Komunikaty PR

Empik Foto organizuje konkurs na najlepsze fotografie

2020-10-14  |  13:30
Biuro prasowe

Trwa 11. edycja Konkursu Fotograficznego, do którego może zgłosić się każdy, kto ma dobre oko i pomysł na zdjęcie. Kolejna odsłona to szansa dla osób, które zarówno stawiają pierwsze kroki w fotografii, jak i dla tych, którzy mają w swoim amatorskim dorobku bogate portfolio. Zgłoszenia można wysyłać do 16 października.  

Czy będzie kolejny rekord?

Konkurs organizowany przez Empik Foto od lat cieszy się niegasnącym zainteresowaniem. Poprzednia, 10. edycja zgromadziła imponującą liczbę zgłoszeń. Niemal 24 tysiące fotografii, przedstawiających unikatowe obrazy, walczyło o nagrody główne. Jako źródło tego sukcesu można uznać fakt, że do konkursu może zgłosić się każdy, kto kocha fotografię. 

– Do konkursu przyjmujemy zarówno fotografie tworzone lustrzanką, jak i starym rodzinnym aparatem czy smartfonem. Od sprzętu znacznie bardziej ważna jest dla nas historia, która kryje się za daną fotografią. Jeżeli jesteś amatorem – pasjonatem zdjęć – zgłoś się do nas. Wydarzenie, które organizujemy pomogło wielu młodym twórcom przełamać bariery i zaprezentować światu swoje dzieła – mówi Martyna Hoppe z Empik Foto, organizatorka konkursu. 

Pokaż, co Ci w duszy gra

Malownicze krajobrazy, środowisko naturalne, piękno twarzy czy reporterskie obserwacje. Tematyka nadsyłanych zdjęć może być bardzo różna. Organizatorzy przygotowali aż cztery kategorie - portret, natura, podróże oraz fotografia mobilna. Prace, które będą walczyły o nagrodę w tej nowej w konkursie kategorii mogą zostać wykonane aparatem komórkowym w każdej chwili i w każdym miejscu. 

 Wiele osób w tym roku nie mogło odbyć podróży czy uczestniczyć w inspirujących wydarzeniach. W związku z tym chcielibyśmy także zobaczyć prace, które zostały wykonane telefonem w dowolnym momencie. Mamy także świadomość, że smartfony towarzyszą nam teraz niemal dwadzieścia cztery godziny na dobę i to właśnie nimi możemy sfotografować najpiękniejsze momenty – mówi Małgorzata Leszczyńska, menadżer zespołu marketingu Empik Foto. 

Praktycy z dużym doświadczeniem

W jury 11. edycji zasiadają Aleksander Małachowski (Hashtagalek) - fotograf architektury, Piotr Małecki - fotograf i reżyser filmowy oraz Gosia Leszczyńska i Martyna Hoppe z zespołu Empik Foto. Do konkursu można zgłosić maksymalnie 5 zdjęć i to uczestnik decyduje, czy wykorzysta tę pulę na jedną kategorię, czy rozdzieli je na pozostałe. 

Zdjęcia można zgłaszać do 16 października 2020 roku. Wystarczy wypełnić formularz na konkurs.empikfoto.pl/kfe. Główną nagrodą w kategorii natura, podróże i portert jest aparat marki Canon z obiektywem EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM, natomiast w kategorii fotografia mobilna – to drukarka marki Canon oraz voucher o wartości 1000 zł (do wykorzystania na empik.com). Dodatkowo, dla każdej kategorii zostaną przyznane specjalne nagrody publiczności – internauci w głosowaniu online wybiorą swoje ulubione zdjęcia. Zwycięzcy tej kategorii otrzymają vouchery (do wykorzystania na empikfoto.pl). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.