Komunikaty PR

Eko inicjatywy w Wola Parku. Nowa odsłona cyklu „Mamy zielone pojęcie”

2020-10-21  |  16:10
Biuro prasowe

Warszawski Wola Park kontynuuje działania z cyklu „Mamy zielone pojęcie”, jednak ze względu na pandemię COVID-19 zielone inicjatywy są realizowane w zmienionej formie. Na klientów centrum handlowego czeka instalacja „Pająki miejskie” przygotowana z odzyskanych 150 000 słomek, a także 4 witryny sklepowe z ekologicznymi ciekawostkami. W ten sposób Wola Park zachęca warszawiaków do dbania o środowisko oraz życia w duchu idei zero waste. Inicjatywy są realizowane z zachowaniem wszelkich zasad reżimu sanitarnego.

Celem cyklu „Mamy zielone pojęcie” jest popularyzowanie eko nawyków oraz zachęcanie do dbania o planetę. Dotychczas głównym punktem akcji były warsztaty organizowane na terenie centrum handlowego. Obecnie, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zainteresowanych inicjatywą, Wola Park zmienił formułę działania. Od października odbiorcy mogą obejrzeć wystawę inspirowaną polską sztuką ludową oraz specjalnie przygotowane witryny.

Dbanie o środowisko oraz zachęcanie do tego naszych sąsiadów to jeden z priorytetów Wola Parku. Po raz kolejny chcemy zaprosić warszawiaków do udziału w cyklu „Mamy zielone pojęcie” oraz pokazywać im, jakie drobne zmiany mogą wprowadzić, aby przyczynić się do poprawy kondycji naszej planety. Zważając na obecną sytuację, szukaliśmy rozwiązań, które umożliwią nam kontynuowanie cyklu, ale przede wszystkim będą bezpieczne dla uczestników. Wierzymy, że zmieniona forma działań także odniesie oczekiwanie efekty oraz spotka się z zainteresowaniem warszawiakówmówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Leader Wola Parku.

Eko sztuka

Główną atrakcją przygotowaną w ramach cyklu jest instalacja „Pająki miejskie”. Składa się na nią 14 potężnych lampionów-pająków, które zaprojektowały i wykonały Patka Smirnow i Karina Królak. Do stworzenia montażu artystki wykorzystały 150 000 słomek pochodzących z odpadów. Projekt nawiązuje do polskiej sztuki ludowej – przed laty pająki były wieszane w domach z okazji nadchodzących świąt. Ozdoby miały przynosić szczęście i dobrobyt domownikom. Instalację można obejrzeć do połowy listopada na placu przy sklepach C&A oraz KappAhl.

Wielkie małe zmiany

W październiku w czterech miejscach w Wola Parku pojawiły się także specjalnie przygotowane witryny z informacjami z zakresu ekologii. Fakty mają zachęcać klientów do zmiany codziennej rutyny, np. do wybierania prysznica zamiast kąpieli czy ograniczenia spożywania mięsa. Oprócz motywacyjnych haseł na witrynach są przytoczone fakty, które przemawiają do wyobraźni odbiorców.

„Mamy zielone pojęcie” to autorska inicjatywa Wola Parku, którą centrum handlowe prowadzi cyklicznie od 3 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Finanse

Polacy chcą jak najszybciej przechodzić na emeryturę i nie chcą na niej pracować. Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej

Tylko 11,6 proc. osób w wieku 50–74 lat, które pobierają emeryturę, nadal pracuje. Choć ten wskaźnik nieco rośnie, to nadal niska jest skłonność do pozostawania aktywnym zawodowo po uzyskaniu uprawnień emerytalnych. Niecałe 19 proc. chciałoby pracować po osiągnięciu wieku emerytalnego. Zdaniem prof. Elżbiety Gołaty z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu konieczne są zachęty do dłuższej aktywności zawodowej, bo na podniesienie wieku emerytalnego nie ma przyzwolenia społeczeństwa.

Podróże

Qczaj: W te wakacje planuję zwiedzić sporą część Stanów Zjednoczonych. Pojadę z siostrą do Yellowstone

W Stanach Zjednoczonych trener zamierza spędzić co najmniej miesiąc. Jak zaznacza, szczególnie marzy o tym, by zobaczyć Park Narodowy Yellowstone – miejsce, które zafascynowało go po obejrzeniu popularnego serialu. Qczaj planuje też zabrać mamę na wycieczkę samochodową po atrakcyjnych trasach USA. Pielęgnowanie relacji rodzinnych jest dla niego niezwykle ważne, dlatego chce efektywnie spędzić czas z bliskimi tak, by po wakacjach pozostały im miłe wspomnienia.