Komunikaty PR

,,Czas na przyjemność” z E.Wedel! Marka świętuje 170-te urodziny

2021-01-21  |  11:00

Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. 
Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel. 

E.Wedel rozpoczyna jubileuszowy rok od przedstawienia nowatorskiej platformy komunikacji,  która prezentuje niezwykłe dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreśla bogate portfolio produktowe, które jest źródłem codziennych przyjemności wielu pokoleń wielbicieli słodkości. Rok 2021 będzie obfitował w dynamiczne i intrygujące spoty, dzięki którym konsumenci zagoszczą w czekoladowym świecie E.Wedel. Kampanie reklamowe będą przedstawiać opowieści związane z marką, a także dokonania jej trzech pierwszych właścicieli – Karola, Emila oraz Jana Wedlów. Każdy z nich przyczynił się do rozwoju marki i wniósł niepowtarzalne pomysły na biznes oraz autorskie czekoladowe smakołyki. Wiodącym narratorem platformy będzie Jan Wedel – ostatni z rodziny Wedlów, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę. Planowane reklamy zaprezentują nam zarówno kultowe smakołyki, jak i niedawno wprowadzone, szeroko dostępne, słodkie propozycje. Nowa platforma charakteryzuje się ciekawymi elementami, które będą wykorzystywane we wszystkich spotach. Kopie bazować będą na retrospekcji i zobrazują sceny z różnych okresów historycznych, w których słodycze E.Wedel towarzyszyły pokoleniom Polaków, dostarczając im codziennych chwil przyjemności. Z kolei techniczne aspekty, takie jak szybkie ujęcia kamery, ostre cięcia, a także muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby marki E.Wedel wprowadzą dynamikę i wyjątkowy charakter. 

Najnowszy, jubileuszowy spot pokazuje kluczowe momenty w budowaniu marki, takie jak – rok założenia firmy, nowatorskie pomysły Wedlów, czy Fabrykę Czekolady na warszawskim Kamionku. Widzimy także popularne produkty marki – Torcik Wedlowski, tabliczki czekolady, czy Ptasie Mleczko®, które smakują, zarówno młodsi, jak i bardziej doświadczeni konsumenci już od kilkudziesięciu lat. Co więcej, spot obrazuje jak zmieniał się świat, a wraz z nim E.Wedel wprowadzając na rynek nowe słodycze m.in. lody czy Ptasie Mleczko® MINI. Na samym końcu widzimy pierwszą wersję znanego logotypu Chłopca na zebrze, który został zaprojektowany przez włoskiego artystę Leonetto Capiello w 1926 roku. 

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith oraz za postprodukcję – Prodigious. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=b-mLxKv465M 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Jak nie zmarnować jedzenia w święta? Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:30

Jak nie zmarnować jedzenia w święta?

Jak wynika z  opracowanego przez Banki Żywności raportu ,,Nie Marnuj Jedzenia 2023”[1] w Polsce marnuje się 4,8 miliona ton żywności rocznie, a ponad połowa uczestników
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 12:00

Do 10 kwietnia zgłoś kandydatów do III edycji Nagrody Korczaka

Wręczana jest osobom i instytucjom, które dbają o wzmacnianie praw dzieci i młodzieży, działając w edukacji, systemie zdrowia i opieki społecznej, organizacjach pozarządowych i lokalnych społecznościach. Kryształowe serca,
Styl życia Polacy wybrali – oto nowy król wielkanocnych wypieków! W tym roku to sernik
2024-03-27 | 14:50

Polacy wybrali – oto nowy król wielkanocnych wypieków! W tym roku to sernik

Jeszcze dwa lata temu mazurek był niekwestionowanym królem wielkanocnych wypieków[1]. W tym roku zwycięzcą jest sernik – tak wynika z sondażu zainicjowanego przez markę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Gwiazdy

Gwiazdy

Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać

Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.