Komunikaty PR

Dzień Promocji Wolontariatu w Wola Parku

2021-03-05  |  16:10
Biuro prasowe

Dlaczego warto zostać wolontariuszem, jak i komu można pomóc, jakie oferty wolontariatu są dostępne na Woli i Bemowie – na te i inne pytania odpowiedzą wolontariusze w ramach Dnia Promocji Wolontariatu. 5 marca przedstawiciele Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo oraz miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” zapraszają do specjalnie przygotowanego stanowiska w Wola Parku. Akcji, skierowanej do wszystkich, którzy już aktywnie działają lub dopiero myślą o rozpoczęciu wolontariatu, będzie towarzyszyła wyjątkowa wystawa fotograficzna z życia wolontariusza autorstwa Mariana Rynkiewicza.  

Odwiedzając stanowisko Dnia Promocji Wolontariatu w Wola Parku, wolontariusze opowiedzą nie tylko o idei wolontariatu, ale przede wszystkim o podejmowanych działaniach. To okazja, aby dowiedzieć się jak zaangażować się w pomoc, jakie są rodzaje pomocy oraz do jakich akcji można się przyłączyć na terenie całej Warszawy.

Wolontariusze pomogą wszystkim chętnym zarejestrować się na stronie internetowej dla warszawskich wolontariuszy www.ochotnicy.waw.pl. Portal działa w ramach projektu, realizowanego we współpracy z instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi. Jego celem jest wspieranie i podnoszenie kompetencji wolontariuszy oraz wzmacnianie zaangażowania w wolontariat w Warszawie poprzez promowanie i zwiększanie liczby jego organizatorów.

Wszyscy zgadzamy się co do tego, jak cenne jest wzajemne wspieranie się. Nawet najdrobniejsza pomoc przynosi wiele dobrego nie tylko dla osoby, której się pomaga. To także satysfakcja dla osoby, która niesie tę pomoc. W naszych działaniach staramy się pomagać w różny sposób. Organizujemy akcje wspierające osoby starsze i osamotnione, a także dzieci i młodzież. Wolontariat to zdecydowanie jeden z najpiękniejszych sposobów wsparcia powiedziała Katarzyna Olesińska, Community Engagement Leader w Ingka Centres.

Ingka Centres, właściciel Wola Parku, od wielu lat aktywnie angażuje się w życie lokalnych społeczności. Przykładem jest m.in. zeszłoroczna akcja #WSPIERAJMYSIĘ w Święta, podczas której seniorom przekazano tysiąc świątecznych koszyków. Wielkanocne paczki trafiły do mieszkańców Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Gdańska oraz Lublina dzięki partnerstwu z Caritas Polska, a także wsparciu rzeczowemu sklepów IKEA. W kolejnej świątecznej kampanii Wola Park przygotował paczki z upominkami, które w grudniu 2020 roku trafiły do 100 seniorów mieszkających w okolicy. Przedsięwzięcie zostało zrealizowane we współpracy z dwoma klubami seniora prowadzonymi przez Spółdzielnię Mieszkaniową Wola.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.