Komunikaty PR

Domowy głośnik z duszą – nowość Fresh ‘n Rebel Soul

2021-11-30  |  15:21
Biuro prasowe

Kolejna jesienna premiera spod znaku kraba, bezprzewodowy głośnik Soul, to urządzenie stworzone z myślą o użytku domowym. Holenderska marka znana jest z tego, że na równi z wysoką jakością odtwarzanego dźwięku, dba również o niepowtarzalny design i kolorystykę urządzeń. Czym Fresh ‘n Rebel Soul różni się od głośników z dobrze już znanej linii Rockbox Bold?

 

Ideą, która przyświecała projektantom nowego głośnika Fresh ‘n Rebel Soul, była chęć stworzenia urządzenia łączącego elegancję i doskonałą jakość dźwięku, co pozwoli dobrze wkomponować się w wystrój każdego pomieszczenia. Stojąca konstrukcja i kąt nachylenia 12 stopni, przemyślana paleta kolorystyczna i dbałość o wzornictwo – to wszystko sprawia, że urządzenie sprawdzi się w każdym domu. A jako że sprzęt jest w pełni mobilny, to może nam towarzyszyć zarówno przy pracy zdalnej w salonie, umożliwiać wieczorny relaks  w sypialni czy łazience lub umilać czas spędzany w kuchni albo w garażu.

Dźwięk pod kątem

Głośnik Soul może odtwarzać muzykę nawet przez 15 godzin, z kolei do pełnego naładowania potrzebujemy około 2,5 godziny. W zestawie otrzymujemy kabel do ładowania (USB-C) oraz kabel audio (3,5 mm). Dzięki kompaktowym wymiarom – 170 x 169 x 86 mm – nietrudno będzie mu znaleźć miejsce na półce, komodzie czy na stoliku. Wyróżnikiem Soula jest jego duża wydajność, zapewniająca przejrzysty dźwięk i głębokie basy, a te ostatnie za sprawą wbudowanego dużego przetwornika basowego. Co ważne, sprzęt nie traci rezonu nawet przy niskim poziomie głośności i także wtedy możemy cieszyć się przyjemną melodią w tle. Uwagę zwraca również jego design i ciekawa stojąca konstrukcja. Kąt nachylenia 12 stopni (w górę) sprawia, że dźwięk doskonale rozchodzi się w pomieszczeniu i dociera prosto do uszu słuchaczy.

Funkcjonalność na szóstkę

Fresh ‘n Rebel Soul ma wbudowany mikrofon, który umożliwia prowadzenie rozmów przez głośnik zamiast telefonu. Dla osób, które chcą uzyskać najwyższe efekty dźwiękowe lub często urządzają domowe imprezy – warto wiedzieć, że łącząc dwa głośniki Soul przez Bluetooth za pośrednictwem Trybu Double Fun możemy uzyskać opcję słuchania w stereo. A co jeśli urządzenie zostanie zachlapane wodą? Dobra wiadomość brzmi: Soul podobnie jak inne głośniki holenderskiego producenta dysponują klasą wodoodporności – w tym przypadku IPX5. A zatem rozlany napój, zmoczenie przez deszcz urządzenia pozostawionego na balkonie czy zachlapanie głośnika wodą w łazience nie są problemem dla Soula. Wodoodporność ułatwia też dbanie o czystość urządzenia, w razie zabrudzeń – woda mu niestraszna.

Magia kolorów

Urządzenie Fresh ‘n Rebel Soul wykonano z najlepszych materiałów. Zaokrąglone krawędzie cechują się metalicznym wykończeniem a tkanina typu „sandwich” w połączeniu z atrakcyjnym designem nadaje głośnikowi nowoczesnego charakteru. I wreszcie znak rozpoznawczy marki – unikalne kolory. W przypadku Soula dostępnych jest siedem odcieni, które idealnie wpasowują się w trendy w urządzaniu wnętrz – Silky Sand (złoty piasek), Storm Grey (ciemnoszary), Dried Green (wypłowiała zieleń), Safari Red (czerwień z pomarańczą), Brave Bronze (brąz), Deep Mauve (wiśniowa czerwień), Dive Blue (chłodny niebieski).

 

Fresh ‘n Rebel  Soul będzie dostępny do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką w połowie grudnia 2021 roku. Cena wynosi ok. 599 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.