Komunikaty PR

Dziewczyno, ODETCHNIJ! – ruszyła kampania so!flow

2024-10-08  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Marka so!flow by Vis Plantis uruchomiła kampanię „Odetchnij”, skierowaną do kobiet prowadzących aktywny tryb życia, stawiając czoła wyzwaniom codzienności. Projekt ma na celu podkreślenie, jak ważne jest odnalezienie balansu między obowiązkami a chwilami relaksu. W oparciu o szczegółowe badania konsumenckie oraz analizę współczesnych trendów, zespół so!flow, we współpracy z agencją digital marketingu PromoTraffic, stworzył kampanię, która za pomocą odpowiednio dobranych kanałów cyfrowych dociera do szerokiej grupy odbiorców, komunikując potrzebę zatrzymania się i zatroszczenia o  swoje samopoczucie.

 „Odetchnij” to efekt półrocznej, intensywnej pracy całego zespołu so!flow, której celem było stworzenie projektu wyróżniającego się zarówno pod względem komunikacji, jak i wartości, jakie on niesie. Koncepcja kampanii została oparta na wnioskach z licencjonowanego badania TGI (Target Group Index) od Kantar, przeprowadzonego przy współpracy z agencją PromoTraffic. Pozwoliło ono przyjrzeć się bliżej potrzebom współczesnych kobiet, które w znacznej większości czują presję codziennych obowiązków oraz przyznają, że nie mają czasu na odpoczynek w ciągu dnia. Jak się okazuje, często rezygnują one z czasu dla siebie, co w dłuższej perspektywie prowadzi do zmęczenia i utraty równowagi psychofizycznej.

Na podstawie uzyskanych wniosków, świadomie zdecydowaliśmy się na kampanię skierowaną do kobiet poszukujących balansu, a jej głównym medium stał się digital. W erze cyfrowej komunikacja online pozwala na szybki i skuteczny przekaz. Dzięki temu mogliśmy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza tych, którzy codziennie korzystają z internetu, poszukując inspiracji i chwili wytchnienia. Kampania „Odetchnij” zachęca do refleksji nad codziennymi rytuałami i promuje odnajdywanie małych momentów relaksu, które są nie tylko przyjemnością, ale i potrzebą w zabieganym świecie. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą ideą z innymi i przypominać, jak ważne są chwile na zatrzymanie się i oddech. Przekaz naszej kampanii ma inspirować kobiety do zadbania o siebie w najprostszy, codzienny sposób – podkreśla Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.

Dzięki kompleksowemu podejściu, wspólnie z zespołem so!flow zrealizowaliśmy kampanię digitalową „od A do Z”, spójną komunikacyjnie i dopracowaną na każdym etapie – od koncepcji, przez treści, grafiki, wideo, po planowanie publikacji, realizację i zakup mediów. W ramach projektu wykorzystujemy takie kanały jak Meta Ads, TikTok Ads, YouTube i Programmatic, współpracujemy również z wydawcami mediowymi. Dzięki partnerstwu w ramach DOOH z Wise Glass, reklamy emitujemy też w przestrzeni offline, na nośnikach w galeriach handlowych – mówi Miłosz Połeć, Brand Account Director agencji PromoTraffic.

Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki. Dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem – bo każdy zasługuje na oddech w codzienności.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.