Czekoladowo-owocowa rozkosz dla zmysłów!
Właśnie takie niezwykłe doznania smakowe zapewniają nowe nadziewane czekolady Terravita Classic. Specjalnie opracowane kompozycje czekolad mlecznych i gorzkich z dwuwarstwowym, kremowo-owocowym nadzieniem to prawdziwe słodkie skarby ziemi!
Truskawki, maliny, wiśnie, a może rześkie, egzotyczne cytrusy? Owoce bez wątpienia są pyszne same w sobie, ale zupełnie nowego wymiaru smaku nabierają w zestawieniu z czekoladą. To połączenie z pewnością należy do najbardziej lubianych i docenianych przez miłośników słodkich przyjemności. To propozycja doskonała na każdy dzień – a teraz, gdy za oknem jesienna aura, dodatkowo przypomni nam najlepsze, soczyste smaki lata.
Poduszeczki pełne smaku…
… te słowa najlepiej określają kostki czekolad Terravita. Ich aksamitna konsystencja zachwyca od pierwszej chwili. Wprost rozpływają się w ustach! A czekolady nadziewane Terravita Classic mają teraz wyjątkowe, dwuwarstwowe nadzienie – kremowe i owocowe, o różnorodnej strukturze smaku.
A po którą Terravitę warto sięgnąć, gdy ma się ochotę na pyszne połączenie czekolady i owoców – zarówno klasyczne, jak i z lekkim twistem? W asortymencie czekolad nadziewanych Terravita Classic idealną propozycję dla siebie znajdą zarówno fani delikatnej czekolady mlecznej, jak i ci, którzy preferują bardziej wykwintne nuty czekolady gorzkiej.
Delikatność i słodycz – czekolady mleczne nadziewane
Nowa, doskonała masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Opakowania w subtelnych, pastelowych kolorach i naturalne, odręczne ilustracje są zapowiedzią wyjątkowo przyjemnych doznań smakowych.
Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-malinowa
Spełni oczekiwania tych, którzy tęsknią za smakiem soczystych malin. Delikatne poduszeczki skrywają sprawdzoną kompozycję smaków: nadzienie jogurtowe i orzeźwiające, mocno owocowe nadzienie malinowe. Słodka, delikatna czekolada i lekko kwaskowe maliny to duet idealny!
Czekolada Terravita Classic mleczna 32% mięta-limonka
Mięta i czekolada? Na wiernych zwolenników takiego połączenia smaków czeka teraz coś nowego i bardzo świeżego. Do miętowo-czekoladowego duetu dodano nuty soczystej limonki, która wzniosła czekoladę na nowy poziom orzeźwienia.
Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-truskawkowa
Czym smakuje lato? Oczywiście truskawkami! Dlatego to właśnie połączenie rozpływającej się w ustach mlecznej czekolady, jogurtu i truskawek to najlepszy – i na pewno najsmaczniejszy – sposób na przywołanie letnich chwil o każdej porze roku.
Wyrafinowanie i wykwintność – czekolady nadziewane gorzkie
W czekoladach nadziewanych gorzkich Terravita Classic znajdziemy aż 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest wyjątkowo głęboki i wyrafinowany. Na ich oryginalnych opakowaniach pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetne, intensywne nuty smakowe.
Czekolada Terravita Classic gorzka 70% jogurtowo-wiśniowa
Szlachetna gorzka czekolada to dla wielu osób niekwestionowana królowa słodyczy. Dla amatorów jej połączenia z owocami przygotowano kompozycję kremowego nadzienia jogurtowego z orzeźwiającymi i intensywnymi dojrzałymi wiśniami. Te doskonale uzupełniające się smaki gwarantują prawdziwą, czekoladową ucztę.
Czekolada Terravita Classic gorzka 70% cytrynowa
Przekąska o umiarkowanej słodyczy? Lekko kwaskowa, a jednocześnie delikatna w smaku? Taka jest mocno kakaowa czekolada z cytrynowym nadzieniem. Doskonale uzupełniające się nuty gwarantują chwilę przyjemności wszystkim fanom bardziej wytrawnych smaków.
Terravita to nie tylko 100% czekoladowo-owocowej przyjemności, ale też wkład w dbałość o środowisko. Całe opakowanie czekolad nadziewanych Terravita Classic nadaje się w 100% do recyklingu. Dodatkowo, papier jest pokryty biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.