Komunikaty PR

Czekoladowo-owocowa rozkosz dla zmysłów!

2021-11-02  |  16:10
Biuro prasowe

Właśnie takie niezwykłe doznania smakowe zapewniają nowe nadziewane czekolady Terravita Classic. Specjalnie opracowane kompozycje czekolad mlecznych i gorzkich z dwuwarstwowym, kremowo-owocowym nadzieniem to prawdziwe słodkie skarby ziemi!

Truskawki, maliny, wiśnie, a może rześkie, egzotyczne cytrusy? Owoce bez wątpienia są pyszne same w sobie, ale zupełnie nowego wymiaru smaku nabierają w zestawieniu z czekoladą. To połączenie z pewnością należy do najbardziej lubianych i docenianych przez miłośników słodkich przyjemności. To propozycja doskonała na każdy dzień – a teraz, gdy za oknem jesienna aura, dodatkowo przypomni nam najlepsze, soczyste smaki lata.

Poduszeczki pełne smaku…

… te słowa najlepiej określają kostki czekolad Terravita. Ich aksamitna konsystencja zachwyca od pierwszej chwili. Wprost rozpływają się w ustach! A czekolady nadziewane Terravita Classic mają teraz wyjątkowe, dwuwarstwowe nadzienie – kremowe i owocowe, o różnorodnej strukturze smaku.

A po którą Terravitę warto sięgnąć, gdy ma się ochotę na pyszne połączenie czekolady i owoców – zarówno klasyczne, jak i z lekkim twistem? W asortymencie czekolad nadziewanych Terravita Classic idealną propozycję dla siebie znajdą zarówno fani delikatnej czekolady mlecznej, jak i ci, którzy preferują bardziej wykwintne nuty czekolady gorzkiej.

Delikatność i słodycz – czekolady mleczne nadziewane

Nowa, doskonała masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Opakowania w subtelnych, pastelowych kolorach i naturalne, odręczne ilustracje są zapowiedzią wyjątkowo przyjemnych doznań smakowych.

Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-malinowa

Spełni oczekiwania tych, którzy tęsknią za smakiem soczystych malin. Delikatne poduszeczki skrywają sprawdzoną kompozycję smaków: nadzienie jogurtowe i orzeźwiające, mocno owocowe nadzienie malinowe. Słodka, delikatna czekolada i lekko kwaskowe maliny to duet idealny!

Czekolada Terravita Classic mleczna 32% mięta-limonka

Mięta i czekolada? Na wiernych zwolenników takiego połączenia smaków czeka teraz coś nowego i bardzo świeżego. Do miętowo-czekoladowego duetu dodano nuty soczystej limonki, która wzniosła czekoladę na nowy poziom orzeźwienia.  

Czekolada Terravita Classic mleczna 32% jogurtowo-truskawkowa

Czym smakuje lato? Oczywiście truskawkami! Dlatego to właśnie połączenie rozpływającej się w ustach mlecznej czekolady, jogurtu i truskawek to najlepszy – i na pewno najsmaczniejszy – sposób na przywołanie letnich chwil o każdej porze roku.

Wyrafinowanie i wykwintność – czekolady nadziewane gorzkie

W czekoladach nadziewanych gorzkich Terravita Classic znajdziemy aż 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest wyjątkowo głęboki i wyrafinowany. Na ich oryginalnych opakowaniach pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetne, intensywne nuty smakowe.

Czekolada Terravita Classic gorzka 70% jogurtowo-wiśniowa

Szlachetna gorzka czekolada to dla wielu osób niekwestionowana królowa słodyczy. Dla amatorów jej połączenia z owocami przygotowano kompozycję kremowego nadzienia jogurtowego z orzeźwiającymi i intensywnymi dojrzałymi wiśniami. Te doskonale uzupełniające się smaki gwarantują prawdziwą, czekoladową ucztę.

Czekolada Terravita Classic gorzka 70% cytrynowa

Przekąska o umiarkowanej słodyczy? Lekko kwaskowa, a jednocześnie delikatna w smaku? Taka jest mocno kakaowa czekolada z cytrynowym nadzieniem. Doskonale uzupełniające się nuty gwarantują chwilę przyjemności wszystkim fanom bardziej wytrawnych smaków. 

Terravita to nie tylko 100% czekoladowo-owocowej przyjemności, ale też wkład w dbałość o środowisko. Całe opakowanie czekolad nadziewanych Terravita Classic nadaje się w 100% do recyklingu. Dodatkowo, papier jest pokryty biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.