Komunikaty PR

#EcoMajowkaChallenge Dołącz do gwiazd i wygraj nagrody

2021-05-05  |  11:15
Biuro prasowe

#EcoMajowkaChallenge

Dołącz do gwiazd, pokaż jak dbasz o środowisko i wygraj nagrody!

Jak wynika z raportu Green Generation przygotowanego przez

Mobile Institute, jednym z kluczowych problemów współczesnego

świata jest fakt, że świadomość ekologiczna jest nadal na bardzo

niskim poziomie. Tylko 30% społeczeństwa śledzi na bieżąco

sytuację klimatyczną. Niezbędne są natychmiastowe działania

wzmacniające postawy proekologiczne wszystkich pokoleń.

Właśnie wystartowało niezwykłe wyzwanie #EcoMajowkaChallenge,

którego pomysłodawcami są ruch Monda ViVo oraz Mobile Institute.

Partnerem akcji jest perfumeria z naturalnymi perfumami - Sense Dubai.

Katastrofa ekologiczna jest realnym i obecnie jednym z najważniejszych

wyzwań ludzkości.

Zmiana klimatu już trwa i dotyczy nas wszystkich, nie tylko przyszłych

pokoleń. To dzieje się tu i teraz

– mówi Dorota Milczarczyk, założycielka

ruchu Monda ViVo.

Jeżeli nie podniesiemy świadomości społeczeństwa i nie pokażemy, co

można zrobić, aby wspólnie uratować Ziemię, poniesiemy porażkę. Liczy

się wysiłek nas wszystkich

– dodaje Agnieszka Wojtkowiak,

współzałożycielka Monda Vivo –

Stąd pomysł na nasz wspólny challenge.

Pomóc może każdy. Do wspólnego wyzwania Monda Vivo

#EcoMajowkaChallenge dołączyły już Weronika Pazura, Maja Popielarska

oraz Sylwia Majcher. Już 6 maja podczas wydarzenia LIVE

#EcoMajowkaChallenge podzielą się swoimi metodami ratowania planety!

Dołącz i ty!

Co musisz zrobić? Wystarczy, że:

Udostępnisz grafikę #EcoMajowkaChallenge, która znajduje się na

profilach społecznościowych partnerów akcji.

Zrobisz zdjęcie pokazujące swoje proste, codzienne czynności, które

ratują środowisko, takie jak:

ograniczenie zużycia plastiku, segregacja

śmieci, oszczędność wody i wiele innych.

Zdjęcie zamieścisz na swoim profilu na FB lub IG z #EcoMajowkaChallenge

oraz #mondavivo

WYRUSZYMY WSPÓLNIE W EKOLOGICZNĄ PODRÓŻ.

ZAINSPIRUJEMY SIĘ WZAJEMNIE DO DBANIA O NASZĄ PLANETĘ

Uwaga! Trzy najbardziej inspirujące zdjęcia, nagrodzone zostaną 3 kartami

podarunkowymi o wartości 300 PLN każda do Sense Dubai

(www.sensedubai.com) – perfumerii, która wynosi zapach do rangi sztuki.

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 24 maja w Europejski Dzień Parków

Narodowych.

Regulamin konkursu znajduje się na

www.mondavivo.com

.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.