Czy walentynki mogą trwać cały rok?
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Coroczne święto, przypadające 14 lutego, jest idealną okazją do obdarowania upominkiem ukochanej osoby. Warto jednak pamiętać, że dla zakochanych walentynki mogą trwać cały rok! Zakup prezentu w sklepie UNICEF Polska nie tylko sprawi radość ukochanej osobie, ale również pomoże dzieciom na świecie.
Obchody walentynek to bardzo indywidualna kwestia. Wiele osób tego dnia kupuje ukochanej osobie czekoladki, kwiaty czy jakiś drobny upominek. Inni z kolei nie obchodzą tego święta i krytykują go za komercyjność. Nie ulega jednak wątpliwości, że zakochani od czasu do czasu obdarowują się wzajemnie upominkami, niezależnie od okazji. UNICEF Polska podpowiada, jak kupić prezent i przy okazji zrobić coś dobrego.
Kupujesz…
Na stronie sklep-unicef.pl można znaleźć wyjątkowe upominki sygnowane logo organizacji, które z pewnością sprawią dużo radości osobie obdarowanej. W sklepie dostępne są produkty takie jak komplet dwóch misiów – maskotek czy kubek UNICEF.
Możliwość zakupu upominków jest elementem trwającej akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”. W jej ramach, artyści-rysownicy przygotowują serię rysunków dzieci, pokazanych w sposób charakterystyczny dla swojego regionu. Jako pierwsza do akcji dołączyła Miriola Dzik – rysowniczka, autorka serii rysunków „KURA”. Miriola przygotowała siedem rysunków dzieci z różnych kontynentów, a elementem łączącym wszystkie grafiki jest miś. W sklepie UNICEF Polska dostępna jest limitowana seria produktów z grafikami Mirioli sygnowana logo UNICEF. W najbliższym czasie pojawią się kolejne produkty. Oferta sklepu będzie regularnie poszerzana, ale warto się spieszyć – liczba sztuk każdego upominku jest limitowana.
…i pomagasz
Produkt z logo UNICEF każdy może kupić dla siebie lub w prezencie dla kogoś bliskiego. Dochód ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie i realizację misji UNICEF. Zatem każda osoba kupując upominek w sklepie UNICEF Polska przyczyni się do ratowania zdrowia i życia najmłodszych żyjących na obszarach najuboższych, dotkniętych katastrofami naturalnymi czy konfliktami zbrojnymi.
W tej akcji zyskują wszyscy: zarówno kupujący, obdarowani, jak i potrzebujące dzieci. Warto o tym pamiętać i zrobić coś dobrego, nie tylko z okazji walentynek.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.