Komunikaty PR

Czekoladowe przyjemności od E.Wedel na Wielkanoc

2020-04-02  |  11:00
Biuro prasowe

Wielkanocna oferta E.Wedel to zarówno limitowane, jak i kultowe słodycze marki w niecodziennych opakowaniach. Dzięki różnorodnemu, świątecznemu portfolio, tak dzieci, jak i dorośli, będą mogli cieszyć się smakiem oryginalnej wedlowskiej czekolady. Wyjątkowe słodkości E.Wedel idealnie sprawdzą się też jako dekoracje lub upominki. 

Wielkanoc to święto, dzięki któremu czujemy wiosenną aurę oraz radosną, rodzinną atmosferę. Podczas tych niecodziennych chwil, chcemy dostarczyć naszym konsumentom moc słodkich przyjemności. Z myślą o świętach Wielkiej Nocy przygotowaliśmy specjalną ofertę produktową, w której nie zabraknie nowości oraz kultowych smakołyków E.Wedel w odświeżonej i kolorowej szacie graficznej. Wiosenne barwy, kwiatowe motywy i, przede wszystkim, różnorodna oferta, wyróżnią nasze portfolio na sklepowej półce i z pewnością sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających wielbicieli czekolady– mówiDominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel.

Słodkości dla najmłodszych

Bohaterem świątecznego portfolio jest wielkanocny zajączek, zdobiący opakowania limitowanych produktów dedykowanych dzieciom. Nowością w ofercie E.Wedel jest zestaw słodyczy z opaską w kształcie uszu zajączka, który zawiera również dwie, małe czekoladki i Czekotubki w dwóch smakach: mlecznym i czekoladowym. Z myślą o małych miłośnikach słodkości powstała wyjątkowa, mleczna tabliczka z nadzieniem mleczno-orzechowym i chrupkami. W ofercie pojawiają się także dwie czekolady o kieszonkowym formacie i unikalnych dodatkach: czekolada bombowa z zatopionymi w niej kawałkami draży, żelków i cukru strzelającego, a także czekolada z piankami marshmallow, które zapewnią najmłodszym wyjątkową czekoladową przyjemność. 

Dla każdego coś przyjemnego

Tworząc ofertę wielkanocną, marka E.Wedel pamiętała także o tych wielbicielach słodkości, którzy doceniają jej czekoladowe wyroby nie tylko za doskonały smak, ale także za wyjątkowe opakowanie – sprawdzające się zarówno na prezent, jak i dekorację wielkanocnego stołu. Elegancka szata graficzna zdobi biały kartonik czekolady mlecznej z pysznymi bakaliami, a także pudełko limitowanych, kultowych baryłek z nadzieniem w trzech smakach, inspirowanych nalewkami: cytrynową, orzechową i porzeczkową. Specjalnie na święta wielkanocne, czekoladowe pisanki z nadzieniem o smaku toffi, zamknięto w wyjątkowej puszce w kształcie zajączka, która będzie gustowną dekoracją stołu. Podczas świątecznego okresu w portfolio nie może zabraknąć pysznych pralin. Tę specjalną słodkość w kształcie pisanek z nadzieniem o smaku toffi będzie można znaleźć w eleganckim, kartonikowym opakowaniu. Z myślą o dzieleniu się z bliskimi, E.Wedel przygotował również większy zestaw pralinek z mleczno-karmelowym nadzieniem o wyjątkowym kształcie prezentu. Dodatkowo, miłośnicy kultowych słodkości docenią mieszankę wedlowską zamkniętą w wiosennym pudełeczku. Wielkanocne słodycze E.Wedel doskonale sprawdzą się na prezent, a także zapewnią chwilę przyjemności w trakcie przedświątecznych przygotowań.

Kultowe Ptasie Mleczko® w nowej odsłonie

W wedlowskim portfolio kultowych pianek Ptasie Mleczko® z okazji Wielkanocy pojawi się nowość! Limitowana edycja o smaku tarty cytrynowej. W tym wariancie niebiańsko lekką, dwuwarstwową piankę, oblano oryginalną wedlowską czekoladą białą. Jak co roku, w ofercie nie zabraknie również klasycznych smaków pianek w dekorowanej wersji. Z okazji Wielkanocy dobrze znane smaki Ptasie Mleczko® ozdobiono wiosennym, kwiatowym motywem. Niebiańsko lekka pianka o waniliowym oraz śmietankowym smaku i krucha, wedlowska czekolada ucieszą fanów legendarnych słodkości.

 Na sklepowych półkach oferta wielkanocna E.Wedel pojawi się od marca 2020 roku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.