Empik Foto organizuje konkurs na najlepsze fotografie
Trwa 11. edycja Konkursu Fotograficznego, do którego może zgłosić się każdy, kto ma dobre oko i pomysł na zdjęcie. Kolejna odsłona to szansa dla osób, które zarówno stawiają pierwsze kroki w fotografii, jak i dla tych, którzy mają w swoim amatorskim dorobku bogate portfolio. Zgłoszenia można wysyłać do 16 października.
Czy będzie kolejny rekord?
Konkurs organizowany przez Empik Foto od lat cieszy się niegasnącym zainteresowaniem. Poprzednia, 10. edycja zgromadziła imponującą liczbę zgłoszeń. Niemal 24 tysiące fotografii, przedstawiających unikatowe obrazy, walczyło o nagrody główne. Jako źródło tego sukcesu można uznać fakt, że do konkursu może zgłosić się każdy, kto kocha fotografię.
– Do konkursu przyjmujemy zarówno fotografie tworzone lustrzanką, jak i starym rodzinnym aparatem czy smartfonem. Od sprzętu znacznie bardziej ważna jest dla nas historia, która kryje się za daną fotografią. Jeżeli jesteś amatorem – pasjonatem zdjęć – zgłoś się do nas. Wydarzenie, które organizujemy pomogło wielu młodym twórcom przełamać bariery i zaprezentować światu swoje dzieła – mówi Martyna Hoppe z Empik Foto, organizatorka konkursu.
Pokaż, co Ci w duszy gra
Malownicze krajobrazy, środowisko naturalne, piękno twarzy czy reporterskie obserwacje. Tematyka nadsyłanych zdjęć może być bardzo różna. Organizatorzy przygotowali aż cztery kategorie - portret, natura, podróże oraz fotografia mobilna. Prace, które będą walczyły o nagrodę w tej nowej w konkursie kategorii mogą zostać wykonane aparatem komórkowym w każdej chwili i w każdym miejscu.
– Wiele osób w tym roku nie mogło odbyć podróży czy uczestniczyć w inspirujących wydarzeniach. W związku z tym chcielibyśmy także zobaczyć prace, które zostały wykonane telefonem w dowolnym momencie. Mamy także świadomość, że smartfony towarzyszą nam teraz niemal dwadzieścia cztery godziny na dobę i to właśnie nimi możemy sfotografować najpiękniejsze momenty – mówi Małgorzata Leszczyńska, menadżer zespołu marketingu Empik Foto.
Praktycy z dużym doświadczeniem
W jury 11. edycji zasiadają Aleksander Małachowski (Hashtagalek) - fotograf architektury, Piotr Małecki - fotograf i reżyser filmowy oraz Gosia Leszczyńska i Martyna Hoppe z zespołu Empik Foto. Do konkursu można zgłosić maksymalnie 5 zdjęć i to uczestnik decyduje, czy wykorzysta tę pulę na jedną kategorię, czy rozdzieli je na pozostałe.
Zdjęcia można zgłaszać do 16 października 2020 roku. Wystarczy wypełnić formularz na konkurs.empikfoto.pl/kfe. Główną nagrodą w kategorii natura, podróże i portert jest aparat marki Canon z obiektywem EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM, natomiast w kategorii fotografia mobilna – to drukarka marki Canon oraz voucher o wartości 1000 zł (do wykorzystania na empik.com). Dodatkowo, dla każdej kategorii zostaną przyznane specjalne nagrody publiczności – internauci w głosowaniu online wybiorą swoje ulubione zdjęcia. Zwycięzcy tej kategorii otrzymają vouchery (do wykorzystania na empikfoto.pl).

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.