Komunikaty PR

Eksplozja smaku z Lubelską Granat!

2021-08-20  |  12:00
Biuro prasowe

Tropikalna przygoda z Lubelską trwa w najlepsze. W tym roku do kolorowego portfolio marki dołączył nowy, egzotyczny, a przede wszystkim unikatowy na polskim rynku smak – Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, która wystartowała w ubiegłym roku. Koncept został stworzony z myślą o wszystkich „młodych duchem”, bo w świecie Lubelskiej każdy znajdzie coś dla siebie.  

Przenieś się na egzotyczną wyspę Lubelskiej

Lekkie orzeźwienie, przyjemny smak, soczystość granatu i energia – tymi słowami najprościej jest opisać nową Lubelską Granat, która już jakiś czas temu zagościła na sklepowych półkach. To drugi, po Lubelskiej Mango, egzotyczny wariant w szerokim portfolio marki. Znajdziemy w nim także słynną Lubelską Cytrynówkę, czyli lidera w swojej kategorii, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.

- Tegoroczna nowość, czyli Lubelska Granat, to z jednej strony nawiązanie do modnej egzotyki, którą wprowadziliśmy do portfolio marki już rok temu wraz z pojawieniem się Lubelskiej Mango, a z drugiej unikatowy smak, którego próżno szukać wśród innych propozycji na sklepowej półce. Mamy nadzieję, że nowy wariant przypadnie do gustu wszystkim, którzy szukają lekkiego orzeźwienia i dobrej zabawy, zwłaszcza w okresie trwającego, gorącego latamówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Ciesz się orzeźwieniem i baw się z Lubelską Granat

Lubelska poszerza swoje kolorowe portfolio o nowy wariant, który kontynuuje egzotyczną przygodę marki z tropikalnymi nutami smakowymi. Jest to także nawiązanie do uruchomionej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej – ŻYJ KOLOROWO. Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty marki, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości, eksplozji kolorów i smaków, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. W ramach kampanii promującej nowy wariant Lubelskiej zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku oraz w formie gier i aplikacji), konkurs konsumencki, działania PR i współpraca z influencerami.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.