Komunikaty PR

Dzień Życzliwości w Magnolia Park – zostań superbohaterem gry miejskiej i zobacz

2022-11-17  |  11:26
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania doc ( 0.08 MB )

Ubiorą peleryny poMOCY i wykonają siedem życzliwych zadań, by finalnie zakończyć zabawę w Magnolia Park. To jednak nie wszystko – z okazji Dnia Życzliwości w największej na Dolnym Śląsku galerii można oglądać również wystawę „życzliwych” plakatów.

                                                                                    

W tym roku obchody Dnia Życzliwości we Wrocławiu stanowią zwieńczenie Roku Dobrych Relacji. 20 listopada we Wrocławiu przygotowano całą masę atrakcji, m.in. grę miejską pod hasłem "Bądź życzliwy! Nieś PoMOC!" i wystawę plakatów w Magnolia Park.

Motywem przewodnim gry miejskiej, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody, jest skupienie się na drugim człowieku. Uczestnicy ubrani w Peleryny poMOCY przemierzą Wrocław, by sprostać siedmiu zadaniom, w których będą musieli wykazać się sprytem, pomysłowością i humorem. Superbohaterowie wystartują z Rynku przy Krasnalu Życzliwku i zakończą swoją przygodę w Magnolia Park. Udział w grze jest bezpłatny, a zapisy drużyn przyjmowane są do 18 listopada na adres mailowy zapisy@exploring.pl.

Na uczestników czekają także nagrody w postaci modnych toreb z banerów Magnolia Park, gier planszowych, książek dla dzieci i zestawów słodyczy przygotowanych przez centrum handlowe Magnolia Park. Każdy, kto weźmie udział w grze, otrzyma bilety do kina. Nie zabraknie także słodkiego rozgrzewającego poczęstunku w postaci gorącej czekolady i zimowej herbaty.

- Dzień Życzliwości to wyjątkowy dzień dla wszystkich wrocławian. W tym roku Wrocław świętuje go już siedemnasty raz. Magnolia Park od lat łączy ludzi i dlatego cieszymy się, że zostaliśmy partnerem tegorocznej gry miejskiej. To wydarzenie, poza okazją do zabawy, ma wymiar edukacyjny i uwrażliwia nas na potrzeby i emocje drugiego człowieka – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.

Do końca listopada na terenie galerii handlowej można również oglądać wyjątkową wystawę życzliwych plakatów. Na poziomie 0 (przy salonie Jubitom) znajdują się wszystkie projekty graficzne, które powstały z okazji Dnia Życzliwości w latach 2006-2022. Autorem wszystkich kreacji jest Andrzej Tylkowski.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.