Komunikaty PR

Festiwal Fuzja Artystyczna

2023-09-20  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą niedzielę 24 września w godzinach 11:00 – 18:00 w Fuzji odbędzie się Festiwal Fuzja Artystyczna.

W zabytkowej Kotłowni Elektrowni Scheiblera (Milionowa 6a) pojawią się zdolni rękodzielnicy, którzy zaprezentują swoje niepowtarzalne wyroby.

Na kiermaszu na gości czekać będą wystawcy i aż 23 stoiska z unikatowymi rzeczami spod znaku upcyclingu, piękną ceramiką, biżuterią,  wyrobami z wikliny, własnoręcznie wykonanymi torebkami, obrazami oraz rozmaitymi ozdobami. Będą też stoiska z domowymi wypiekami.  Podczas wydarzenia pojawi się również wystawca z  antykwariatem, gdzie będzie można sprzedać i kupić książki w wyjątkowych cenach.

Dodatkowo podczas Festiwalu w Fuzji będzie można wziąć udział w bezpłatnych warsztatach dla dorosłych i dzieci z tworzenia biżuterii oraz szydełkowania.

WYSTAWCY:

Malowane Korale

Studio Mini Forma - pracownia kreatywna

Borse Colorate

Rękocuda

CZERWONYguzik

New Moon by Nika

Okiku

Mariola Szymańska

Małgorzata Sarah Szymańska

Świetlisty Zakątek

Agata Adamska - ceramika

Liliana Maciukiewicz- galanteria

Małgorzata Kruszyna - wiklina papierowa

Agnieszka Nowak - biżuteria

Ewa Urbańska - pastele

Janina Kos - wypieki ekologiczne

Barbara Płoszańska - biżuteria

Bogusława Krzysztofiak- obrazy, bibeloty

Wiktor Krzysztofiak- osiedlowy antykwariat

Iwona Gajek - Szydełkowy Bazarek

Anna Zytke - biżuteria

Beata Pietrzyk- Tytka Galanta

Barbara Haładaj- bibeloty

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.