Dla koneserów intrygujących smaków
Kolekcja czekolad gorzkich Terravita Cocoacara 77% to zaproszenie do świata ekskluzywnych przyjemności, w których głęboki smak kakao łączy się z wykwintnymi dodatkami i przyprawami – kardamonem, kawą, chili i pomarańczą.
Gorzkie czekolady od zawsze intrygowały miłośników szlachetnych smaków, doskonale nawiązując do azteckich tradycji i początków tworzenia czekolad z ziaren kakaowca. Dziś stanowią kwintesencję interesujących, głębokich doznań smakowych i niepowtarzalnego aromatu. Oferują nam jednak dużo więcej – w tym liczne wartości odżywcze i różnorodność kulinarnych zastosowań. Swą oryginalnością kuszą koneserów niebanalnych, wytrawnych czekoladowych kompozycji, które dostarczają wyjątkowo intensywnych doznań.
„Gorzka” idealnie sprawdza się jako pyszna, nietuzinkowa przekąska, dodatek do kawy czy herbaty, ale też jako kulinarny składnik wielu dań – fondue, ciast, polew, a nawet… sosów do mięs. Warto też wiedzieć, że gorzka czekolada zawiera wiele substancji mających pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Magnez, żelazo, potas, polifenole czy antyoksydanty sprawiają, że ten wyborny przysmak pobudza mózg do pracy, wzmacnia organizm i podnosi poziom serotoniny, zwanej hormonem szczęścia. To znakomita propozycja dla tych, którzy szukają zdrowszych – a przy tym wykwintnych w smaku – alternatyw dla tradycyjnych słodyczy.
Kolekcja czekolad gorzkich Terravita Cocoacara 77% w eleganckich, gustownych opakowaniach, z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom szlachetnych w smaku tabliczek. Klasyczna gorzka propozycja, a może czekolada z chili i pomarańczą lub kawą i kardamonem? Aromatyczne, pobudzające zmysły dodatki czekolad Terravita Cocoacara tworzą niesamowite kompozycje, które urzekają swoim oryginalnym smakiem i aromatem.
Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao 100 g – klasyczna gorzka czekolada, doskonała dla koneserów wytrawnych nut smakowych. Dzięki niskiej zawartości cukru jest świetną propozycją dla osób, które na co dzień nie jedzą klasycznych słodyczy. Doskonała do wykorzystania w kuchni. Idealnie się roztapia, tworząc aksamitną bazę kremów, sosów i wielu innych deserów.
Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao ZE SKÓRKĄ POMARAŃCZY I CHILI 100 g – wyjątkowe połączenie wyrazistej, gorzkiej czekolady z cytrusowym akcentem w postaci skórki pomarańczy i pikantnym chili. Aromatyczna, bogata w smaku kompozycja zachwyca złożonością – nie oprze jej się żaden fan wykwintnych czekoladowych przyjemności! Zapewnia intensywność doznań i zachęca do delektowania się każdą kolejną cząstką.
Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao Z KAWĄ I KARDAMONEM 100 g – oryginalne zestawienie gorzkiej czekolady z wyrafinowanymi, delikatnie korzennymi nutami szlachetnego kardamonu i pobudzającą zmysły kawą. Niebanalna kompozycja smaków i aromatów przenosi myślami w egzotyczne klimaty, dając jedyne w swoim rodzaju wrażenia.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.