Komunikaty PR

Drink More Water – cherish yourself przepis na self-love z Waterdrop

2022-05-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Dłuższy dzień, wyższe temperatury I budząca się do życia przyroda to czas, kiedy również w nas pojawia się dodatkowa chęć do zadbania o siebie. Po miesiącach szarości nareszcie zyskujemy nową energię do działania. Podpowiadamy idealny sposób na jeszcze efektywniejsze czerpanie wszystkiego, co najlepsze ze słonecznych dni!

O tym, jak zbawienne działanie na nasz organizm ma odpowiednie nawilżenie, mówiono już nie raz. Codziennie dbamy o naszą skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem. Niestety często zapominamy, że dobry wygląd i samopoczucie zaczyna się wewnątrz. Efekty stresu w pracy czy niezdrowej diety szybko odbijają się na naszej skórze i potrafią uprzykrzyć życie.  

Nasz organizm w większości składa się z wody i to o odpowiednie nawilżenie musimy zadbać, chcąc cieszyć się promiennym wyglądem przez całe lato. Eksperci radzą, by codziennie spożywać minimum 2 litry wody. Dla wielu z nas jest to nie lada wyzwanie.
Co zrobić, kiedy chcemy ograniczyć kolorowe napoje gazowane, ale nie możemy przemóc się do picia wody? Odpowiedzią mogą być produkty marki waterdrop. Mikrodrinki - niewielkie, musujące kapsułki stworzone z naturalnych składników pełne wartości odżywczych i witamin zmieniają smak wody, tworząc niezawierający cukru napój idealny na ciepłe dni. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę kompozycji smakowych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie! Kapsułki nie zawierają sztucznych składników, dlatego mogą pić je również dzieci.  

W regularnym piciu wody z pomocą przyjdą również stylowe, designerskie akcesoria w postaci szklanych i metalowych butelek, które waterdrop ma w swoim asortymencie.

Marka Waterdrop przygotowała specjalną akcję dla wszystkich pragnących zadbać o prawidłowy poziom wody w organizmie. Misją kampanii „Drink More Water – cherish yourself” jest zwrócenie uwagi na to, co w życiu każdego z nas najważniejsze – na miłość do nas samych. Wiosna i lato to świetny moment na zadbanie o własne samopoczucie i zwrócenie uwagi na znaki, które wysyła nam ciało. Już dawno myśleliście o zapisaniu się na jogę? Może to jest właśnie idealny czas! Spacer z psem i ulubionym podcastem? Łapcie smycz, słuchawki i w drogę.

Akcja waterdrop ruszyła i potrwa do 25 maja.  W tym czasie w sklepie internetowym marki dostępne będą liczne promocje, zniżki i prezenty dla kupujących.  Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.