Czas na wiosenną naukę j. chińskiego online
Instytut Konfucjusza w Krakowie
Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/
Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich na wiosenne kursy języka chińskiego w postaci zajęć online.
W semestrze letnim 2020/21 kursy online j. chińskiego w Instytucie Konfucjusza w Krakowie rozpoczną się 1 marca i potrwają do końca czerwca 2021.
W nadchodzącym semestrze Instytut Konfucjusza w Krakowie planuje uruchomienie dwóch nowych grup dla początkujących:
A1 Guotie (poniedziałek i czwartek, 18:30-20:00)
A1 Jiaozi (środa i piątek, 18:30-20:00).
Kursy online to świetna, nowoczesna metoda uczenia się języka, która jest wygodna i ekonomiczna, jest też szansą dla osób spoza Krakowa na naukę języka chińskiego na najwyższym poziomie. Zajęcia będą prowadzone w grupach od 6 do 12 osób.
Język chiński dla dorosłych
Kursy w Instytucie Konfucjusza Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie obejmują naukę języka chińskiego mandaryńskiego o profilu ogólnym i konwersatoryjnym. Zajęcia dla osób rozpoczynających przygodę z nauką języka chińskiego (poziomy od A1 do B1.2) prowadzone są przez lektorów chińskich w języku angielskim oraz przez lektorów polskich, w proporcji 1:1 (zajęcia prowadzone są na zmianę przez lektora polskiego, zajmującego się przede wszystkim wyjaśnianiem zagadnień gramatycznych oraz przez native speakera, który koncentruje się na wymowie). Na zajęciach grup od poziomu B1.3 w górę grupy prowadzone są wyłącznie przez lektorów chińskich. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 12, minimalna 6.
Semestr zajęć obejmuje 60 godzin zajęć, lekcje online odbywają się dwa razy w tygodniu, trwają 90 min. i prowadzone są na przemian przez polskiego lektora tłumaczącego zagadnienia gramatyczne oraz wykorzystanie słownictwa i chińskiego native speakera, który ćwiczy z kursantami wymowę oraz rozumienie ze słuchu.
Zajęcia prowadzone są przez aplikację MS Teams. Po potwierdzeniu otwarcia kursu, Instytut przesyła zaproszenia do grup oraz instrukcje zakładania konta.
Zakres materiału realizowany na zajęciach opiera się na podręczniku 标准教程 STANDARD COURSE HSK1 oraz dodatkowych materiałach przygotowywanych przez lektorów Instytutu. Kursanci otrzymają materiały do zajęć w wersji elektronicznej.
Zgłoszenia: instytut.konfucjusza@uj.edu.pl.
Więcej informacji o opłatach i szczegółach kursu na stronie www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.