Komunikaty PR

Empik Foto organizuje konkurs na najlepsze fotografie

2020-10-14  |  13:30
Biuro prasowe

Trwa 11. edycja Konkursu Fotograficznego, do którego może zgłosić się każdy, kto ma dobre oko i pomysł na zdjęcie. Kolejna odsłona to szansa dla osób, które zarówno stawiają pierwsze kroki w fotografii, jak i dla tych, którzy mają w swoim amatorskim dorobku bogate portfolio. Zgłoszenia można wysyłać do 16 października.  

Czy będzie kolejny rekord?

Konkurs organizowany przez Empik Foto od lat cieszy się niegasnącym zainteresowaniem. Poprzednia, 10. edycja zgromadziła imponującą liczbę zgłoszeń. Niemal 24 tysiące fotografii, przedstawiających unikatowe obrazy, walczyło o nagrody główne. Jako źródło tego sukcesu można uznać fakt, że do konkursu może zgłosić się każdy, kto kocha fotografię. 

– Do konkursu przyjmujemy zarówno fotografie tworzone lustrzanką, jak i starym rodzinnym aparatem czy smartfonem. Od sprzętu znacznie bardziej ważna jest dla nas historia, która kryje się za daną fotografią. Jeżeli jesteś amatorem – pasjonatem zdjęć – zgłoś się do nas. Wydarzenie, które organizujemy pomogło wielu młodym twórcom przełamać bariery i zaprezentować światu swoje dzieła – mówi Martyna Hoppe z Empik Foto, organizatorka konkursu. 

Pokaż, co Ci w duszy gra

Malownicze krajobrazy, środowisko naturalne, piękno twarzy czy reporterskie obserwacje. Tematyka nadsyłanych zdjęć może być bardzo różna. Organizatorzy przygotowali aż cztery kategorie - portret, natura, podróże oraz fotografia mobilna. Prace, które będą walczyły o nagrodę w tej nowej w konkursie kategorii mogą zostać wykonane aparatem komórkowym w każdej chwili i w każdym miejscu. 

 Wiele osób w tym roku nie mogło odbyć podróży czy uczestniczyć w inspirujących wydarzeniach. W związku z tym chcielibyśmy także zobaczyć prace, które zostały wykonane telefonem w dowolnym momencie. Mamy także świadomość, że smartfony towarzyszą nam teraz niemal dwadzieścia cztery godziny na dobę i to właśnie nimi możemy sfotografować najpiękniejsze momenty – mówi Małgorzata Leszczyńska, menadżer zespołu marketingu Empik Foto. 

Praktycy z dużym doświadczeniem

W jury 11. edycji zasiadają Aleksander Małachowski (Hashtagalek) - fotograf architektury, Piotr Małecki - fotograf i reżyser filmowy oraz Gosia Leszczyńska i Martyna Hoppe z zespołu Empik Foto. Do konkursu można zgłosić maksymalnie 5 zdjęć i to uczestnik decyduje, czy wykorzysta tę pulę na jedną kategorię, czy rozdzieli je na pozostałe. 

Zdjęcia można zgłaszać do 16 października 2020 roku. Wystarczy wypełnić formularz na konkurs.empikfoto.pl/kfe. Główną nagrodą w kategorii natura, podróże i portert jest aparat marki Canon z obiektywem EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM, natomiast w kategorii fotografia mobilna – to drukarka marki Canon oraz voucher o wartości 1000 zł (do wykorzystania na empik.com). Dodatkowo, dla każdej kategorii zostaną przyznane specjalne nagrody publiczności – internauci w głosowaniu online wybiorą swoje ulubione zdjęcia. Zwycięzcy tej kategorii otrzymają vouchery (do wykorzystania na empikfoto.pl). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.