DARMOWE SPOTKANIE Z QCZAJEM PODCZAS LIVE LIFE NOW CHALLENGE!
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
QCZAJ wystąpi podczas bezpłatnego 5-dniowego eventu online „Live Life Now Challenge”, organizowanego przez wybitnego mówcę i guru motywacyjnego Polaków - Jakuba B. Bączka. Na live Daniela QCZAJA pt. „Od zera do sylwetki marzeń” można się zapisać poprzez platformę www.livelifenow.pl.
Rok 2020 nie był łatwy, obecny też jest wyzwaniem i wymaga wielu poświęceń. Świat już nigdy nie będzie taki jak przed pandemią, a to oznacza, że narzędzia potrzebne do odniesienia sukcesu również muszą się zmienić. Dlatego Jakub B. Bączek – trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephane Antigi, z którą w 2014 roku zdobył złoty medal podczas Mistrzostw Świata, autor 18 książek sprzedawanych w 17 krajach, mówca, który za swoje wystąpienie na stadionie piłkarskim INEA otrzymał owacje na stojąco od ok. 30 000 zgromadzonych osób i twórca Akademii Trenerów Mentalnych, organizuje „Live Life Now Challenge” - bezpłatny cykl pięciu spotkań z pięcioma ekspertami z różnych dziedzin: zdrowia, rodziny, budowania marki osobistej, psychologii i finansów, by pomóc ludziom zmienić swoje życie, odzyskać kontrolę nad przyszłością i odnieść sukces. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-29 kwietnia, a każdego dnia wystąpi inny gość. Event odbędzie online poprzez strone www/livelifenow.pl
- Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia. Świat, w którym żyjemy, zmienił się nieodwracalnie, ale zmiana ta daje olbrzymią szansę dla tych, którzy tworzą plan, a następnie go realizują. Motywacja to klucz - bez niej nie zaczniesz, dlatego serdecznie zapraszam wszystkich, którzy pragną dokonać zmiany w swoim życiu na event „Live Life Now Challenge”, gdzie wystąpi pięciu najlepszych ekspertów, a ich wykłady motywacyjne będą prawdziwą inspiracją do zmian w kluczowych obszarach życia: zawodowych i osobistych. Podejmijcie wyzwanie! - mówi Jakub B. Bączek.
Jednym z ekspertów, który wystąpi na żywo podczas „Live Life Now Challenge” jest Daniel QCZAJ - znany i popularny trener osobisty, który udowodni, że można być zdrowym i mieć wspaniałą formę także podczas pandemii. Statystycznie każdy Polak w ostatnim roku przytył 2 kg. Zajadamy stres, siedzimy więcej niż kiedykolwiek i mamy mniejszą motywację do aktywności fizycznej w domu. QCZAJ powie, jak zaplanować zmianę nawyków, aby naprawdę zrobić postęp oraz zdradzi 5 zdrowych nawyków Mistrzów, z którymi pracuje Jakub B. Bączek.
Słodko jest pomagać mądrze
Światowy Dzień Kostki Rubika - Ikoniczna łamigłówka dla każdego
Tchibo współpracuje z Glovo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.