Dzięki, rośliny! Rusza kampania o wdzięczności dla… domowej zieleni

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)
ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl
„Dzięki, rośliny!” to polska odsłona akcji „Thanks Plants”, za którą odpowiada Flower Council of Holland. Ta niderlandzka agencja promocyjna już od kilku lat przypomina mieszkańcom kolejnych krajów, jak wiele robią dla nas rośliny doniczkowe.
Kampania wystartowała w 2018 roku i objęła dotąd Niderlandy, Niemcy, Wielką Brytanię i Francję, notując dobre wyniki. Jej inicjator, agencja Flower Council of Holland (w naszym kraju znana również jako Biuro Kwiatowe Holandia), z przesłaniem wdzięczności wobec domowej zieleni wkracza teraz także do Polski. Ten wybór nie dziwi – jesteśmy piątym w Europie rynkiem zbytu dla roślin doniczkowych z Niderlandów, potentata w ich produkcji. Celem akcji jest bowiem promocja i zwiększenie sprzedaży zieleni domowej poprzez podkreślanie, jak pozytywny wpływ ma ona na nasz dobrostan – zarówno fizyczny, jak i psychiczny. Akcja nie ma jednak charakteru stricte informacyjnego, a raczej lifestylowy, przekazując swoje przesłanie w lekki, a nawet zabawny sposób.
A przesłanie to ma pokrycie w licznych, prowadzonych od dziesięcioleci badaniach naukowych. Udowodnione zalety obecności roślin w domach, biurach i budynkach użyteczności publicznej można by długo wymieniać. Wystarczy wspomnieć, że zieleń w pomieszczeniach efektywnie oczyszcza i nawilża powietrze, poprawia nasz nastrój i koncentrację, w szpitalach przyspiesza rekonwalescencję chorych, w szkołach i zakładach pracy zmniejsza ilość chorobowych absencji oraz poprawia wyniki nauki i pracy, a w sklepach napędza sprzedaż. Akcja „Dzięki, rośliny!” podkreśla też mniej wymierne kwestie, za które warto być wdzięcznym roślinom, takie jak „zamiana czterech kątów w dom”, „zbliżenie do natury”, a nawet… „nieosądzanie, gdy podjadam w środku nocy”.
W ramach akcji „Dzięki, rośliny!” w Polsce wykupiono wewnętrzne i zewnętrzne powierzchnie reklamowe typu DOOH (nośniki cyfrowe), czy zaplanowano kampanię w mediach społecznościowych. Za akcję w mediach tradycyjnych i online odpowiedzialna jest SIGMA International (Poland), agencja public relations wyspecjalizowana w komunikacji kwiatów i roślin. Zaplanowała ona ponadto szereg ciekawych akcji skierowanych do branży – roślinne „wystawki” na rynkach hurtowych, rozmaite współprace z florystycznymi influencerami, a nawet… warsztaty ślubne pokazujące, jak oryginalne i efektowne mogą być ozdoby ceremonii wyczarowane z roślin doniczkowych. Większość działań w ramach kampanii będzie miała miejsce w październiku 2022 roku.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.