgu i pokonywania kolejnych zakrętów jadąc bokiem lub nawet tyłem. Crazy Carty to unikatowe elektryczne gokarty, umożliwiające wykonywanie nietypowych manewrów na torze.

Cała zabawa w Crazy Cart odbywa się pod okiem profesjonalnych instruktorów, a jej uczestnicy poruszają się po bezpiecznym, specjalnie przygotowanym torze. Atrakcja dedykowana jest nie tylko dorosłym, ale też dzieciom, już od 5. roku życia.

Crazy Cart nieprzypadkowo zostało otwarte w Alfa Centrum Gdańsk właśnie teraz. Czas wakacji zdecydowanie sprzyja poszukiwaniu rozrywek, dodatkowej adrenaliny i ekscytujących wrażeń. To wszystko zapewni ekstremalna jazda na torze elektrycznych pojazdów. Co ważne jazda w poślizgu, ma nie tylko walory rozrywkowe, ale może być również wartościową lekcją nawet dla doświadczonych kierowców i treningiem umiejętności takich jak szybkość podejmowania decyzji, precyzja ruchów itp.” – mówi Lech Polański, Centre Manager Alfa Centrum Gdańsk.

W Crazy Cart można odwiedzić indywidualnie, ale także zarezerwować tor w ramach zabawy grupowej, w gronie znajomych czy rodziny. Miejsce to oferuje również opcję zorganizowania urodzin lub innej imprezy, np. wieczoru kawalerskiego lub firmowego eventu.

Nowy punkt na mapie Alfa Centrum zapewni ekscytującą zabawę zarówno mieszkańcom Trójmiasta, ale także turystom przebywającym tutaj w okresie wakacji. Każdy kto lubi ekstremalne przeżycia, powinien umieścić wizytę w Crazy Cart na liście swoich wakacyjnych planów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.