Domowe ciasta, świąteczna atmosfera i atrakcje dla najmłodszych. Zimowa oferta w

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas w roku, kiedy możemy odsunąć na bok szarą codzienność i cieszyć się czasem spędzonym z bliskimi. Kawiarnie Green Caffè Nero przygotowały dla klientów świąteczną ofertę napojów, przekąsek i domowych wypieków, ulubione ciasta będzie można także zamówić w całości na Święta. W lokalach pojawią się świąteczne dekoracje i atrakcyjne zestawy prezentowe, a na użytkowników aplikacji Green Caffè Nero czeka kalendarz adwentowy z wieloma promocjami. Już 5 grudnia w wybranych kawiarniach organizowane będą atrakcje dla najmłodszych z okazji Mikołajek. Okres świąteczny sprzyja także działaniom charytatywnym, dlatego do każdej kawy kupionej przez Frisco.pl sieć kawiarni przekaże drugą do banku żywności.
Jak co roku sieć kawiarni Green Caffè Nero przygotowała nowe świąteczne menu, które pozwoli gościom poczuć prawdziwie świąteczny, zimowy klimat.
– W świątecznym okresie chcielibyśmy dać naszym gościom chwilę wytchnienia w naszych kawiarniach, podarować im uśmiech i odrobinę spokoju – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero – Przygotowaliśmy dla gości prawdziwie świąteczne menu – nowe ciasta, rozgrzewające kawy i zimową herbatę, która pachnie i smakuje jak grudniowe popołudnie pod kocem. Zgodnie z tradycją w kawiarniach zabrzmi świąteczna muzyka, pojawią się choinki, pudełka na prezenty i wiele innych elementów wystroju świątecznego – dodał Adam Ringer.
W świątecznej ofercie kawowej pojawiła się bestsellerowa jeżynowa latte oraz latte z czereśnią i czekoladą. Dla osób poszukujących nieco bardziej deserowych smaków świetnym wyborem będzie nowa gorąca czekolada z bitą śmietaną i pomarańczą. Do napoju goście mogą zamówić quiche z gorgonzolą lub wybraną pozycję z nowej słodkiej oferty: bezę orzechową, tort orzechowy z likierem irlandzkim, tort makowy lub tradycyjny piernik z domowymi powidłami śliwkowymi. Te kompozycje smakowe doskonale wprawią gości w świąteczny nastrój.
Chcąc wyręczyć klientów w niektórych świątecznych obowiązkach, sieć kawiarni Green Caffè Nero oferuje możliwość zakupu ulubionych domowych ciast w całości specjalnie na Święta. Zamówienia można składać w kawiarniach do 19 grudnia, a gotowe ciasta będzie można odebrać 23 lub 24 grudnia.
Z okazji Mikołajek, 5 grudnia Green Caffè Nero organizuje świąteczne warsztaty dla najmłodszych. Kawiarnie odwiedzi Mikołaj, a o atrakcje dla dzieci i chwilę wytchnienia dla rodziców zadbają animatorki. Wydarzenie odbędzie w godzinach 11.00–15.00 w wybranych kawiarniach: Royal Wilanów przy ul. Klimczaka 1, CH Skorosze przy ul. Składkowskiego 4, al. Rzeczypospolitej 27, al. KEN 18 i ul. Inflanckiej 4b. Więcej informacji: wydarzenie na Facebooku „Mikołajki w Green Caffè Nero”.
Grudzień to też okres atrakcyjnych promocji, z których będą mogli skorzystać użytkownicy aplikacji Green Caffè Nero, gdzie codziennie w dniach od 1 grudnia aż do Wigilii będą pojawiać się nowe oferty w ramach kalendarza adwentowego. Kawiarnie oferują także szeroki wybór świątecznych upominków oraz bezpłatną usługę pakowania na prezent przy zakupie 3 produktów. W Warszawie otwarte zostaną także 4 punkty zewnętrzne przy kawiarniach zlokalizowanych przy Trakcie Królewskim (ul. Nowy Świat 53), przy Uniwersytecie Warszawskim (Krakowskie Przedmieście 20/22), w budynku Telimena (Krakowskie Przedmieście 27) i na Placu Zamkowym (Krakowskie Przedmieście 81).
Green Caffè Nero kontynuuje tradycję pomagania potrzebującym w okresie przedświątecznym. Tym razem w partnerstwie z supermarketem online Frisco.pl sieć wesprze banki żywności.
– Od lat angażujemy się na rzecz pomocy lokalnym społecznościom i potrzebującym i cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie naszych partnerów w tym zakresie – powiedział Adam Ringer. – W tym roku do pomocy angażujemy naszych klientów. Do każdego zakupionego poprzez Frisco.pl opakowania kawy mielonej do espresso lub metod przelewowych drugą przekażemy do banku żywności w ramach akcji „Kupując Pomagasz”, dzięki czemu wspólnie wspomożemy osoby najbardziej potrzebujące. Dziękujemy każdej osobie, która zaangażuje się w akcję – dodał Adam Ringer.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.