Deserowe trio kawowe Costa Coffee na pyszną osłodę każdego dnia
W ostatnie tygodnie zimy warto sięgnąć po prawdziwie pyszny zastrzyk rozgrzewającej słodyczy i energii. Nietuzinkowe połączenia smakowe, bogate aromaty i kuszące dodatki – to wszystko czeka na odkrycie w nowych kawach deserowych typu latte od Costa Coffee. Osłódź swój czas ulubionym napojem i ciesz się coraz dłuższymi dniami razem z nami!
Przepyszne trio
Lekkie korzenne nuty, bita śmietana i kawa najlepszej jakości – brzmi pysznie? A to dopiero początek. Ciasteczkowa Latte to pozycja dostępna w sieci kawiarni Costa Coffee, która zachwyci każdego kawosza lubiącego wyjątkowe połączenia smakowe. Delikatna słodycz przełamana została tutaj wytrawnym aromatem piernikowych przypraw, a całość zwieńczono karmelizowanym ciasteczkiem i posypką o smaku kawowym. To połączenie, które nigdy się nie znudzi! Toffeenut Latte oferuje natomiast klasyczną kombinację orzechów z rozpływającym się w ustach karmelem. Dodatkową eksplozję smaku zapewni mocno karmelizowany topping na bitej śmietanie. To kawa przygotowana specjalnie dla miłośników słodkości, którzy szukają deserowej opcji, idealnie współgrającej z dostępnymi w kawiarniach Costa Coffee wypiekami. Stawkę zamyka pyszna propozycja dla wszystkich fanów karmelowych smaków, czyli Salted Caramel Latte. Ta deserowa opcja w typie latte to pełny charakteru, zrównoważony smak ukryty w kawie udekorowanej posypką amaretto. Ten nowoczesny twist na temat słonego karmelu zachwyca zrównoważonym i delikatnym smakiem oraz bez wątpienia zapewni nam energię na cały dzień i świetnie połączy się z maślanym francuskim croissantem. Dodatkowo, sięgając po ulubiony napój nie musimy rezygnować z naszych nawyków żywieniowych – w Costa Coffee czeka na nas szeroki wybór roślinnych zamienników mleka. W tym napój sojowy, migdałowy, sojowo-kokosowy oraz nowy i pyszny napój owsiany.
Ulubiona kawa na wyciągnięcie ręki
Odwiedzając kawiarnie Costa Coffee, każdy miłośnik niepowtarzalnych smaków może być pewien, że czeka na niego prawdziwa, aromatyczna uczta. Daj się oczarować kawowej słodyczy i zamów na wynos swój ulubiony, rozgrzewający napój już dziś. Możesz to zrobić odwiedzając najbliższą kawiarnię lub z dostawą w dowolne miejsce przez aplikację UberEats. Sięgnij po pyszności już dziś!

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.