Dla koneserów intrygujących smaków
Kolekcja czekolad gorzkich Terravita Cocoacara 77% to zaproszenie do świata ekskluzywnych przyjemności, w których głęboki smak kakao łączy się z wykwintnymi dodatkami i przyprawami – kardamonem, kawą, chili i pomarańczą.
Gorzkie czekolady od zawsze intrygowały miłośników szlachetnych smaków, doskonale nawiązując do azteckich tradycji i początków tworzenia czekolad z ziaren kakaowca. Dziś stanowią kwintesencję interesujących, głębokich doznań smakowych i niepowtarzalnego aromatu. Oferują nam jednak dużo więcej – w tym liczne wartości odżywcze i różnorodność kulinarnych zastosowań. Swą oryginalnością kuszą koneserów niebanalnych, wytrawnych czekoladowych kompozycji, które dostarczają wyjątkowo intensywnych doznań.
„Gorzka” idealnie sprawdza się jako pyszna, nietuzinkowa przekąska, dodatek do kawy czy herbaty, ale też jako kulinarny składnik wielu dań – fondue, ciast, polew, a nawet… sosów do mięs. Warto też wiedzieć, że gorzka czekolada zawiera wiele substancji mających pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Magnez, żelazo, potas, polifenole czy antyoksydanty sprawiają, że ten wyborny przysmak pobudza mózg do pracy, wzmacnia organizm i podnosi poziom serotoniny, zwanej hormonem szczęścia. To znakomita propozycja dla tych, którzy szukają zdrowszych – a przy tym wykwintnych w smaku – alternatyw dla tradycyjnych słodyczy.
Kolekcja czekolad gorzkich Terravita Cocoacara 77% w eleganckich, gustownych opakowaniach, z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom szlachetnych w smaku tabliczek. Klasyczna gorzka propozycja, a może czekolada z chili i pomarańczą lub kawą i kardamonem? Aromatyczne, pobudzające zmysły dodatki czekolad Terravita Cocoacara tworzą niesamowite kompozycje, które urzekają swoim oryginalnym smakiem i aromatem.
Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao 100 g – klasyczna gorzka czekolada, doskonała dla koneserów wytrawnych nut smakowych. Dzięki niskiej zawartości cukru jest świetną propozycją dla osób, które na co dzień nie jedzą klasycznych słodyczy. Doskonała do wykorzystania w kuchni. Idealnie się roztapia, tworząc aksamitną bazę kremów, sosów i wielu innych deserów.
Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao ZE SKÓRKĄ POMARAŃCZY I CHILI 100 g – wyjątkowe połączenie wyrazistej, gorzkiej czekolady z cytrusowym akcentem w postaci skórki pomarańczy i pikantnym chili. Aromatyczna, bogata w smaku kompozycja zachwyca złożonością – nie oprze jej się żaden fan wykwintnych czekoladowych przyjemności! Zapewnia intensywność doznań i zachęca do delektowania się każdą kolejną cząstką.
Czekolada Terravita Cocoacara 77% kakao Z KAWĄ I KARDAMONEM 100 g – oryginalne zestawienie gorzkiej czekolady z wyrafinowanymi, delikatnie korzennymi nutami szlachetnego kardamonu i pobudzającą zmysły kawą. Niebanalna kompozycja smaków i aromatów przenosi myślami w egzotyczne klimaty, dając jedyne w swoim rodzaju wrażenia.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.