Komunikaty PR

Dexcom rozpoczyna kampanię informacyjną „Czas w zakresie” z Nickiem Jonasem, aby

2021-11-18  |  12:00
Biuro prasowe

Czas w zakresie jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy – badania pokazują, że większość osób z cukrzycą nie jest świadoma jego istnienia! Dexcom, światowy lider w ciągłym monitorowaniu glikemii u osób z cukrzycą, ogłosił rozpoczęcie w Polsce kampanii „Czas w zakresie docelowym”, kampanii uświadamiającej i edukacyjnej mającej na celu lepsze zrozumienie pojęcia „czasu w zakresie docelowym glikemii” jako standardu postępowania w leczeniu cukrzycy.

Niedawne badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii* wykazało, że pomimo korzyści klinicznych i poprawy jakości życia, większość osób z cukrzycą leczoną insuliną nie wykorzystuje czasu w zakresie docelowym do monitorowania wyrównania cukrzycy. Czas w zakresie docelowym (eng. TIR – time in range) definiuje się jako procent czasu spędzonego w docelowym poziomie glukozy, zakres docelowy jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy i ułatwia ludziom zrozumienie, jak poprawić kontrolę glikemii.

W rzeczywistości czas przebywania w zakresie jest tak istotny, że ponad połowa (51%) respondentów stwierdziła, że ​​wolałaby „pływać z rekinami niż  być w hipoglikemii podczas ważnego spotkania lub wydarzenia”. „Time in Range to danie chorym na cukrzycę narzędzi i zasobów, które pomogą im czuć się zdrowiej i żyć tak, jak chcą” – powiedział artysta, aktor i filantrop, który zdobył wiele platynowych płyt, Nick Jonas, wspierający akcję promującą Time in Range. kampania. „Żyjąc z cukrzycą typu 1 przez ponad połowę mojego życia, wiem, o ile lepiej się czuję, gdy mój poziom glukozy utrzymuje się w ustalonym zakresie. Nadszedł czas, aby cała społeczność diabetologiczna uznała czas w zakresie za jeden z najważniejszych wskaźników optymalnego leczenia cukrzycy”. W Polsce do akcji dołączyło się wielu influencerów cukrzycowych jak @idiabetic_cukrzyk, czy Być tatą diabetykiem. Jerzy Magiera o cukrzycy.

Czas w zakresie docelowym pomaga również osobom z cukrzycą leczonym insuliną w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących leczenia, zamiast polegać wyłącznie na średniej trzymiesięcznej, jaką zapewnia tradycyjny test HbA1c. Inne kluczowe wyniki badania obejmują:

Zdecydowana większość (83%) osób z cukrzycą leczoną insuliną twierdzi, że czują się lepiej, gdy spędzają więcej czasu w zasięgu, jednak dwie trzecie (59%) osób nie używa czasu w zasięgu jako miernika skuteczności leczenia
Podczas gdy większość (77%) osób z cukrzycą leczoną insuliną twierdzi, że czuje się lepiej, gdy spędza więcej czasu w zakresie, większość (62%) twierdzi, że nie rozmawia o tym regularnie ze swoim lekarzem.
Około dwie trzecie (66%) ankietowanych osób z cukrzycą leczoną insuliną przyznało, że zgadza się, że obowiązkiem ich świadczeniodawcy jest zwrócenie uwagi na nowe standardy opieki
Ponad połowa (58%) osób z cukrzycą leczoną insuliną zgadza się, że gdyby spędzali więcej czasu w zakresie, czuliby się pewniej realizując swoje marzenia lub pasje
Wielu respondentów (68%) stwierdziło, że ogólnie życzyliby sobie lepszego zrozumienia dostępnych technologii pomagających w leczeniu cukrzycy

 

„Na naszym rynku od kilku lat są urządzenia wyznaczające czas w zakresie docelowym”, powiedział Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Poliglikemii, dystrybutora Dexcom w Polsce. „Pomimo jasnych korzyści stosowania tego parametru wyrównania cukrzycy, by wyznaczyć % TIR potrzebny jest ciągłe monitorowanie glikemii. Nadal nie wszyscy w Polsce mają dostęp do tej technologii ze względów finansowych i ograniczoną refundację.”.

Aby uzyskać więcej informacji na temat czasu w zakresie docelowym glikemii i dostępu do zasobów dla osób chorych na cukrzycę, a także pracowników służby zdrowia, odwiedź stronę www.Dexcom.com/InRange / dexcompolska.pl/wzakresie. Dołącz do rozmowy w mediach społecznościowych na #WhenInRange.

 

Informacje o firmie DexCom, Inc.

DexCom, Inc. umożliwia ludziom kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie, stała się liderem technologii opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji na temat Dexcom CGM można znaleźć na stronie www.dexcom.com.

Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii  obejmujące 1006 osób w wieku powyżej 18 lat żyjących z cukrzycą leczoną insuliną 50% Typu 1 i 50% Typu 2 z następującymi limitami wieku: Przyjmowanie insuliny typu 1 – 50%, Wiek: 18-39 - 42%, 40-59 - 50%, 60+ - 8%. Stosowanie insuliny typu 2 - 50%, Wiek: 18-39 - 13%, 40-59 - 48%, 60+ - 39%

Badania przeprowadzono w okresie od 30 czerwca do 30 lipca 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć