Crunlight – wytrawnie i na słodko. Dla kobiety takiej, jak Ty!
Coraz krótsze dni i coraz dłuższe wieczory oraz zalecenie „zostań w domu” zachęcają do spędzania czasu na czytaniu książek, oglądaniu telewizji, długich rozmowa telefonicznych z przyjaciółką, relaksie przy ulubionej muzyce, czy podczas aromatycznej kąpieli. By uczynić te chwile jeszcze przyjemniejszymi, warto sięgnąć po pyszną przekąskę. Wielozbożowe chrupki Crunlight w czterech atrakcyjnych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage oraz słodka papryka polecają się, gdy masz ochotę na wytrawną przekąskę. Gdy przyjdzie ochota na niebanalne słodkości, warto postawić na słomkę ptysiową z cukrem lub o smaku szarlotki.
Crunlight doskonale rozumie kobiecą naturę i proponuje przekąski na każdą okazję i nastrój. Pyszne chrupki o smaku pomidora z bazylią czy słodkiej papryki to idealny kompan dla miłośniczki książek, bez względu na to, na jaki rodzaj literatury się zdecyduje. Crunlight jalapeno oraz fromage świetnie sprawdzą się podczas oglądania filmów i seriali. Dodadzą inspirującej ostrości nawet najbardziej zachowawczej fabule. Ulubione chrupki rewelacyjnie nadają się na długie rozmowy telefoniczne lub wideoczat z przyjaciółkami – każda może wybrać swój ulubiony smak i cieszyć się nie tylko konwersacją, ale też pysznym smakiem ulubionych przekąsek. Wielozbożowe chrupki Crunlight nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku.
Ci, którzy wolą spędzać wieczór „na słodko”, powinni wybrać Słomkę Ptysiową Crunlight z cukrem lub Słomkę Ptysiową Crunlight o smaku szarlotki. Obie przekąski kuszą smakiem i aromatem, świetnie komponują się z kubkiem jesienno-zimowej herbaty z imbirem czy kurkumą. Obydwa rodzaje Słomki Ptysiowej Crunlight są produkowane bez oleju palmowego i bez wzmacniaczy smaku.
Każda kobieta potrzebuje czasu na naładowanie baterii. Perfekcyjnie, jeśli czas ten może spędzić również z ulubioną przekąską. Dzięki poręcznemu opakowaniu chrupki i słomki ptysiowe Crunlight można mieć zawsze przy sobie. Z nimi odpoczynek będzie jeszcze przyjemniejszy.
- Chrupki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2 zł/op. 70 g - Crunlight Słomka Ptysiowa o smaku szarlotki, Crunlight Słomka Ptysiowa z cukrem – cena: 3 zł/op. 80 g

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.