Komunikaty PR

Dobro lubi się nakręcać! #roweLove, czyli 6. zbiórka rowerów w Galerii Łomianki

2021-04-19  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Bodziony
Triple PR

Jaktorowska 5/68
01-202 Warszawa
natalia.bodziony|triplepr.pl| |natalia.bodziony|triplepr.pl
534 931 911
www.triplepr.pl

8 maja 2021 roku w Galerii Łomianki odbędzie się szósta edycja wielkiej zbiórki rowerów i sprzętu rowerowego na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia Mierz Wysoko. Jest to akcja 3 w 1 – pozbywasz się zalegającego lub niesprawnego sprzętu, chronisz środowisko, a dodatkowo sprawiasz radość dzieciom, które, w zamian za dobre uczynki, będą mogły cieszyć się z własnego roweru.

8 maja 2021 roku na parkingu Galerii Łomianki będzie można się ponownie przekazać niesprawny lub nieużywany sprzęt rowerowy na rzecz Stowarzyszenia Mierz Wysoko.

Zbieramy:

  • Nowe i używane rowery każdej wielkości;
  • Części rowerowe (w tym ramy, koła);
  • Akcesoria rowerowe (kaski, światełka, zapięcia itd.);
  • Narzędzia przydatne przy naprawie rowerów.

Dzień zbiórki to także idealna okazja do zrobienia wiosennego przeglądu własnych „dwóch kółek. W akcję, również po raz kolejny, włącza się Mobilny Warsztat Rowerowy, którego przedstawiciele sprawdzą stan Twojego roweru lub poddadzą go ewentualnemu przeglądowi czy drobnej naprawie.

Stowarzyszenie Mierz Wysoko, działające na warszawskiej Pradze Północ, prowadzi swój własny warsztat, w którym podopieczni mają możliwość do nauki majsterkowania, naprawiania sprzętu rowerowego i tworzenia własnych pojazdów. Nieużywanym lub niesprawnym rowerom, dzieci przywracają drugie życie, ucząc się przy tym samodzielności i cierpliwości. Sprzęt staje się własnością majsterkowiczów pod warunkiem spełnienia przez nich dobrych uczynków.

Licznik dotychczasowych edycji akcji to ponad 600 zebranych rowerów, które przez 3 lata działań Stowarzyszenie Mierz Wysoko poddało recyklingowi. Większość z nich jest rozbierana na części, ale sporo także trafia na sprzedaż, dzięki czemu Stowarzyszenie może realizować kolejne plany i pomagać jeszcze większej grupie podopiecznych.

Dzięki zbiórkom w Galerii Łomianki udało nam się otworzyć nowy warsztat całoroczny. Rozwijamy się - nasze warsztaty otwarte prowadzone są już w każdą sobotę, a nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Cieszymy się, że coraz więcej osób korzysta z naszego miejsca, coraz więcej rowerów jest recyklingowanych – mówi Emilia Szenderłata, prezeska zarządu Stowarzyszenia Mierz Wysoko.

W ubiegłym roku Stowarzyszenie Mierz Wysoko rozdało około 50 rowerów dziecięcych uchodźcom i potrzebującym. Dzięki zbiórkom i sprzedaży rowerów w tym roku ponownie uruchomi wakacyjny program dla dzieci – „Rower za dobro”. W ubiegłym roku podopieczni Stowarzyszenia zorganizowali zbiórkę dla bezdomnych zwierząt, w trakcie której zgromadzono 400 kg karmy, zabawki i koce.

Dobro lubi się nakręcać. Ostatnio odwiedziły nas dzieci z zeszłorocznego programu „Rower za dobro" - wpadły przeserwisować swoje zeszłoroczne nagrody z programu, a także od razu nas wsparły „dobrem" zwrotnym. Posprzątały warsztat, pomogły w porządkach, zjedliśmy razem lunch. W każdą sobotę na warsztaty otwarte przychodzi Kuba - zeszłoroczny absolwent programu rower za dobro. Wspiera nas w prowadzeniu zajęć dla ludzi. Widać że idea wolontariatu stała się dzieciom bliska i lubią wspierać innych – dodaje Emilia Szenderłata.

Pod koniec 2020 rokucykliczna akcja charytatywna – zbiórka rowerów i sprzętu rowerowego na rzecz Stowarzyszenia Mierz Wysoko w Galerii Łomianki została nagrodzonasrebrną statuetką XI edycji PRCH Retail Awards w kategorii Działania i Strategia CSR Obiektu Handlowego Roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Triple PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.