Drink More Water – cherish yourself przepis na self-love z Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Dłuższy dzień, wyższe temperatury I budząca się do życia przyroda to czas, kiedy również w nas pojawia się dodatkowa chęć do zadbania o siebie. Po miesiącach szarości nareszcie zyskujemy nową energię do działania. Podpowiadamy idealny sposób na jeszcze efektywniejsze czerpanie wszystkiego, co najlepsze ze słonecznych dni!
O tym, jak zbawienne działanie na nasz organizm ma odpowiednie nawilżenie, mówiono już nie raz. Codziennie dbamy o naszą skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem. Niestety często zapominamy, że dobry wygląd i samopoczucie zaczyna się wewnątrz. Efekty stresu w pracy czy niezdrowej diety szybko odbijają się na naszej skórze i potrafią uprzykrzyć życie.
Nasz organizm w większości składa się z wody i to o odpowiednie nawilżenie musimy zadbać, chcąc cieszyć się promiennym wyglądem przez całe lato. Eksperci radzą, by codziennie spożywać minimum 2 litry wody. Dla wielu z nas jest to nie lada wyzwanie.
Co zrobić, kiedy chcemy ograniczyć kolorowe napoje gazowane, ale nie możemy przemóc się do picia wody? Odpowiedzią mogą być produkty marki waterdrop. Mikrodrinki - niewielkie, musujące kapsułki stworzone z naturalnych składników pełne wartości odżywczych i witamin zmieniają smak wody, tworząc niezawierający cukru napój idealny na ciepłe dni. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę kompozycji smakowych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie! Kapsułki nie zawierają sztucznych składników, dlatego mogą pić je również dzieci.
W regularnym piciu wody z pomocą przyjdą również stylowe, designerskie akcesoria w postaci szklanych i metalowych butelek, które waterdrop ma w swoim asortymencie.
Marka Waterdrop przygotowała specjalną akcję dla wszystkich pragnących zadbać o prawidłowy poziom wody w organizmie. Misją kampanii „Drink More Water – cherish yourself” jest zwrócenie uwagi na to, co w życiu każdego z nas najważniejsze – na miłość do nas samych. Wiosna i lato to świetny moment na zadbanie o własne samopoczucie i zwrócenie uwagi na znaki, które wysyła nam ciało. Już dawno myśleliście o zapisaniu się na jogę? Może to jest właśnie idealny czas! Spacer z psem i ulubionym podcastem? Łapcie smycz, słuchawki i w drogę.
Akcja waterdrop ruszyła i potrwa do 25 maja. W tym czasie w sklepie internetowym marki dostępne będą liczne promocje, zniżki i prezenty dla kupujących. Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.