Komunikaty PR

Crunlight – wytrawnie i na słodko. Dla kobiety takiej, jak Ty!

2020-11-26  |  12:15
Biuro prasowe

Coraz krótsze dni i coraz dłuższe wieczory oraz zalecenie „zostań w domu” zachęcają do spędzania czasu na czytaniu książek, oglądaniu telewizji, długich rozmowa telefonicznych z przyjaciółką, relaksie przy ulubionej muzyce, czy podczas aromatycznej kąpieli. By uczynić te chwile jeszcze przyjemniejszymi, warto sięgnąć po pyszną przekąskę. Wielozbożowe chrupki Crunlight w czterech atrakcyjnych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage oraz słodka papryka polecają się, gdy masz ochotę na wytrawną przekąskę. Gdy przyjdzie ochota na niebanalne słodkości, warto postawić na słomkę ptysiową z cukrem lub o smaku szarlotki.

Crunlight doskonale rozumie kobiecą naturę i proponuje przekąski na każdą okazję i nastrój. Pyszne chrupki o smaku pomidora z bazylią czy słodkiej papryki to idealny kompan dla miłośniczki książek, bez względu na to, na jaki rodzaj literatury się zdecyduje. Crunlight jalapeno oraz fromage świetnie sprawdzą się podczas oglądania filmów i seriali. Dodadzą inspirującej ostrości nawet najbardziej zachowawczej fabule. Ulubione chrupki rewelacyjnie nadają się na długie rozmowy telefoniczne lub wideoczat z przyjaciółkami – każda może wybrać swój ulubiony smak i cieszyć się nie tylko konwersacją, ale też pysznym smakiem ulubionych przekąsek. Wielozbożowe chrupki Crunlight nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku.

Ci, którzy wolą spędzać wieczór „na słodko”, powinni wybrać Słomkę Ptysiową Crunlight z cukrem lub Słomkę Ptysiową Crunlight o smaku szarlotki. Obie przekąski kuszą smakiem i aromatem, świetnie komponują się z kubkiem jesienno-zimowej herbaty z imbirem czy kurkumą. Obydwa rodzaje Słomki Ptysiowej Crunlight są produkowane bez oleju palmowego i bez wzmacniaczy smaku.

Każda kobieta potrzebuje czasu na naładowanie baterii. Perfekcyjnie, jeśli czas ten może spędzić również z ulubioną przekąską. Dzięki poręcznemu opakowaniu chrupki i słomki ptysiowe Crunlight  można mieć zawsze przy sobie. Z nimi odpoczynek będzie jeszcze przyjemniejszy.  

  • Chrupki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2 zł/op. 70 g
  • Crunlight Słomka Ptysiowa o smaku szarlotki, Crunlight Słomka Ptysiowa z cukrem – cena:  3  zł/op. 80 g
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.