Czy walentynki mogą trwać cały rok?
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Coroczne święto, przypadające 14 lutego, jest idealną okazją do obdarowania upominkiem ukochanej osoby. Warto jednak pamiętać, że dla zakochanych walentynki mogą trwać cały rok! Zakup prezentu w sklepie UNICEF Polska nie tylko sprawi radość ukochanej osobie, ale również pomoże dzieciom na świecie.
Obchody walentynek to bardzo indywidualna kwestia. Wiele osób tego dnia kupuje ukochanej osobie czekoladki, kwiaty czy jakiś drobny upominek. Inni z kolei nie obchodzą tego święta i krytykują go za komercyjność. Nie ulega jednak wątpliwości, że zakochani od czasu do czasu obdarowują się wzajemnie upominkami, niezależnie od okazji. UNICEF Polska podpowiada, jak kupić prezent i przy okazji zrobić coś dobrego.
Kupujesz…
Na stronie sklep-unicef.pl można znaleźć wyjątkowe upominki sygnowane logo organizacji, które z pewnością sprawią dużo radości osobie obdarowanej. W sklepie dostępne są produkty takie jak komplet dwóch misiów – maskotek czy kubek UNICEF.
Możliwość zakupu upominków jest elementem trwającej akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”. W jej ramach, artyści-rysownicy przygotowują serię rysunków dzieci, pokazanych w sposób charakterystyczny dla swojego regionu. Jako pierwsza do akcji dołączyła Miriola Dzik – rysowniczka, autorka serii rysunków „KURA”. Miriola przygotowała siedem rysunków dzieci z różnych kontynentów, a elementem łączącym wszystkie grafiki jest miś. W sklepie UNICEF Polska dostępna jest limitowana seria produktów z grafikami Mirioli sygnowana logo UNICEF. W najbliższym czasie pojawią się kolejne produkty. Oferta sklepu będzie regularnie poszerzana, ale warto się spieszyć – liczba sztuk każdego upominku jest limitowana.
…i pomagasz
Produkt z logo UNICEF każdy może kupić dla siebie lub w prezencie dla kogoś bliskiego. Dochód ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie i realizację misji UNICEF. Zatem każda osoba kupując upominek w sklepie UNICEF Polska przyczyni się do ratowania zdrowia i życia najmłodszych żyjących na obszarach najuboższych, dotkniętych katastrofami naturalnymi czy konfliktami zbrojnymi.
W tej akcji zyskują wszyscy: zarówno kupujący, obdarowani, jak i potrzebujące dzieci. Warto o tym pamiętać i zrobić coś dobrego, nie tylko z okazji walentynek.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.