Komunikaty PR

#Dobrze jest wiedzieć

2020-07-10  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

Z początkiem lipca ruszyła akcja społeczna „newsme.pl – żebyś wiedziała!” realizowana przez Omenaa Foundation i inicjatywę newsme.pl. Kobiety znane,  cenione i opiniotwórcze wykorzystają swój głos, by podkreślić, że warto wiedzieć, czym żyje opinia publiczna. Ambasadorką akcji w lipcu jest Omenaa Mensah – osobowość telewizyjna, bizneswoman.

Akcja „newsme.pl – żebyś wiedziała” stanowi odpowiedź na zidentyfikowaną wśród Polek potrzebę, by wiedzieć, co się dzieje wokół, ale nie poświęcać na to zbyt dużo czasu. W kolejnych miesiącach,  kobiety których głosu się słucha, opowiedzą w swoich mediach społecznościowych o tym, że warto być na bieżąco z informacjami o Polsce i świecie. I że z inicjatywą newsme.pl  to łatwe.

Za całością przedsięwzięcia stoi fundacja Omeny Mensah - Omenaa Foundation, której działalność skupiona jest w szczególności wokół szeroko pojętej edukacji, wspieraniu różnorodności oraz szerzeniu postaw prospołecznych.

- „Wiedza o tym co dzieje się wokół mnie to nie tylko kwestia wrodzonej ciekawości, ale także element budowania poczucia własnej wartości.” - wyjaśnia Omenaa Mensah i dodaje „Kobieta świadoma i otwarta zawsze znajdzie temat do dyskusji i będzie interesującym rozmówcą zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i prywatnych. Dziś wykorzystuję swój głos, by przekonać inne kobiety, że dobrze jest wiedzieć, czym żyje opinia publiczna, chociażby po to, żeby móc sobie wyrobić zdanie na dany temat. Dla mnie to jeden z elementów dbania o siebie. Z newsme.pl jest to banalnie proste.”

- Chcemy wspólnie przekonać Polki, że to, co dzieje się wokół nich, bezpośrednio je dotyczy i że warto mieć wpływ na rzeczywistość. Warto też dyskutować, nawet jeśli się nie zgadzamy, bo różnorodność (w tym opinii) ubogaca – podkreśla Agata Kubasiewicz z inicjatywy newsme.pl.

Inicjatywa newsme.pl to bezpłatny newsletter z 5 krótkimi newsami i komentarzem do nich, wysyłany subskrybentkom drogą mailową w każdy dzień roboczy. Znajdują się w nim doniesienia ze świata polityki, gospodarki, technologii, nauki, kultury w połączeniu z informacjami o charakterze społecznym. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.