Domowy głośnik z duszą – nowość Fresh ‘n Rebel Soul
Kolejna jesienna premiera spod znaku kraba, bezprzewodowy głośnik Soul, to urządzenie stworzone z myślą o użytku domowym. Holenderska marka znana jest z tego, że na równi z wysoką jakością odtwarzanego dźwięku, dba również o niepowtarzalny design i kolorystykę urządzeń. Czym Fresh ‘n Rebel Soul różni się od głośników z dobrze już znanej linii Rockbox Bold?
Ideą, która przyświecała projektantom nowego głośnika Fresh ‘n Rebel Soul, była chęć stworzenia urządzenia łączącego elegancję i doskonałą jakość dźwięku, co pozwoli dobrze wkomponować się w wystrój każdego pomieszczenia. Stojąca konstrukcja i kąt nachylenia 12 stopni, przemyślana paleta kolorystyczna i dbałość o wzornictwo – to wszystko sprawia, że urządzenie sprawdzi się w każdym domu. A jako że sprzęt jest w pełni mobilny, to może nam towarzyszyć zarówno przy pracy zdalnej w salonie, umożliwiać wieczorny relaks w sypialni czy łazience lub umilać czas spędzany w kuchni albo w garażu.
Dźwięk pod kątem
Głośnik Soul może odtwarzać muzykę nawet przez 15 godzin, z kolei do pełnego naładowania potrzebujemy około 2,5 godziny. W zestawie otrzymujemy kabel do ładowania (USB-C) oraz kabel audio (3,5 mm). Dzięki kompaktowym wymiarom – 170 x 169 x 86 mm – nietrudno będzie mu znaleźć miejsce na półce, komodzie czy na stoliku. Wyróżnikiem Soula jest jego duża wydajność, zapewniająca przejrzysty dźwięk i głębokie basy, a te ostatnie za sprawą wbudowanego dużego przetwornika basowego. Co ważne, sprzęt nie traci rezonu nawet przy niskim poziomie głośności i także wtedy możemy cieszyć się przyjemną melodią w tle. Uwagę zwraca również jego design i ciekawa stojąca konstrukcja. Kąt nachylenia 12 stopni (w górę) sprawia, że dźwięk doskonale rozchodzi się w pomieszczeniu i dociera prosto do uszu słuchaczy.
Funkcjonalność na szóstkę
Fresh ‘n Rebel Soul ma wbudowany mikrofon, który umożliwia prowadzenie rozmów przez głośnik zamiast telefonu. Dla osób, które chcą uzyskać najwyższe efekty dźwiękowe lub często urządzają domowe imprezy – warto wiedzieć, że łącząc dwa głośniki Soul przez Bluetooth za pośrednictwem Trybu Double Fun możemy uzyskać opcję słuchania w stereo. A co jeśli urządzenie zostanie zachlapane wodą? Dobra wiadomość brzmi: Soul podobnie jak inne głośniki holenderskiego producenta dysponują klasą wodoodporności – w tym przypadku IPX5. A zatem rozlany napój, zmoczenie przez deszcz urządzenia pozostawionego na balkonie czy zachlapanie głośnika wodą w łazience nie są problemem dla Soula. Wodoodporność ułatwia też dbanie o czystość urządzenia, w razie zabrudzeń – woda mu niestraszna.
Magia kolorów
Urządzenie Fresh ‘n Rebel Soul wykonano z najlepszych materiałów. Zaokrąglone krawędzie cechują się metalicznym wykończeniem a tkanina typu „sandwich” w połączeniu z atrakcyjnym designem nadaje głośnikowi nowoczesnego charakteru. I wreszcie znak rozpoznawczy marki – unikalne kolory. W przypadku Soula dostępnych jest siedem odcieni, które idealnie wpasowują się w trendy w urządzaniu wnętrz – Silky Sand (złoty piasek), Storm Grey (ciemnoszary), Dried Green (wypłowiała zieleń), Safari Red (czerwień z pomarańczą), Brave Bronze (brąz), Deep Mauve (wiśniowa czerwień), Dive Blue (chłodny niebieski).
Fresh ‘n Rebel Soul będzie dostępny do kupienia w najlepszych polskich sklepach z elektroniką w połowie grudnia 2021 roku. Cena wynosi ok. 599 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.