Komunikaty PR

Domowy głośnik z duszą – nowość Fresh ‘n Rebel Soul

2021-11-30  |  15:21
Biuro prasowe

Kolejna jesienna premiera spod znaku kraba, bezprzewodowy głośnik Soul, to urządzenie stworzone z myślą o użytku domowym. Holenderska marka znana jest z tego, że na równi z wysoką jakością odtwarzanego dźwięku, dba również o niepowtarzalny design i kolorystykę urządzeń. Czym Fresh ‘n Rebel Soul różni się od głośników z dobrze już znanej linii Rockbox Bold?

 

Ideą, która przyświecała projektantom nowego głośnika Fresh ‘n Rebel Soul, była chęć stworzenia urządzenia łączącego elegancję i doskonałą jakość dźwięku, co pozwoli dobrze wkomponować się w wystrój każdego pomieszczenia. Stojąca konstrukcja i kąt nachylenia 12 stopni, przemyślana paleta kolorystyczna i dbałość o wzornictwo – to wszystko sprawia, że urządzenie sprawdzi się w każdym domu. A jako że sprzęt jest w pełni mobilny, to może nam towarzyszyć zarówno przy pracy zdalnej w salonie, umożliwiać wieczorny relaks  w sypialni czy łazience lub umilać czas spędzany w kuchni albo w garażu.

Dźwięk pod kątem

Głośnik Soul może odtwarzać muzykę nawet przez 15 godzin, z kolei do pełnego naładowania potrzebujemy około 2,5 godziny. W zestawie otrzymujemy kabel do ładowania (USB-C) oraz kabel audio (3,5 mm). Dzięki kompaktowym wymiarom – 170 x 169 x 86 mm – nietrudno będzie mu znaleźć miejsce na półce, komodzie czy na stoliku. Wyróżnikiem Soula jest jego duża wydajność, zapewniająca przejrzysty dźwięk i głębokie basy, a te ostatnie za sprawą wbudowanego dużego przetwornika basowego. Co ważne, sprzęt nie traci rezonu nawet przy niskim poziomie głośności i także wtedy możemy cieszyć się przyjemną melodią w tle. Uwagę zwraca również jego design i ciekawa stojąca konstrukcja. Kąt nachylenia 12 stopni (w górę) sprawia, że dźwięk doskonale rozchodzi się w pomieszczeniu i dociera prosto do uszu słuchaczy.

Funkcjonalność na szóstkę

Fresh ‘n Rebel Soul ma wbudowany mikrofon, który umożliwia prowadzenie rozmów przez głośnik zamiast telefonu. Dla osób, które chcą uzyskać najwyższe efekty dźwiękowe lub często urządzają domowe imprezy – warto wiedzieć, że łącząc dwa głośniki Soul przez Bluetooth za pośrednictwem Trybu Double Fun możemy uzyskać opcję słuchania w stereo. A co jeśli urządzenie zostanie zachlapane wodą? Dobra wiadomość brzmi: Soul podobnie jak inne głośniki holenderskiego producenta dysponują klasą wodoodporności – w tym przypadku IPX5. A zatem rozlany napój, zmoczenie przez deszcz urządzenia pozostawionego na balkonie czy zachlapanie głośnika wodą w łazience nie są problemem dla Soula. Wodoodporność ułatwia też dbanie o czystość urządzenia, w razie zabrudzeń – woda mu niestraszna.

Magia kolorów

Urządzenie Fresh ‘n Rebel Soul wykonano z najlepszych materiałów. Zaokrąglone krawędzie cechują się metalicznym wykończeniem a tkanina typu „sandwich” w połączeniu z atrakcyjnym designem nadaje głośnikowi nowoczesnego charakteru. I wreszcie znak rozpoznawczy marki – unikalne kolory. W przypadku Soula dostępnych jest siedem odcieni, które idealnie wpasowują się w trendy w urządzaniu wnętrz – Silky Sand (złoty piasek), Storm Grey (ciemnoszary), Dried Green (wypłowiała zieleń), Safari Red (czerwień z pomarańczą), Brave Bronze (brąz), Deep Mauve (wiśniowa czerwień), Dive Blue (chłodny niebieski).

 

Fresh ‘n Rebel  Soul będzie dostępny do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką w połowie grudnia 2021 roku. Cena wynosi ok. 599 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.