Delikatność kluczem do szczęścia. Milka prezentuje wyniki najnowszego badania.
Najnowsze badanie opublikowane przez Milka pokazuje, że delikatność jest kluczem do szczęścia, a Polacy zdecydowanie chcą jej więcej doświadczać. Aż 61% z nich wiąże delikatność ze szczęśliwszym społeczeństwem i uważa, że samo okazywanie większej troskliwości, uczciwości i wyrozumiałości zwiększyłoby ich przekonanie, że ludzie mogą być na co dzień bardziej czuli niż dotychczas. W ramach obecnie prowadzonej kampanii „Delikatność smakuje lepiej”, Milka prezentuje wyniki najnowszego badania oraz tworzy program „Miłe Wieści”, poprzez który zachęca konsumentów do zwracania uwagi na małe, pozytywne gesty.
Milka inspiruje do delikatności
Milka już od 120 lat inspiruje ludzi na całym świecie do dzielenia się delikatnością. Producent najpopularniejszej czekolady z alpejskiego mleka, nieustannie motywuje miłośników słodyczy do okazywania uprzejmości oraz gestów dobrej woli, bez względu na chwilę. Inspiruje również do wzajemnej życzliwości, przypominając jednocześnie, jak delikatność jest ważna w codziennym życiu. Nawet dzieląc się kostką ulubionej czekolady lub przekazując komuś kilka słów wsparcia, ludzie mogą umilić dzień tym, którzy tego potrzebują. Milka, która wraz z początkiem stycznia br., wystartowała z nową kampanią telewizyjną, postanowiła w związku z tym zbadać podejście do delikatności w Polsce i zdradzić, czy codzienna czułość może mieć wpływ na samopoczucie polskich konsumentów.
Delikatność kluczem do szczęścia na świecie
Wyniki ogólnopolskiego badania, w którym wzięło udział 2000 dorosłych osób, pokazują jak duże znaczenie ma delikatność dla naszego społeczeństwa. Okazuje się, że to właśnie ona jest kluczem do szczęścia. Chociaż przeciętnie w tygodniu jesteśmy świadkami 3 przejawów delikatności, to chcielibyśmy doświadczać jej więcej, gdyż według Polaków samo okazywanie większej troskliwości, uczciwości i wyrozumiałości zwiększyłoby pośród nich przekonanie, że ludzie mogą być bardziej wrażliwi. Co ciekawe, aż 61% badanych wiąże wzajemną serdeczność ze szczęśliwszym społeczeństwem, a 57% twierdzi, że częstsze okazywanie czułości może mieć wpływ na lepsze samopoczucie psychiczne.
Respondenci wskazali, że brak delikatności w społeczeństwie wywołuje u 38% z nich uczucie samotności, a u 49% niepokój. Jednocześnie z najnowszego badania zrealizowanego dla Milka wynika, że aż prawie 70% Polaków uważa, że świat był bardziej delikatny, gdy byli dziećmi. Co według nich uległo zmianie? 70% badanych jest zdania, że obecnie za wiele myślimy o sobie, żeby stawiać na serdeczność. 50% ankietowanych osób twierdzi również, że polskie społeczeństwo jest zbyt zapracowane, by okazywać delikatność. Doskwiera mu przede wszystkim brak czasu, aby skupiać się na małych, lecz znaczących gestach.
Respondenci wykazali jednak, że okazywanie delikatności ma znaczący wpływ na nasze samopoczucie. 60% z nich robi to po to, aby poczuć się lepiej. Zapytani co daje im ten rodzaj zachowania, wykazali, że czują się szczęśliwsi, kiedy mogą okazać delikatność (51%), a gdy jej sami doświadczają czują się doceniani (49%). Ludzie wolą być serdeczni wobec innych niż doświadczać od drugiej osoby przejawów czułości. Najwięcej delikatności okazują swoim partnerom (58%) oraz dzieciom (55%) i robią to głównie poprzez aktywne słuchanie. Co ciekawe, 20% Polaków twierdzi, że nie wychowano ich do okazywania serdeczności.
Miłe wieści
Nie tylko poprzez ujawnienie wyników badań Milka inspiruje do okazywania większej czułości. W ramach tegorocznej kampanii robi to również w wyjątkowy sposób, tworząc jednocześnie przestrzeń dla miłych wiadomości. Drobne gesty empatii czy delikatności, które pozytywnie i miło wpłynęły na życie ludzi z całego świata, będzie można obejrzeć w telewizji. Już 9 kwietnia (piątek) o godz. 20:05 na TVN zostanie wyemitowany pierwszy odcinek programu „Miłe Wieści”, prowadzony przez Marcina Prokopa. Program o gestach wprawiających świat w pozytywne obroty, widzowie będą mogli obejrzeć również o 20:30 na TVN7 i na antenie TTV w poniedziałki o godz. 20:05. „Miłe Wieści” będą emitowane przez dwa miesiące, do końca maja 2021 r.
Specjalna edycja mlecznej czekolady
Dodatkowo, aby pomóc konsumentom w okazywaniu delikatności, Milka przygotowała również specjalną edycję czekolady z alpejskiego mleka. Na każdej z kostek umieszczono emotikony oraz litery, zachęcając tym samym miłośników słodkości do tworzenia krótkich, czułych komunikatów, dzięki którym każdy dzień może stać się lepszym. Sugerowana cena detaliczna za tabliczkę Milka Alpine Milk 100 g w wersji z emoji i literami, wynosi 4,10 zł.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.