Komunikaty PR

Dzień Promocji Wolontariatu w Wola Parku

2021-03-05  |  16:10
Biuro prasowe

Dlaczego warto zostać wolontariuszem, jak i komu można pomóc, jakie oferty wolontariatu są dostępne na Woli i Bemowie – na te i inne pytania odpowiedzą wolontariusze w ramach Dnia Promocji Wolontariatu. 5 marca przedstawiciele Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo oraz miejskiego projektu „Ochotnicy warszawscy” zapraszają do specjalnie przygotowanego stanowiska w Wola Parku. Akcji, skierowanej do wszystkich, którzy już aktywnie działają lub dopiero myślą o rozpoczęciu wolontariatu, będzie towarzyszyła wyjątkowa wystawa fotograficzna z życia wolontariusza autorstwa Mariana Rynkiewicza.  

Odwiedzając stanowisko Dnia Promocji Wolontariatu w Wola Parku, wolontariusze opowiedzą nie tylko o idei wolontariatu, ale przede wszystkim o podejmowanych działaniach. To okazja, aby dowiedzieć się jak zaangażować się w pomoc, jakie są rodzaje pomocy oraz do jakich akcji można się przyłączyć na terenie całej Warszawy.

Wolontariusze pomogą wszystkim chętnym zarejestrować się na stronie internetowej dla warszawskich wolontariuszy www.ochotnicy.waw.pl. Portal działa w ramach projektu, realizowanego we współpracy z instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi. Jego celem jest wspieranie i podnoszenie kompetencji wolontariuszy oraz wzmacnianie zaangażowania w wolontariat w Warszawie poprzez promowanie i zwiększanie liczby jego organizatorów.

Wszyscy zgadzamy się co do tego, jak cenne jest wzajemne wspieranie się. Nawet najdrobniejsza pomoc przynosi wiele dobrego nie tylko dla osoby, której się pomaga. To także satysfakcja dla osoby, która niesie tę pomoc. W naszych działaniach staramy się pomagać w różny sposób. Organizujemy akcje wspierające osoby starsze i osamotnione, a także dzieci i młodzież. Wolontariat to zdecydowanie jeden z najpiękniejszych sposobów wsparcia powiedziała Katarzyna Olesińska, Community Engagement Leader w Ingka Centres.

Ingka Centres, właściciel Wola Parku, od wielu lat aktywnie angażuje się w życie lokalnych społeczności. Przykładem jest m.in. zeszłoroczna akcja #WSPIERAJMYSIĘ w Święta, podczas której seniorom przekazano tysiąc świątecznych koszyków. Wielkanocne paczki trafiły do mieszkańców Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Gdańska oraz Lublina dzięki partnerstwu z Caritas Polska, a także wsparciu rzeczowemu sklepów IKEA. W kolejnej świątecznej kampanii Wola Park przygotował paczki z upominkami, które w grudniu 2020 roku trafiły do 100 seniorów mieszkających w okolicy. Przedsięwzięcie zostało zrealizowane we współpracy z dwoma klubami seniora prowadzonymi przez Spółdzielnię Mieszkaniową Wola.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.