Komunikaty PR

Czas powrotów z Wrocław Fashion Outlet

2020-08-26  |  09:00
Biuro prasowe

Przełom sierpnia i września to czas, w którym nasze myśli koncentrują się na powrotach do wytężonej pracy, czy w biurze, czy w ramach pracy zdalnej z domu, a także na powrocie naszych najmłodszych do przedszkoli i szkół – mówi Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Postanowiliśmy umilić ten czas naszym klientom. 30 sierpnia, podczas najbliższej, handlowej niedzieli za zakupy za minimum 200 złotych z jedną transakcją w ramach programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club – 100 pierwszych klientów otrzyma w naszym punkcie informacyjnym podwójne wejściówki do wyjątkowego wrocławskiego muzeum poświęconemu wodzie – Hydropolis. Vouchery dla osoby dorosłej i dziecka będzie można wykorzystać w ciągu 3 miesięcy.

Wracamy na stylowo

Druga połowa sierpnia to czas, w którym w sklepach pojawiły się już jesienne kolekcje. Tej jesieni w modzie zakróluje klasyczna elegancja i wygoda – wracamy do podstaw, czyli stylu basic. Powracają gładkie, proste w kroju i minimalistyczne elementy garderoby. To one bardzo często tworzą podstawę, którą możemy idealnie połączyć z różnymi dodatkami. Idealnie sprawdzą się na przykład gładkie, czarne i beżowe topy, a także prosto skrojone spodnie. Dobrą alternatywą w damskich kreacjach, niezależnie od pracy w wirtualnym czy realnym biurze, będą też klasyki – biały t-shirt, a także  oversizowa marynarka – zarówno w wersji jedno- jak i dwurzędowej. Doskonałym uzupełnieniem będzie również delikatna biżuteria, czarna, beżowa lub szara torebka na łańcuszku lub do ręki – która świetnie uzupełni kreację nie tylko podczas oficjalnych wyjść. Panowie z kolei mogą postawić na uniwersalną marynarkę, lnianą koszulę i klasyczne spodnie. Warto wybrać rozwiązania z wysokiej jakości materiałów od zaufanych marek. Pomogą nam one w stworzeniu wielu stylowych kreacji przez długi czas. Podobnie podejdźmy do kolorów. Biel, czerń, khaki i beże stanowią esencję stylu, podobnie jak klasyczne fasony, które nigdy nie wychodzą z mody. 

Do szkoły z klasą

Dla ucznia ogólniaka czy starszych klas podstawówki warto zainwestować w koszulki polo, swetry i t-shirty w paski lub w jednolitym kolorze – oczywiście uzupełnionych jeansami. Jeśli buty to mokasyny, sneakersy albo krótkie trampki. Dla uczennic świetnie sprawdzi się torba „listonoszka”, zaś uczniowie powinni postawić na stylowy i funkcjonalny plecak. Na inaugurację roku szkolnego dobrym rozwiązaniem będzie mix marynarki z t-shirtem lub polo oraz jeansami. W przypadku młodszych uczniów postawmy na klasyki, które udanie będzie można łączyć na różne okazje. Granatowy, rozpinany sweterek świetnie sprawdzi się chociażby jako baza do bardziej oficjalnej stylizacji z elegancką koszulą na otwarcie nauki w szkole, ale także w duecie z luźnym t-shirtem, np. w ulubionego bohatera z bajki, na codzienną wyprawę po wiedzę.

Więcej o tym, jak stylowo i bez konieczności przepłacania wrócić do szkoły czy pracy wraz z informacjami o aktualnych promocjach można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.