Czas na cuda – Ekocuda! Targi Kosmetyków Naturalnych już wkrótce!
Kolejna edycja wyjątkowych Targów Ekocuda już 26 – 27 marca we Wrocławiu oraz 9 - 10 kwietnia w Warszawie. Wystawcy, którzy biorą udział w targach to marki, które chcą dostarczać swoim konsumentom produkty najwyższej jakości, zgodnie z duchem Eko. Wydarzenie skupia społeczność zainteresowaną produktami opartymi na bazie naturalnych składników, świadomych swoich zakupowych wyborów.
Dziś stereotyp o tym, że kosmetyki naturalne muszą dużo kosztować, a ich działanie nie jest tak skuteczne jak chemicznych zamienników, na całe szczęście przechodzi do lamusa. Coraz większa świadomość zakupowa, umiejętność czytania (ze zrozumieniem) etykiet produktów i wiedza jaką posiadają konsumenci skutecznie rozwiewa te przeświadczenia. Eko kosmetyki są dostępne w cenach na każdą kieszeń, a ich producentami wcale nie muszą być wielkie koncerny. Często wytwarza się je, z ogromnym powodzeniem w duchu hand made lub w małych manufakturach rzemieślniczych. Co więcej, Polacy pokochali Eko trend i możliwość doświadczania ekskluzywności wynikającej z wyborów właśnie tych, mniej popularnych, ale jakże skutecznych propozycji pielęgnacyjnych. Wraz ze wzrostem świadomości wzrosły także chęci inwestycji konsumentów w kosmetyki naturalne, i tym samym dużo chętniej sięgamy po te produkty, nawet jeśli ich cena jest nieco wyższa.
- Targi Kosmetyków Naturalnych to wyjątkowe wydarzenie, które skupia ogromną ilość marek i kosmetyków w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów produktów przyjaznych dla naszej skóry. W tym roku, na warszawskich Ekocudach, poza standardową opcją zakupu, poznania producentów, marek i ich wyrobów chcemy także przywrócić formę warsztatów i wykładów, które zawsze cieszyły się dużą popularnością wśród uczestników – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Ekocuda oraz Targów Kosmetyków Naturalnych.
Wydarzenie to niewątpliwie należy potraktować jako „kopalnię wiedzy” i odskocznię od „chemicznej pułapki”, w którą często wpadamy podczas dokonywania codziennych kosmetycznych wyborów. Niewątpliwą wartością dla odwiedzających będą także spotkania z producentami kosmetyków, którzy podczas Targów mają niepowtarzalną okazję wyjścia naprzeciw potrzebom swoich konsumentów. Podczas targów, goście będą mieć nie tylko możliwość zadawania pytań wystawcom, ale także zakupu produktów ekologicznych takich jak m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, do makijażu, do włosów, a także dedykowane konkretnej grupie – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci.
Targi Ekocuda przyciągają tysiące zainteresowanych odbiorców. Wydarzenie gromadzi miłośników ekologicznych trendów tak licznie między innymi ze względu na najlepsze i łatwo dostępne lokalizacje. Co istotne - wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Tegoroczna, wiosenna edycja odbędzie się w dwóch miastach – Wrocławiu i Warszawie, a przedstawiciele ekologicznych marek nadal mogą dołączyć do grona wystawców kosmetyków naturalnych Ekocuda. Może Twój brand działa zgodnie z założeniami Targów Kosmetyków Naturalnych i chcesz wraz z nami tworzyć wyjątkowy koncept pielęgnacji zgodnej z duchem eko? Tegoroczna edycja Ekocuda ma jeszcze kilka stanowisk, które może udostępnić wystawcom i producentom kosmetyków naturalnych. Serdecznie zachęcamy do kontaktu https://ekocuda.com/kontakt/ i dołączenia do wyjątkowej wspólnoty ludzi, dla których życie i pielęgnacja w zgodzie z naturą ma ogromne znaczenie.
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ok. 242 000 osób.
Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.