#EcoMajowkaChallenge Dołącz do gwiazd i wygraj nagrody
#EcoMajowkaChallenge
Dołącz do gwiazd, pokaż jak dbasz o środowisko i wygraj nagrody!
Jak wynika z raportu Green Generation przygotowanego przez
Mobile Institute, jednym z kluczowych problemów współczesnego
świata jest fakt, że świadomość ekologiczna jest nadal na bardzo
niskim poziomie. Tylko 30% społeczeństwa śledzi na bieżąco
sytuację klimatyczną. Niezbędne są natychmiastowe działania
wzmacniające postawy proekologiczne wszystkich pokoleń.
Właśnie wystartowało niezwykłe wyzwanie #EcoMajowkaChallenge,
którego pomysłodawcami są ruch Monda ViVo oraz Mobile Institute.
Partnerem akcji jest perfumeria z naturalnymi perfumami - Sense Dubai.
Katastrofa ekologiczna jest realnym i obecnie jednym z najważniejszych
wyzwań ludzkości.
Zmiana klimatu już trwa i dotyczy nas wszystkich, nie tylko przyszłych
pokoleń. To dzieje się tu i teraz
– mówi Dorota Milczarczyk, założycielka
ruchu Monda ViVo.
Jeżeli nie podniesiemy świadomości społeczeństwa i nie pokażemy, co
można zrobić, aby wspólnie uratować Ziemię, poniesiemy porażkę. Liczy
się wysiłek nas wszystkich
– dodaje Agnieszka Wojtkowiak,
współzałożycielka Monda Vivo –
Stąd pomysł na nasz wspólny challenge.
Pomóc może każdy. Do wspólnego wyzwania Monda Vivo
#EcoMajowkaChallenge dołączyły już Weronika Pazura, Maja Popielarska
oraz Sylwia Majcher. Już 6 maja podczas wydarzenia LIVE
#EcoMajowkaChallenge podzielą się swoimi metodami ratowania planety!
Dołącz i ty!
Co musisz zrobić? Wystarczy, że:
Udostępnisz grafikę #EcoMajowkaChallenge, która znajduje się na
profilach społecznościowych partnerów akcji.
Zrobisz zdjęcie pokazujące swoje proste, codzienne czynności, które
ratują środowisko, takie jak:
ograniczenie zużycia plastiku, segregacja
śmieci, oszczędność wody i wiele innych.
Zdjęcie zamieścisz na swoim profilu na FB lub IG z #EcoMajowkaChallenge
oraz #mondavivo
WYRUSZYMY WSPÓLNIE W EKOLOGICZNĄ PODRÓŻ.
ZAINSPIRUJEMY SIĘ WZAJEMNIE DO DBANIA O NASZĄ PLANETĘ
Uwaga! Trzy najbardziej inspirujące zdjęcia, nagrodzone zostaną 3 kartami
podarunkowymi o wartości 300 PLN każda do Sense Dubai
(www.sensedubai.com) – perfumerii, która wynosi zapach do rangi sztuki.
Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 24 maja w Europejski Dzień Parków
Narodowych.
Regulamin konkursu znajduje się na
www.mondavivo.com
.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.