Komunikaty PR

Eksplozja smaku z Lubelską Granat!

2021-08-20  |  12:00
Biuro prasowe

Tropikalna przygoda z Lubelską trwa w najlepsze. W tym roku do kolorowego portfolio marki dołączył nowy, egzotyczny, a przede wszystkim unikatowy na polskim rynku smak – Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, która wystartowała w ubiegłym roku. Koncept został stworzony z myślą o wszystkich „młodych duchem”, bo w świecie Lubelskiej każdy znajdzie coś dla siebie.  

Przenieś się na egzotyczną wyspę Lubelskiej

Lekkie orzeźwienie, przyjemny smak, soczystość granatu i energia – tymi słowami najprościej jest opisać nową Lubelską Granat, która już jakiś czas temu zagościła na sklepowych półkach. To drugi, po Lubelskiej Mango, egzotyczny wariant w szerokim portfolio marki. Znajdziemy w nim także słynną Lubelską Cytrynówkę, czyli lidera w swojej kategorii, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.

- Tegoroczna nowość, czyli Lubelska Granat, to z jednej strony nawiązanie do modnej egzotyki, którą wprowadziliśmy do portfolio marki już rok temu wraz z pojawieniem się Lubelskiej Mango, a z drugiej unikatowy smak, którego próżno szukać wśród innych propozycji na sklepowej półce. Mamy nadzieję, że nowy wariant przypadnie do gustu wszystkim, którzy szukają lekkiego orzeźwienia i dobrej zabawy, zwłaszcza w okresie trwającego, gorącego latamówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Ciesz się orzeźwieniem i baw się z Lubelską Granat

Lubelska poszerza swoje kolorowe portfolio o nowy wariant, który kontynuuje egzotyczną przygodę marki z tropikalnymi nutami smakowymi. Jest to także nawiązanie do uruchomionej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej – ŻYJ KOLOROWO. Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty marki, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości, eksplozji kolorów i smaków, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. W ramach kampanii promującej nowy wariant Lubelskiej zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku oraz w formie gier i aplikacji), konkurs konsumencki, działania PR i współpraca z influencerami.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.