Komunikaty PR

Cytrynowo - miętowa Krynka „zero” już w sprzedaży

2020-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.31 MB )

Orzeźwienie płynące prosto z owoców i aromatycznej mięty – tak w najprostszy sposób można opisać smak nowego produktu, który kilkanaście dni temu na rynek wprowadziła podlaska wytwórnia wód i napojów Krynka. Jest lekko gazowany o smaku cytryny z miętą – idealny na upalne lato. To zarazem produkt bez cukru, nie znajdziemy w nim ani jednej kalorii…
 - Od lat dbamy o jakość naszych wód i napojów i sukcesywnie poszerzamy smakową ofertę. Chcemy, aby nadchodzące lato kojarzyło się z orzeźwiającym smakiem naturalnej cytryny z miętą. Co ważne, produkt nie zawiera konserwantów, cukru ani żadnych substancji słodzących. To typowy produkt „zero”– mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.

Nowy, orzeźwiający smak, to również ukłon w stronę tych, którzy chcąc być fit, prowadzą zdrowy i aktywny tryb życia. Również osoby, które dbają o zbilansowaną dietę ucieszy nowy produkt Krynki, którego prosty skład w połączeniu ze smakiem cytryny z miętą będzie idealnym uzupełnieniem dziennego zapotrzebowania na wodę. A nie wolno zapominać o tym, że latem pragnienie odczuwamy zdecydowanie częściej i tym bardziej musimy pamiętać o spożywaniu odpowiedniej ilości płynów.

Cytrynowo-miętowa propozycja od Krynki swoją premierę miała nieprzypadkowo w czerwcu. To właśnie w tym miesiącu wypada przecież początek lata, a nic tak bardzo nie kojarzy się z orzeźwieniem w upalne dni, jak właśnie cytrusy, chłodna mięta i krystalicznie czysta woda. Delikatne bąbelki dopełniają kompozycję smakową sprawiając, że każdy łyk Krynki staje się prawdziwie wakacyjną przyjemnością. Warto pić ją schłodzoną lub z kostkami lodu – to jeszcze dokładniej uwypukli jej walory smakowe.

Marka, która na polskim rynku istnieje od 1945 roku swoim klientom dostarcza wodę źródlaną wydobywaną z ujęcia artezyjskiego na głębokości 70 metrów. Ze względu na czystość biologiczną i unikalne walory smakowe na żadnym etapie produkcji nie ingeruje się w jej naturalny skład.

Zatem jak będzie smakować tegoroczne lato? Odpowiedź jest prosta – jak Krynka z cytryną i miętą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.