Czas na cuda – Ekocuda! Warszawska edycja Targów Kosmetyków Naturalnych
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne wydarzenie skupiające miłośników oraz producentów kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. To doskonała okazja do poznania nowych marek, spotkania ich twórców oraz zakupu ulubionych eko produktów. Najbliższa edycja już 9 - 10 kwietnia w Warszawie. Wstęp dla odwiedzających targi jest bezpłatny.
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkowym wydarzeniem, które skupia ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów kosmetyków naturalnych – zarówno tych, którzy je wytwarzają, jak i świadomych konsumentów, którzy chętnie po nie sięgają. Oferta wystawców obejmuje m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, do makijażu, a także dedykowane konkretnej grupie odbiorców – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci. Łącznie wszystkie edycje wydarzenia przyciągnęły dotąd około 242 000 odwiedzających.
W tym roku, na warszawskich Ekocudach, poza standardową opcją zakupu, poznania producentów, marek i ich wyrobów przywrócona zostanie także forma warsztatów i wykładów, które w ramach poprzednich edycji zawsze cieszyły się dużą popularnością wśród uczestników.
Po trudnym dla branży targowej czasie pandemii, powracamy do formuły stacjonarnej. Pozwala ona na spotkanie na żywo wystawców, którzy chętnie zapoznają odwiedzających ze swoimi produktami, opowiedzą o ich właściwościach i procesie powstawania. Podczas targów będzie można przetestować, powąchać i sprawdzić kosmetyki na własnej skórze, a także zasięgnąć cennych porad i poznać innych miłośników naturalnej pielęgnacji – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Ekocuda oraz Targów Kosmetyków Naturalnych.
Ekocuda Warszawa odbędą się w dniach 9-10 kwietnia w Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Odwiedzających zapraszamy w godzinach 11.00-19.00 w sobotę, a w niedzielę 11.00-18.00. Wstęp jest bezpłatny.
Szczegóły i lista wystawców: https://ekocuda.com/targi/warszawa/
O marce:
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ponad 242 000 osób.
Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.