Czekoladowo-owocowa rozkosz dla zmysłów!
Właśnie takie niezwykłe doznania smakowe zapewniają nowe nadziewane czekolady Terravita Classic. Specjalnie opracowane kompozycje czekolad mlecznych i gorzkich z dwuwarstwowym, kremowo-owocowym nadzieniem to prawdziwe słodkie skarby ziemi!
Truskawki, maliny, wiśnie, a może rześkie, egzotyczne cytrusy? Owoce bez wątpienia są pyszne same w sobie, ale zupełnie nowego wymiaru smaku nabierają w zestawieniu z czekoladą. To połączenie z pewnością należy do najbardziej lubianych i docenianych przez miłośników słodkich przyjemności. To propozycja doskonała na każdy dzień – a teraz, gdy za oknem jesienna aura, dodatkowo przypomni nam najlepsze, soczyste smaki lata.
Poduszeczki pełne smaku…
… te słowa najlepiej określają kostki czekolad Terravita. Ich aksamitna konsystencja zachwyca od pierwszej chwili. Wprost rozpływają się w ustach! A czekolady nadziewane Terravita Classic mają teraz wyjątkowe, dwuwarstwowe nadzienie – kremowe i owocowe, o różnorodnej strukturze smaku.
A po którą Terravitę warto sięgnąć, gdy ma się ochotę na pyszne połączenie czekolady i owoców – zarówno klasyczne, jak i z lekkim twistem? W asortymencie czekolad nadziewanych Terravita Classic idealną propozycję dla siebie znajdą zarówno fani delikatnej czekolady mlecznej, jak i ci, którzy preferują bardziej wykwintne nuty czekolady gorzkiej.
Delikatność i słodycz – czekolady mleczne nadziewane
Nowa, doskonała masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Opakowania w subtelnych, pastelowych kolorach i naturalne, odręczne ilustracje są zapowiedzią wyjątkowo przyjemnych doznań smakowych.
Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-malinowa
Spełni oczekiwania tych, którzy tęsknią za smakiem soczystych malin. Delikatne poduszeczki skrywają sprawdzoną kompozycję smaków: nadzienie jogurtowe i orzeźwiające, mocno owocowe nadzienie malinowe. Słodka, delikatna czekolada i lekko kwaskowe maliny to duet idealny!
Czekolada Terravita Classic mleczna 32% mięta-limonka
Mięta i czekolada? Na wiernych zwolenników takiego połączenia smaków czeka teraz coś nowego i bardzo świeżego. Do miętowo-czekoladowego duetu dodano nuty soczystej limonki, która wzniosła czekoladę na nowy poziom orzeźwienia.
Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-truskawkowa
Czym smakuje lato? Oczywiście truskawkami! Dlatego to właśnie połączenie rozpływającej się w ustach mlecznej czekolady, jogurtu i truskawek to najlepszy – i na pewno najsmaczniejszy – sposób na przywołanie letnich chwil o każdej porze roku.
Wyrafinowanie i wykwintność – czekolady nadziewane gorzkie
W czekoladach nadziewanych gorzkich Terravita Classic znajdziemy aż 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest wyjątkowo głęboki i wyrafinowany. Na ich oryginalnych opakowaniach pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetne, intensywne nuty smakowe.
Czekolada Terravita Classic gorzka 70% jogurtowo-wiśniowa
Szlachetna gorzka czekolada to dla wielu osób niekwestionowana królowa słodyczy. Dla amatorów jej połączenia z owocami przygotowano kompozycję kremowego nadzienia jogurtowego z orzeźwiającymi i intensywnymi dojrzałymi wiśniami. Te doskonale uzupełniające się smaki gwarantują prawdziwą, czekoladową ucztę.
Czekolada Terravita Classic gorzka 70% cytrynowa
Przekąska o umiarkowanej słodyczy? Lekko kwaskowa, a jednocześnie delikatna w smaku? Taka jest mocno kakaowa czekolada z cytrynowym nadzieniem. Doskonale uzupełniające się nuty gwarantują chwilę przyjemności wszystkim fanom bardziej wytrawnych smaków.
Terravita to nie tylko 100% czekoladowo-owocowej przyjemności, ale też wkład w dbałość o środowisko. Całe opakowanie czekolad nadziewanych Terravita Classic nadaje się w 100% do recyklingu. Dodatkowo, papier jest pokryty biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.