Komunikaty PR

Dzieci z kaliskiego Domu Dziecka cieszą się odnowioną salą gimnastyczną

2024-10-15  |  13:00
Biuro prasowe

Pracownicy-wolontariusze PPG odnowili  przestrzenie Domu Dziecka w Kaliszu w ramach projektu COLORFUL COMMUNITIES®

PPG zrealizowała kolejny projekt COLORFUL COMMUNITIES®, w ramach którego wykonała remont obiektów sportowych będących częścią Domu Dziecka w Kaliszu. Łączna wartość inwestycji wyniosła 160 tys. PLN. Partnerem formalnym PPG przy realizacji projektu była Fundacja Klucz z Kalisza.

Dom Dziecka w Kaliszu obejmuje 3 placówki, w których przebywa blisko 50-cio osobowa grupa podopiecznych. W ramach projektu wyremontowana została sala gimnastyczna mieszcząca się w jednym z budynków, wraz z antresolą i pomieszczeniem na sprzęt sportowy. Wymieniono oświetlenie, zamontowano nowe osłony na grzejniki oraz nowe kosze do gry w koszykówkę. Ponadto, wyremontowano łazienkę, łącznie z wymianą armatury i glazury, pomalowano wszystkie pomieszczenia i odnowiono schody prowadzące na antresolę. Na jednej ze ścian sali gimnastycznej powstał wielkopowierzchniowy, kolorowy mural, stworzony przy współpracy z lokalną artystką Nikolą Szperą.

- Nasza sala wygląda jak nowa. Pomieszczenie zyskało zupełnie nowy wygląd, mural zrobiony na ścianie nadaje nowoczesnego stylu. Wychowankowie z pewnością będą chętniej spędzali czas w tak fantastycznym otoczeniu. Wyremontowana sala gimnastyczna z przyległymi pomieszczeniami będzie wykorzystana do zajęć sportowych prowadzonych dla wychowanków, spotkań i zajęć kulturalnych oraz integracji ze społecznością lokalną - powiedziała Bożena Konopka, dyrektor Domu Dziecka w Kaliszu.

W renowację sali gimnastycznej zaangażowało się 20 wolontariuszy z PPG. Do prac remontowych wykorzystano łącznie ok. 400 litrów farb, w tym produkty należących do PPG  marek Tikkurila, Dekoral i Sigma Coatings®.

 -W nawiązaniu do misji „We protect and beautify the world” PPG już od blisko 10 lat, poprzez program Colorful Communities, realizuje projekty dokonujące transformacji obiektów i przestrzeni publicznych zwłaszcza tam, gdzie nie ma możliwości organizacyjnych lub brakuje środków na taką rewitalizację. W tym roku nasi pracownicy z zakładu w Lewkowcu zainicjowali, skoordynowali i aktywnie włączyli się w remont sali gimnastycznej w Domu Dziecka w Kaliszu. Chciałbym podziękować wszystkim, którzy byli zaangażowani w projekt, poświęcili swój czas i energię, aby zrobić coś fajnego i przydatnego dla podopiecznych tej placówki – powiedział Andrzej Telbuch, Operations Director PMC EMEA.

Celem programu Colorful Communities jest ochrona i upiększanie otoczenia społeczności lokalnych sąsiadujących z jednostkami biznesowymi firmy na całym świecie. W tym celu PPG zapewnia wolontariuszy-pracowników firmy, produkty oraz wsparcie finansowe. Od uruchomienia programu w 2015 roku, zrealizowano ponad 500 projektów w 50 krajach, w których udział wzięło ponad 26 500 pracowników-wolontariuszy PPG, i które swoim zasięgiem objęły ponad 9,2 miliona ludzi. Inwestycja PPG w projekt od początku jego powstania wyniosła łącznie 10 mln dolarów, a w ostatnim kwartale 2023 roku firma zdecydowała się przekazać do 2030 r. dodatkowe 5 mln dolarów na dalszy rozwój inicjatywy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.