Dziewczyno, ODETCHNIJ! – ruszyła kampania so!flow
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka@synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Marka so!flow by Vis Plantis uruchomiła kampanię „Odetchnij”, skierowaną do kobiet prowadzących aktywny tryb życia, stawiając czoła wyzwaniom codzienności. Projekt ma na celu podkreślenie, jak ważne jest odnalezienie balansu między obowiązkami a chwilami relaksu. W oparciu o szczegółowe badania konsumenckie oraz analizę współczesnych trendów, zespół so!flow, we współpracy z agencją digital marketingu PromoTraffic, stworzył kampanię, która za pomocą odpowiednio dobranych kanałów cyfrowych dociera do szerokiej grupy odbiorców, komunikując potrzebę zatrzymania się i zatroszczenia o swoje samopoczucie.
„Odetchnij” to efekt półrocznej, intensywnej pracy całego zespołu so!flow, której celem było stworzenie projektu wyróżniającego się zarówno pod względem komunikacji, jak i wartości, jakie on niesie. Koncepcja kampanii została oparta na wnioskach z licencjonowanego badania TGI (Target Group Index) od Kantar, przeprowadzonego przy współpracy z agencją PromoTraffic. Pozwoliło ono przyjrzeć się bliżej potrzebom współczesnych kobiet, które w znacznej większości czują presję codziennych obowiązków oraz przyznają, że nie mają czasu na odpoczynek w ciągu dnia. Jak się okazuje, często rezygnują one z czasu dla siebie, co w dłuższej perspektywie prowadzi do zmęczenia i utraty równowagi psychofizycznej.
– Na podstawie uzyskanych wniosków, świadomie zdecydowaliśmy się na kampanię skierowaną do kobiet poszukujących balansu, a jej głównym medium stał się digital. W erze cyfrowej komunikacja online pozwala na szybki i skuteczny przekaz. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza tych, którzy codziennie korzystają z internetu, poszukując inspiracji i chwili wytchnienia. Kampania „Odetchnij” zachęca do refleksji nad codziennymi rytuałami i promuje odnajdywanie małych momentów relaksu, które są nie tylko przyjemnością, ale i potrzebą w zabieganym świecie. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą ideą z innymi i przypominać, jak ważne są chwile na zatrzymanie się i oddech. Przekaz naszej kampanii ma inspirować kobiety do zadbania o siebie w najprostszy, codzienny sposób – podkreśla Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.
– Dzięki kompleksowemu podejściu, wspólnie z zespołem so!flow zrealizowaliśmy kampanię digitalową „od A do Z”, spójną komunikacyjnie i dopracowaną na każdym etapie – od koncepcji, przez treści, grafiki, wideo, po planowanie publikacji, realizację i zakup mediów. W ramach projektu wykorzystujemy takie kanały jak Meta Ads, TikTok Ads, YouTube i Programmatic, współpracujemy również z wydawcami mediowymi. Dzięki partnerstwu w ramach DOOH z Wise Glass, reklamy emitujemy też w przestrzeni offline, na nośnikach w galeriach handlowych – mówi Miłosz Połeć, Brand Account Director agencji PromoTraffic.
Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki. Dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem – bo każdy zasługuje na oddech w codzienności.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.