Delikatność kluczem do szczęścia. Milka prezentuje wyniki najnowszego badania.
Najnowsze badanie opublikowane przez Milka pokazuje, że delikatność jest kluczem do szczęścia, a Polacy zdecydowanie chcą jej więcej doświadczać. Aż 61% z nich wiąże delikatność ze szczęśliwszym społeczeństwem i uważa, że samo okazywanie większej troskliwości, uczciwości i wyrozumiałości zwiększyłoby ich przekonanie, że ludzie mogą być na co dzień bardziej czuli niż dotychczas. W ramach obecnie prowadzonej kampanii „Delikatność smakuje lepiej”, Milka prezentuje wyniki najnowszego badania oraz tworzy program „Miłe Wieści”, poprzez który zachęca konsumentów do zwracania uwagi na małe, pozytywne gesty.
Milka inspiruje do delikatności
Milka już od 120 lat inspiruje ludzi na całym świecie do dzielenia się delikatnością. Producent najpopularniejszej czekolady z alpejskiego mleka, nieustannie motywuje miłośników słodyczy do okazywania uprzejmości oraz gestów dobrej woli, bez względu na chwilę. Inspiruje również do wzajemnej życzliwości, przypominając jednocześnie, jak delikatność jest ważna w codziennym życiu. Nawet dzieląc się kostką ulubionej czekolady lub przekazując komuś kilka słów wsparcia, ludzie mogą umilić dzień tym, którzy tego potrzebują. Milka, która wraz z początkiem stycznia br., wystartowała z nową kampanią telewizyjną, postanowiła w związku z tym zbadać podejście do delikatności w Polsce i zdradzić, czy codzienna czułość może mieć wpływ na samopoczucie polskich konsumentów.
Delikatność kluczem do szczęścia na świecie
Wyniki ogólnopolskiego badania, w którym wzięło udział 2000 dorosłych osób, pokazują jak duże znaczenie ma delikatność dla naszego społeczeństwa. Okazuje się, że to właśnie ona jest kluczem do szczęścia. Chociaż przeciętnie w tygodniu jesteśmy świadkami 3 przejawów delikatności, to chcielibyśmy doświadczać jej więcej, gdyż według Polaków samo okazywanie większej troskliwości, uczciwości i wyrozumiałości zwiększyłoby pośród nich przekonanie, że ludzie mogą być bardziej wrażliwi. Co ciekawe, aż 61% badanych wiąże wzajemną serdeczność ze szczęśliwszym społeczeństwem, a 57% twierdzi, że częstsze okazywanie czułości może mieć wpływ na lepsze samopoczucie psychiczne.
Respondenci wskazali, że brak delikatności w społeczeństwie wywołuje u 38% z nich uczucie samotności, a u 49% niepokój. Jednocześnie z najnowszego badania zrealizowanego dla Milka wynika, że aż prawie 70% Polaków uważa, że świat był bardziej delikatny, gdy byli dziećmi. Co według nich uległo zmianie? 70% badanych jest zdania, że obecnie za wiele myślimy o sobie, żeby stawiać na serdeczność. 50% ankietowanych osób twierdzi również, że polskie społeczeństwo jest zbyt zapracowane, by okazywać delikatność. Doskwiera mu przede wszystkim brak czasu, aby skupiać się na małych, lecz znaczących gestach.
Respondenci wykazali jednak, że okazywanie delikatności ma znaczący wpływ na nasze samopoczucie. 60% z nich robi to po to, aby poczuć się lepiej. Zapytani co daje im ten rodzaj zachowania, wykazali, że czują się szczęśliwsi, kiedy mogą okazać delikatność (51%), a gdy jej sami doświadczają czują się doceniani (49%). Ludzie wolą być serdeczni wobec innych niż doświadczać od drugiej osoby przejawów czułości. Najwięcej delikatności okazują swoim partnerom (58%) oraz dzieciom (55%) i robią to głównie poprzez aktywne słuchanie. Co ciekawe, 20% Polaków twierdzi, że nie wychowano ich do okazywania serdeczności.
Miłe wieści
Nie tylko poprzez ujawnienie wyników badań Milka inspiruje do okazywania większej czułości. W ramach tegorocznej kampanii robi to również w wyjątkowy sposób, tworząc jednocześnie przestrzeń dla miłych wiadomości. Drobne gesty empatii czy delikatności, które pozytywnie i miło wpłynęły na życie ludzi z całego świata, będzie można obejrzeć w telewizji. Już 9 kwietnia (piątek) o godz. 20:05 na TVN zostanie wyemitowany pierwszy odcinek programu „Miłe Wieści”, prowadzony przez Marcina Prokopa. Program o gestach wprawiających świat w pozytywne obroty, widzowie będą mogli obejrzeć również o 20:30 na TVN7 i na antenie TTV w poniedziałki o godz. 20:05. „Miłe Wieści” będą emitowane przez dwa miesiące, do końca maja 2021 r.
Specjalna edycja mlecznej czekolady
Dodatkowo, aby pomóc konsumentom w okazywaniu delikatności, Milka przygotowała również specjalną edycję czekolady z alpejskiego mleka. Na każdej z kostek umieszczono emotikony oraz litery, zachęcając tym samym miłośników słodkości do tworzenia krótkich, czułych komunikatów, dzięki którym każdy dzień może stać się lepszym. Sugerowana cena detaliczna za tabliczkę Milka Alpine Milk 100 g w wersji z emoji i literami, wynosi 4,10 zł.
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM
Świętuj Dzień Włókniarza z włókniarkami z dawnego „Poltexu”
Festiwal Karuzel z historią w Manufakturze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne
Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.