Komunikaty PR

Europejski drób na świąteczny stół – co smacznego wybrać?

2020-12-21  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.96 MB )

Na zakupach zwracajmy uwagę na pochodzenie – europejski drób jest bezpieczny i wolny od antybiotyków oraz hormonów. Kurczaki, indyki, kaczki, gęsi, perliczki – warto zadbać o różnorodność potraw na świątecznym stole, bo możliwości jest dużo.

Ambasadorka kampanii To jest nasz drób! Wysoka jakość, europejska gwarancja, szef kuchni Cristina Catese radzi:

Zróbcie sos z soku z pieczenia – bardzo dobrze nada się do stworzenia sosu. Jak go zrobić? Upieczone mięso przekładamy na talerz i owijamy je lekko folią spożywczą, aby zachował ciepło. Pamiętajmy, aby zostawić ujście powietrza, żeby uniknąć efektu sauny, który spowodowałby, że nasze mięso straci swoją chrupkość. Sok pozostały z pieczenia przelewamy do garnuszka i gotujemy na dużym ogniu z białym winem lub wodą, redukujemy i filtrujemy przez sitko.                                                                      

Do świątecznego menu warto włączyć również mięso indyka. Dlaczego? – Indyk jest źródłem białka przyczyniającego się do wzrostu masy mięśniowej, cynku pomagającego w utrzymaniu prawidłowego metabolizmu węglowodanów oraz witamin z grupy B, w tym witaminy B12, pomagającej w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego. Dodatkowym atutem mięsa z indyka jest możliwość szerokiego wykorzystania go przy dietach lekkostrawnych i redukcyjnych – mówi dietetyk Aneta Łańcuchowska.

A jakie mięso drobiowe gości na stole innego ambasadora kampanii Sebastiana Krauzowicza?

Okres świąteczny to czas rodzinnych posiłków i nie może na nim zabraknąć kaczki pieczonej z jabłkami. Według mnie, mięso kaczki pierwszorzędnie nadaje się do przyrządzania świątecznych potraw, poza tym zawiera dużo wartości odżywczych. W moim domu tradycyjnie na świątecznym stole gości kaczka – ta pieczona w całości jest wyjątkowo smaczna i aromatyczna.

W newsletterze znajdą Państwo m.in.:

  • fakty na temat bezpieczeństwa i jakości europejskiego mięsa drobiowego,
  • porady kulinarne, jak przygotować smaczne dania z drobiem na święta,
  • przepisy świąteczne ambasadorów kampanii Cristiny Catese i Sebastiana Krauzowicza,
  • wypowiedź dietetyka Anety Łańcuchowskiej,
  • przegląd działań komunikacyjnych prowadzonych w ramach kampanii w czwartym kwartale 2020.

 

Zapraszamy na oficjalną stronę internetową kampanii To jest nasz drób! Wysoka jakość, europejska gwarancja >> https://pl.eu-poultry.eu

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.