Crunlight – wytrawnie i na słodko. Dla kobiety takiej, jak Ty!
Coraz krótsze dni i coraz dłuższe wieczory oraz zalecenie „zostań w domu” zachęcają do spędzania czasu na czytaniu książek, oglądaniu telewizji, długich rozmowa telefonicznych z przyjaciółką, relaksie przy ulubionej muzyce, czy podczas aromatycznej kąpieli. By uczynić te chwile jeszcze przyjemniejszymi, warto sięgnąć po pyszną przekąskę. Wielozbożowe chrupki Crunlight w czterech atrakcyjnych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage oraz słodka papryka polecają się, gdy masz ochotę na wytrawną przekąskę. Gdy przyjdzie ochota na niebanalne słodkości, warto postawić na słomkę ptysiową z cukrem lub o smaku szarlotki.
Crunlight doskonale rozumie kobiecą naturę i proponuje przekąski na każdą okazję i nastrój. Pyszne chrupki o smaku pomidora z bazylią czy słodkiej papryki to idealny kompan dla miłośniczki książek, bez względu na to, na jaki rodzaj literatury się zdecyduje. Crunlight jalapeno oraz fromage świetnie sprawdzą się podczas oglądania filmów i seriali. Dodadzą inspirującej ostrości nawet najbardziej zachowawczej fabule. Ulubione chrupki rewelacyjnie nadają się na długie rozmowy telefoniczne lub wideoczat z przyjaciółkami – każda może wybrać swój ulubiony smak i cieszyć się nie tylko konwersacją, ale też pysznym smakiem ulubionych przekąsek. Wielozbożowe chrupki Crunlight nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku.
Ci, którzy wolą spędzać wieczór „na słodko”, powinni wybrać Słomkę Ptysiową Crunlight z cukrem lub Słomkę Ptysiową Crunlight o smaku szarlotki. Obie przekąski kuszą smakiem i aromatem, świetnie komponują się z kubkiem jesienno-zimowej herbaty z imbirem czy kurkumą. Obydwa rodzaje Słomki Ptysiowej Crunlight są produkowane bez oleju palmowego i bez wzmacniaczy smaku.
Każda kobieta potrzebuje czasu na naładowanie baterii. Perfekcyjnie, jeśli czas ten może spędzić również z ulubioną przekąską. Dzięki poręcznemu opakowaniu chrupki i słomki ptysiowe Crunlight można mieć zawsze przy sobie. Z nimi odpoczynek będzie jeszcze przyjemniejszy.
- Chrupki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2 zł/op. 70 g - Crunlight Słomka Ptysiowa o smaku szarlotki, Crunlight Słomka Ptysiowa z cukrem – cena: 3 zł/op. 80 g

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.