Komunikaty PR

Dzień Kobiet vs. praca zdalna. TOP 5 firmowych prezentów

2022-02-25  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Kaczyńska
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
dominika.kaczynska|odkuchni.co| |dominika.kaczynska|odkuchni.co
+48 791 378 116
odkuchni.co

Coś estetycznego, niezobowiązującego, ale równocześnie wzbudzającego radość – 8 marca kobiety liczą nie tylko na drobiazgi ze strony swoich mężów, braci czy przyjaciół. Chętnie przyjmują również upominki od szefów i kolegów z pracy. Co kupić, by nie przekroczyć etykiety biznesowej i nie wydać fortuny? Przedstawiamy TOP 5 prezentów na Dzień Kobiet 2022 oraz podpowiedzi ekspertów, jak zorganizować świętowanie w realiach pracy zdalnej.

Każdego roku działy HR czy office managerowie zastanawiają się, czym 8 marca zaskoczyć panie w swoich firmach, biurach czy organizacjach. Wybór odpowiedniego upominku nie jest łatwy, szczególnie gdy w grę wchodzi praca zdalna. Na jaki prezent warto się zdecydować w obliczu nadchodzącego Dnia Kobiet?

1. Czekolady nigdy za wiele

Spożycie czekolady rośnie i to właśnie po nią, zdaniem ekspertów z ARC Rynek i Opinia, najchętniej sięgamy w poszukiwaniu czegoś słodkiego (badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI w dniach 5-9.09.2016 r.). Czekolada jest tym upominkiem, który od lat króluje na kobiecych biurkach wielu firm, w których obchodzi się Dzień Kobiet. Jak podkreśla Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie, od 25 lat zaopatrującej firmy w czekoladowe słodkości: 

Era czekolady nigdy nie mija. Powiem więcej, obserwujemy coraz większe zainteresowanie tym produktem. Dzięki możliwościom, jakie dają nam nowoczesne rozwiązania, z naszej Slodkiej Czekoladowni każdego dnia wyjeżdżają dziesiątki kilogramów bardzo różnych czekolad. Tym, co je łączy, jest oczywiście jakość. Przy tak łatwym dostępie do szerokiej gamy produktów, trzeba dać Klientowi to, co najlepsze.

Eksperci z firmy Slodkie wskazują, że to rubinowa czekolada podbije już niebawem kobiece serca, a to za sprawą jej wyjątkowej, różowej barwy, kojarzonej zwykle z kobiecością.

2. Kwiaty – pachnące i… smaczne!

Koniec epoki goździków otworzył drzwi nowym trendom. Uliczni handlarze wskazują, że od lat na Dzień Kobiet to tulipany i róże cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego? Być może dlatego, że nie tylko wyróżnia je piękny zapach, ale także kryją w sobie nutkę niewymuszonego piękna. Eksperci z sektora słodyczy wskazują jednak, że kwiaty mogą być nie tylko pachnące, ale i… smaczne, co może być swoją drogą kluczowe w dobie pandemii! Wśród produktów chętnie zamawianych na Dzień Kobiet są czekoladowe róże, których popularność w tym sezonie zaskakuje nawet doświadczonych sprzedawców. Ile kobiecych kącików ust podniesie się 8 marca na widok mlecznej, deserowej, białej, rubinowej czekolady? Czekoladowa róża w przeciwieństwie do prawdziwej nie zwiędnie, a więc sprawdzi się też w przypadku pań, które odbiorą swój upominek w innym terminie.

3. Wspólny e-tasting

A gdyby spróbować czegoś zupełnie niebanalnego i zaproponować firmie wspólny tasting? Praca zdalna nie musi być tu problemem. Dostarczenie każdej z pań kilku apetycznych akcentów i wspólne ich smakowanie to doskonały pomysł na miłe popołudnie w firmowym gronie. Z drugiej strony, jest to także doświadczenie budujące zespół, czego brakuje w wielu organizacjach pracujących obecnie poza biurem. Do takich wspomnień z pewnością z dużą przyjemnością będą powracać uczestniczki e-tastingu. Może tak zaplanowany firmowy Dzień Kobiet w dobie COVID okaże się jeszcze przyjemniejszy niż w standardowych warunkach? O apetyczny asortyment do wspólnego smakowania nie trzeba się martwić – wybornych słodkości jest dziś przecież bez liku.

4. Słodkość w wersji premium

Dzień Kobiet jest tą okazją, gdy żadna dieta nie powinna ograniczać pań przed zjedzeniem czegoś słodkiego. A jeśli chcemy postawić na coś więcej niż tabliczka czekolady, eksperci rekomendują pralinki, których gustowne, personalizowane opakowanie dodaje stylu i profesjonalizmu.

Od lat zaopatrujemy firmy w Polsce i Europie w wysokiej jakości słodkości. Dzień Kobiet to szczególna data, do której nasi czekoladnicy przygotowują się od wielu tygodni, a produkcja działa pełną parą. Tym, co cieszy się wyjątkową popularnością w tym roku są VELVET HEARTS, czyli praliny premium w kształcie serduszek z mlecznej czekolady, wiśniowym nadzieniem i jadalnym brokatem dodającym im uroczego błysku. Jednak tym, co przede wszystkim kusi naszych Klientów, jest ich smak – głęboki, wręcz uzależniający – dodaje Anna Garmada.

Słodkość premium zamknięta w eleganckim opakowaniu to rozwiązanie dedykowane zarówno kobietom zatrudnionym w firmie, jak i tym z zewnątrz, np. inwestorkom, decydentkom czy partnerkom, o których także warto pamiętać 8 marca.

5. Dla miłośniczek kawy 

Jeśli nie słodycz, to oczywiście kawa. Która z pań nie ucieszyłaby się ze smacznej, a do tego piękne zapakowanej, mielonej lub ziarnistej kawy? Z raportu Biostat (badanie zrealizowane w maju 2021 na zlecenie Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie) wynika, że blisko 80% Polaków każdego dnia sięga po ten napój. A wśród nich oczywiście mnóstwo kobiet. Na co zwrócić uwagę podczas wybierania kawy, podpowiada Anna Garmada:

Na Dzień Kobiet rekomendowałabym zwrócenie uwagi nie tylko na rodzaj czy pochodzenie kawy, ale także na design i estetykę opakowania, ponieważ to one w pierwszej chwili przyciągają wzrok. Z reguły proponujemy firmom stworzenie własnego projektu, którym kolejno znakujemy opakowania. Może się znaleźć na nim cytat, logo czy inny dowolny wzór. Personalizacja produktów sprawia, że osoby obdarowane czują się wyjątkowo, a to przecież chcemy dać kobietom w dniu ich święta.

Każdą z zaprezentowanych propozycji można przekazać osobiście lub przesłać kurierem do pań, które pracują zdalnie. A co ze strony firmy mogłoby dać im więcej radości niż smaczna przesyłka zostawiona 8 marca pod ich drzwiami? Taka niespodzianka z pewnością wzbudzi szereg przyjemnych emocji i wywoła wiele prawdziwych uśmiechów. Do Dnia Kobiet zostało już niewiele czasu. Eksperci podpowiadają, że do zamówienia personalizowanych upominków warto zabrać się nieco wcześniej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.