Komunikaty PR

Czas powrotów z Wrocław Fashion Outlet

2020-08-26  |  09:00
Biuro prasowe

Przełom sierpnia i września to czas, w którym nasze myśli koncentrują się na powrotach do wytężonej pracy, czy w biurze, czy w ramach pracy zdalnej z domu, a także na powrocie naszych najmłodszych do przedszkoli i szkół – mówi Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Postanowiliśmy umilić ten czas naszym klientom. 30 sierpnia, podczas najbliższej, handlowej niedzieli za zakupy za minimum 200 złotych z jedną transakcją w ramach programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club – 100 pierwszych klientów otrzyma w naszym punkcie informacyjnym podwójne wejściówki do wyjątkowego wrocławskiego muzeum poświęconemu wodzie – Hydropolis. Vouchery dla osoby dorosłej i dziecka będzie można wykorzystać w ciągu 3 miesięcy.

Wracamy na stylowo

Druga połowa sierpnia to czas, w którym w sklepach pojawiły się już jesienne kolekcje. Tej jesieni w modzie zakróluje klasyczna elegancja i wygoda – wracamy do podstaw, czyli stylu basic. Powracają gładkie, proste w kroju i minimalistyczne elementy garderoby. To one bardzo często tworzą podstawę, którą możemy idealnie połączyć z różnymi dodatkami. Idealnie sprawdzą się na przykład gładkie, czarne i beżowe topy, a także prosto skrojone spodnie. Dobrą alternatywą w damskich kreacjach, niezależnie od pracy w wirtualnym czy realnym biurze, będą też klasyki – biały t-shirt, a także  oversizowa marynarka – zarówno w wersji jedno- jak i dwurzędowej. Doskonałym uzupełnieniem będzie również delikatna biżuteria, czarna, beżowa lub szara torebka na łańcuszku lub do ręki – która świetnie uzupełni kreację nie tylko podczas oficjalnych wyjść. Panowie z kolei mogą postawić na uniwersalną marynarkę, lnianą koszulę i klasyczne spodnie. Warto wybrać rozwiązania z wysokiej jakości materiałów od zaufanych marek. Pomogą nam one w stworzeniu wielu stylowych kreacji przez długi czas. Podobnie podejdźmy do kolorów. Biel, czerń, khaki i beże stanowią esencję stylu, podobnie jak klasyczne fasony, które nigdy nie wychodzą z mody. 

Do szkoły z klasą

Dla ucznia ogólniaka czy starszych klas podstawówki warto zainwestować w koszulki polo, swetry i t-shirty w paski lub w jednolitym kolorze – oczywiście uzupełnionych jeansami. Jeśli buty to mokasyny, sneakersy albo krótkie trampki. Dla uczennic świetnie sprawdzi się torba „listonoszka”, zaś uczniowie powinni postawić na stylowy i funkcjonalny plecak. Na inaugurację roku szkolnego dobrym rozwiązaniem będzie mix marynarki z t-shirtem lub polo oraz jeansami. W przypadku młodszych uczniów postawmy na klasyki, które udanie będzie można łączyć na różne okazje. Granatowy, rozpinany sweterek świetnie sprawdzi się chociażby jako baza do bardziej oficjalnej stylizacji z elegancką koszulą na otwarcie nauki w szkole, ale także w duecie z luźnym t-shirtem, np. w ulubionego bohatera z bajki, na codzienną wyprawę po wiedzę.

Więcej o tym, jak stylowo i bez konieczności przepłacania wrócić do szkoły czy pracy wraz z informacjami o aktualnych promocjach można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć