Komunikaty PR

Czas na cuda – Ekocuda! Targi Kosmetyków Naturalnych już wkrótce!

2022-02-17  |  16:00
Biuro prasowe

Kolejna edycja wyjątkowych Targów Ekocuda już 26 – 27 marca we Wrocławiu oraz 9 - 10 kwietnia w Warszawie. Wystawcy, którzy biorą udział w targach to marki, które chcą dostarczać swoim konsumentom produkty najwyższej jakości, zgodnie z duchem Eko. Wydarzenie skupia społeczność zainteresowaną produktami opartymi na bazie naturalnych składników, świadomych swoich zakupowych wyborów.

Dziś stereotyp o tym, że kosmetyki naturalne muszą dużo kosztować, a ich działanie nie jest tak skuteczne jak chemicznych zamienników, na całe szczęście przechodzi do lamusa. Coraz większa świadomość zakupowa, umiejętność czytania (ze zrozumieniem) etykiet produktów i wiedza jaką posiadają konsumenci skutecznie rozwiewa te przeświadczenia. Eko kosmetyki są dostępne w cenach na każdą kieszeń, a ich producentami wcale nie muszą być wielkie koncerny. Często wytwarza się je, z ogromnym powodzeniem w duchu hand made lub w małych manufakturach rzemieślniczych. Co więcej, Polacy pokochali Eko trend i możliwość doświadczania ekskluzywności wynikającej z wyborów właśnie tych, mniej popularnych, ale jakże skutecznych propozycji pielęgnacyjnych. Wraz ze wzrostem świadomości wzrosły także chęci inwestycji konsumentów w kosmetyki naturalne, i tym samym dużo chętniej sięgamy po te produkty, nawet jeśli ich cena jest nieco wyższa.

- Targi Kosmetyków Naturalnych to wyjątkowe wydarzenie, które skupia ogromną ilość marek i kosmetyków w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów produktów przyjaznych dla naszej skóry. W tym roku, na warszawskich Ekocudach, poza standardową opcją zakupu, poznania producentów, marek i ich wyrobów chcemy także przywrócić formę warsztatów i wykładów, które zawsze cieszyły się dużą popularnością wśród uczestników – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Ekocuda oraz Targów Kosmetyków Naturalnych.

 

Wydarzenie to niewątpliwie należy potraktować jako „kopalnię wiedzy” i odskocznię od „chemicznej pułapki”, w którą często wpadamy podczas dokonywania codziennych kosmetycznych wyborów. Niewątpliwą wartością dla odwiedzających będą także spotkania z producentami kosmetyków, którzy podczas Targów mają niepowtarzalną okazję wyjścia naprzeciw potrzebom swoich konsumentów. Podczas targów, goście będą mieć nie tylko możliwość zadawania pytań wystawcom, ale także zakupu produktów ekologicznych takich jak m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, do makijażu, do włosów, a także dedykowane konkretnej grupie – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci.

Targi Ekocuda przyciągają tysiące zainteresowanych odbiorców. Wydarzenie gromadzi miłośników ekologicznych trendów tak licznie między innymi ze względu na najlepsze i łatwo dostępne lokalizacje. Co istotne - wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Tegoroczna, wiosenna edycja odbędzie się w dwóch miastach – Wrocławiu i Warszawie, a przedstawiciele ekologicznych marek nadal mogą dołączyć do grona wystawców kosmetyków naturalnych Ekocuda. Może Twój brand działa zgodnie z założeniami Targów Kosmetyków Naturalnych i chcesz wraz z nami tworzyć wyjątkowy koncept pielęgnacji zgodnej z duchem eko? Tegoroczna edycja Ekocuda ma jeszcze kilka stanowisk, które może udostępnić wystawcom i producentom kosmetyków naturalnych. Serdecznie zachęcamy do kontaktu https://ekocuda.com/kontakt/ i dołączenia do wyjątkowej wspólnoty ludzi, dla których życie i pielęgnacja w zgodzie z naturą ma ogromne znaczenie.


Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ok. 242 000 osób.

Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.