Komunikaty PR

Dom Mody Klif na dzień dobry

2022-07-13  |  17:20
Biuro prasowe
Kontakt
Bożena Pękala
Good-PR

Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
Do pobrania pdf ( 0.12 MB )

Galeria handlowa to nie tylko miejsce, gdzie można zrobić zakupy modowe lub zjeść szybki lunch w czasie zakupów. To także miejsce, gdzie można spożyć pożywne i zdrowe śniadanie. Pragną o tym przypomnieć lokale gastronomiczne w warszawskim Domu Mody Klif, zapraszając klientów do skorzystania z wakacyjnej oferty śniadaniowej. Od początku lipca, dwa razy w tygodniu, na ulicach Warszawy można spotkać hostessy, które przemieszczają się na udekorowanych kwiatami rowerach. Wraz z zaproszeniem na śniadanie w strefie gastronomicznej Domu Mody Klif, wręczają przechodniom elegancką torebeczkę, w której ukryty jest croissant – symbol francuskiego (czyli kojarzącego się z wykwintną, ale też dostępną dla każdego, kuchnią) śniadania. Do rogalika dołączona jest ulotka z menu śniadaniowym – tak, by każdy mógł się przekonać co poza croissantami można rano zjeść w Domu Mody Klif.

Przy okazji Dom Mody Klif zaprasza w swoje progi wszystkie rodziny z dziećmi, dla których w każdą niedzielę lipca, w godzinach 10.00-14.00, tuż przy scenie galerii, organizuje strefę animacji. Rodzice mogą tam zostawić dzieci pod opieką animatorek i cieszyć się chwilą dla siebie. Dzieci z kolei wezmą udział w warsztatach, pobudzających kreatywność. Bo wakacje nie muszą być nudne i mogą być okazją do nauki czegoś nowego. Oraz do nowych doznań – także kulinarnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good-PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.