Komunikaty PR

,,Czas na przyjemność” z E.Wedel! Marka świętuje 170-te urodziny

2021-01-21  |  11:00

Kultowa czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. 
Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół wyjątkowego dziedzictwa i wartości marki, dostarczającej czekoladową przyjemność od wielu pokoleń. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel. 

E.Wedel rozpoczyna jubileuszowy rok od przedstawienia nowatorskiej platformy komunikacji,  która prezentuje niezwykłe dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreśla bogate portfolio produktowe, które jest źródłem codziennych przyjemności wielu pokoleń wielbicieli słodkości. Rok 2021 będzie obfitował w dynamiczne i intrygujące spoty, dzięki którym konsumenci zagoszczą w czekoladowym świecie E.Wedel. Kampanie reklamowe będą przedstawiać opowieści związane z marką, a także dokonania jej trzech pierwszych właścicieli – Karola, Emila oraz Jana Wedlów. Każdy z nich przyczynił się do rozwoju marki i wniósł niepowtarzalne pomysły na biznes oraz autorskie czekoladowe smakołyki. Wiodącym narratorem platformy będzie Jan Wedel – ostatni z rodziny Wedlów, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę. Planowane reklamy zaprezentują nam zarówno kultowe smakołyki, jak i niedawno wprowadzone, szeroko dostępne, słodkie propozycje. Nowa platforma charakteryzuje się ciekawymi elementami, które będą wykorzystywane we wszystkich spotach. Kopie bazować będą na retrospekcji i zobrazują sceny z różnych okresów historycznych, w których słodycze E.Wedel towarzyszyły pokoleniom Polaków, dostarczając im codziennych chwil przyjemności. Z kolei techniczne aspekty, takie jak szybkie ujęcia kamery, ostre cięcia, a także muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby marki E.Wedel wprowadzą dynamikę i wyjątkowy charakter. 

Najnowszy, jubileuszowy spot pokazuje kluczowe momenty w budowaniu marki, takie jak – rok założenia firmy, nowatorskie pomysły Wedlów, czy Fabrykę Czekolady na warszawskim Kamionku. Widzimy także popularne produkty marki – Torcik Wedlowski, tabliczki czekolady, czy Ptasie Mleczko®, które smakują, zarówno młodsi, jak i bardziej doświadczeni konsumenci już od kilkudziesięciu lat. Co więcej, spot obrazuje jak zmieniał się świat, a wraz z nim E.Wedel wprowadzając na rynek nowe słodycze m.in. lody czy Ptasie Mleczko® MINI. Na samym końcu widzimy pierwszą wersję znanego logotypu Chłopca na zebrze, który został zaprojektowany przez włoskiego artystę Leonetto Capiello w 1926 roku. 

Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith oraz za postprodukcję – Prodigious. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=b-mLxKv465M 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.