Komunikaty PR

#Dobrze jest wiedzieć

2020-07-10  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kołogrecka
PO PROSTU PR



agnieszka|poprostupr.pl| |agnieszka|poprostupr.pl
601407033

Z początkiem lipca ruszyła akcja społeczna „newsme.pl – żebyś wiedziała!” realizowana przez Omenaa Foundation i inicjatywę newsme.pl. Kobiety znane,  cenione i opiniotwórcze wykorzystają swój głos, by podkreślić, że warto wiedzieć, czym żyje opinia publiczna. Ambasadorką akcji w lipcu jest Omenaa Mensah – osobowość telewizyjna, bizneswoman.

Akcja „newsme.pl – żebyś wiedziała” stanowi odpowiedź na zidentyfikowaną wśród Polek potrzebę, by wiedzieć, co się dzieje wokół, ale nie poświęcać na to zbyt dużo czasu. W kolejnych miesiącach,  kobiety których głosu się słucha, opowiedzą w swoich mediach społecznościowych o tym, że warto być na bieżąco z informacjami o Polsce i świecie. I że z inicjatywą newsme.pl  to łatwe.

Za całością przedsięwzięcia stoi fundacja Omeny Mensah - Omenaa Foundation, której działalność skupiona jest w szczególności wokół szeroko pojętej edukacji, wspieraniu różnorodności oraz szerzeniu postaw prospołecznych.

- „Wiedza o tym co dzieje się wokół mnie to nie tylko kwestia wrodzonej ciekawości, ale także element budowania poczucia własnej wartości.” - wyjaśnia Omenaa Mensah i dodaje „Kobieta świadoma i otwarta zawsze znajdzie temat do dyskusji i będzie interesującym rozmówcą zarówno w sytuacjach biznesowych, jak i prywatnych. Dziś wykorzystuję swój głos, by przekonać inne kobiety, że dobrze jest wiedzieć, czym żyje opinia publiczna, chociażby po to, żeby móc sobie wyrobić zdanie na dany temat. Dla mnie to jeden z elementów dbania o siebie. Z newsme.pl jest to banalnie proste.”

- Chcemy wspólnie przekonać Polki, że to, co dzieje się wokół nich, bezpośrednio je dotyczy i że warto mieć wpływ na rzeczywistość. Warto też dyskutować, nawet jeśli się nie zgadzamy, bo różnorodność (w tym opinii) ubogaca – podkreśla Agata Kubasiewicz z inicjatywy newsme.pl.

Inicjatywa newsme.pl to bezpłatny newsletter z 5 krótkimi newsami i komentarzem do nich, wysyłany subskrybentkom drogą mailową w każdy dzień roboczy. Znajdują się w nim doniesienia ze świata polityki, gospodarki, technologii, nauki, kultury w połączeniu z informacjami o charakterze społecznym. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PO PROSTU PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.