Komunikaty PR

Dla koneserów intrygujących smaków

2021-04-21  |  15:00
Biuro prasowe

Kolekcja czekolad gorzkich Terravita Cocoacara 77% to zaproszenie do świata ekskluzywnych przyjemności, w których głęboki smak kakao łączy się z wykwintnymi dodatkami i przyprawami – kardamonem, kawą, chili i pomarańczą.

Gorzkie czekolady od zawsze intrygowały miłośników szlachetnych smaków, doskonale nawiązując do azteckich tradycji i początków tworzenia czekolad z ziaren kakaowca. Dziś stanowią kwintesencję interesujących, głębokich doznań smakowych i niepowtarzalnego aromatu. Oferują nam jednak dużo więcej – w tym liczne wartości odżywcze i różnorodność kulinarnych zastosowań. Swą oryginalnością kuszą koneserów niebanalnych, wytrawnych czekoladowych kompozycji, które dostarczają wyjątkowo intensywnych doznań.

„Gorzka” idealnie sprawdza się jako pyszna, nietuzinkowa przekąska, dodatek do kawy czy herbaty, ale też jako kulinarny składnik wielu dań – fondue, ciast, polew, a nawet… sosów do mięs. Warto też wiedzieć, że gorzka czekolada zawiera wiele substancji mających pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Magnez, żelazo, potas, polifenole czy antyoksydanty sprawiają, że ten wyborny przysmak pobudza mózg do pracy, wzmacnia organizm i podnosi poziom serotoniny, zwanej hormonem szczęścia. To znakomita propozycja dla tych, którzy szukają zdrowszych – a przy tym wykwintnych w smaku – alternatyw dla tradycyjnych słodyczy.

Kolekcja czekolad gorzkich Terravita Cocoacara 77% w eleganckich, gustownych opakowaniach, z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom szlachetnych w smaku tabliczek. Klasyczna gorzka propozycja, a może czekolada z chili i pomarańczą lub kawą i kardamonem? Aromatyczne, pobudzające zmysły dodatki czekolad Terravita Cocoacara tworzą niesamowite kompozycje, które urzekają swoim oryginalnym smakiem i aromatem.

Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao 100 g –  klasyczna gorzka czekolada, doskonała dla koneserów wytrawnych nut smakowych. Dzięki niskiej zawartości cukru jest świetną propozycją dla osób, które na co dzień nie jedzą klasycznych słodyczy. Doskonała do wykorzystania w kuchni. Idealnie się roztapia, tworząc aksamitną bazę kremów, sosów i wielu innych deserów.

Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao ZE SKÓRKĄ POMARAŃCZY I CHILI 100 g – wyjątkowe połączenie wyrazistej, gorzkiej czekolady z cytrusowym akcentem w postaci skórki pomarańczy i pikantnym chili. Aromatyczna, bogata w smaku kompozycja zachwyca złożonością – nie oprze jej się żaden fan wykwintnych czekoladowych przyjemności! Zapewnia intensywność doznań i zachęca do delektowania się każdą kolejną cząstką.

Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao Z KAWĄ I KARDAMONEM 100 g – oryginalne zestawienie gorzkiej czekolady z wyrafinowanymi, delikatnie korzennymi nutami szlachetnego kardamonu i pobudzającą zmysły kawą. Niebanalna kompozycja smaków i aromatów przenosi myślami w egzotyczne klimaty, dając jedyne w swoim rodzaju wrażenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.