Komunikaty PR

#EcoMajowkaChallenge Dołącz do gwiazd i wygraj nagrody

2021-05-05  |  11:15
Biuro prasowe

#EcoMajowkaChallenge

Dołącz do gwiazd, pokaż jak dbasz o środowisko i wygraj nagrody!

Jak wynika z raportu Green Generation przygotowanego przez

Mobile Institute, jednym z kluczowych problemów współczesnego

świata jest fakt, że świadomość ekologiczna jest nadal na bardzo

niskim poziomie. Tylko 30% społeczeństwa śledzi na bieżąco

sytuację klimatyczną. Niezbędne są natychmiastowe działania

wzmacniające postawy proekologiczne wszystkich pokoleń.

Właśnie wystartowało niezwykłe wyzwanie #EcoMajowkaChallenge,

którego pomysłodawcami są ruch Monda ViVo oraz Mobile Institute.

Partnerem akcji jest perfumeria z naturalnymi perfumami - Sense Dubai.

Katastrofa ekologiczna jest realnym i obecnie jednym z najważniejszych

wyzwań ludzkości.

Zmiana klimatu już trwa i dotyczy nas wszystkich, nie tylko przyszłych

pokoleń. To dzieje się tu i teraz

– mówi Dorota Milczarczyk, założycielka

ruchu Monda ViVo.

Jeżeli nie podniesiemy świadomości społeczeństwa i nie pokażemy, co

można zrobić, aby wspólnie uratować Ziemię, poniesiemy porażkę. Liczy

się wysiłek nas wszystkich

– dodaje Agnieszka Wojtkowiak,

współzałożycielka Monda Vivo –

Stąd pomysł na nasz wspólny challenge.

Pomóc może każdy. Do wspólnego wyzwania Monda Vivo

#EcoMajowkaChallenge dołączyły już Weronika Pazura, Maja Popielarska

oraz Sylwia Majcher. Już 6 maja podczas wydarzenia LIVE

#EcoMajowkaChallenge podzielą się swoimi metodami ratowania planety!

Dołącz i ty!

Co musisz zrobić? Wystarczy, że:

Udostępnisz grafikę #EcoMajowkaChallenge, która znajduje się na

profilach społecznościowych partnerów akcji.

Zrobisz zdjęcie pokazujące swoje proste, codzienne czynności, które

ratują środowisko, takie jak:

ograniczenie zużycia plastiku, segregacja

śmieci, oszczędność wody i wiele innych.

Zdjęcie zamieścisz na swoim profilu na FB lub IG z #EcoMajowkaChallenge

oraz #mondavivo

WYRUSZYMY WSPÓLNIE W EKOLOGICZNĄ PODRÓŻ.

ZAINSPIRUJEMY SIĘ WZAJEMNIE DO DBANIA O NASZĄ PLANETĘ

Uwaga! Trzy najbardziej inspirujące zdjęcia, nagrodzone zostaną 3 kartami

podarunkowymi o wartości 300 PLN każda do Sense Dubai

(www.sensedubai.com) – perfumerii, która wynosi zapach do rangi sztuki.

Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 24 maja w Europejski Dzień Parków

Narodowych.

Regulamin konkursu znajduje się na

www.mondavivo.com

.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.