Komunikaty PR

Finał WFA Grand Slam w Food Town – ostateczne rozstrzygnięcia w Warszawie

2024-11-14  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Wielkimi krokami zbliża się finałowy konkurs największej ligi flair na świecie – World Flair Association Grand Slam. Już 19 i 20 listopada Warszawa stanie się stolicą światowego barmaństwa, goszcząc ostatnią odsłonę tegorocznego cyklu. To właśnie tu, w Food Town w Fabryce Norblina, zapadną ostateczne rozstrzygnięcia i poznamy zwycięzcę tegorocznych zmagań. Wstęp na zawody oraz wydarzenia towarzyszące jest bezpłatny.

Food Town Flair Challenge, po prestiżowych zawodach m.in. w Helsinkach, Londynie, Las Vegas i Rzymie, będzie szóstym i zarazem finałowym konkursem tegorocznej ligi WFA Grand Slam. Włoch, Michael Moreni prowadzi w klasyfikacji generalnej, ale jego przewaga nad drugim w rankingu Romanem Zapatą z Argentyny jest niewielka. Na trzecim miejscu jest Enrico Meloni, także z Półwyspu ApenińskiegoWłaśnie podczas warszawskiego finału rozstrzygnie się, kto z tej czołowej trójki zdobędzie tytuł mistrza sezonu – emocje i zacięta rywalizacja na scenie Gimlet Live są zatem gwarantowane.

Z radością kolejny raz powitamy WFA Grand Slam w Food Town. Szczególnie cieszy nas, że odbędzie się tu finałowy konkurs, który nieprzerwanie wzbudza ogromne zainteresowanie i emocje. Przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji oraz konkursów dla naszych gości, a każdy dzień zakończy się szalonym after party, pełnym muzyki i wyśmienitych koktajli. To będzie prawdziwa uczta dla zmysłów! Wstęp jest wolny, dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w tym prestiżowym i – mam nadzieję - niezapomnianym wydarzeniu – mówi Tomasz Małek, organizator Food Town Challenge.

Przez dwa dni spektakularnych zmagań w największym food hallu w Polsce, publiczność będzie miała okazję podziwiać 70 najlepszych flair bartenderów z całego świata, którzy zaserwują widowiskowe pokazy barmańskie, pełne dynamicznych rzutów butelkami i shakerami. Flair, który łączy w sobie sztukę i technikę żonglowania akcesoriami barmańskimi, zamieni Fabrykę Norblina w scenę pełną muzyki, światła i doskonałych koktajli. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny – to doskonała okazja do zobaczenia na żywo najlepszych w swojej dziedzinie.

Podczas warszawskiego finału zawodnicy nie tylko będą rywalizować o tytuł mistrza ligi, ale także o nagrody pieniężne – pula wynosi 12.000 euro, z czego 5.000 euro przypadnie zwycięzcy warszawskiego konkursu. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody w kategoriach Best Cocktail, Best Female i Best Polish Bartender.

Rywalizacja rozpocznie się 19 listopada (wtorek) o godzinie 14:00, kiedy wszyscy uczestnicy zaprezentują swoje umiejętności. Najlepsza dziesiątka przejdzie do ścisłego finału, który odbędzie się 20 listopada (środa)o godzinie 20:30 i zdecyduje o ostatecznym wyniku. Sędziowie, w tym ikony świata flair, jak Tom DyerAndy Collinson i Denny Bakiev, a także degustacyjni eksperci z branży, ocenią precyzję, technikę i kreatywność uczestników.

Food Town Flair Challenge, organizowany przez Tomasza Małka, mistrza flair i trenera, zapowiada się jako emocjonujące wydarzenie, pełne adrenaliny, sztuki i barmańskiego kunsztu na światowym poziomie. Po zakończeniu zmagań konkursowych, goście będą mieli okazję wziąć udział w after party, które zwieńczy te dwa dni pełne pasji i mistrzowskich występów.

Szczegóły: https://www.facebook.com/events/498702039641723


World Flair Association (WFA) to największa organizacja flair na świecie, zrzeszająca 15 000 barmanów. Ligę Grand Slam organizuje od 2008 roku. Każda edycja to od 5 do 8 konkursów w różnych częściach świata, np. Singapurze, Cancun, Las Vegas, Londynie czy Helsinkach. Mistrzem Świata i zdobywcą złotej odznaki WFA Grand Slam zostaje ten, który na koniec roku zgromadzi najwięcej punktów. Do dziś takim sukcesem pochwalić może się 8 barmanów, w tym Marek Posłuszny i Tomasz Małek, który - jako jedyny do tej pory – triumfował w lidze czterokrotnie. W Polsce ostatni konkurs odbył się w 2011 roku.

Food Town to 5 zabytkowych hal o łącznej powierzchni 3,2 tys. mkw., w których znajdują się 23 koncepty gastronomiczne inspirowane trendami z całego świata. To wyjątkowe miejsce w otoczeniu przepięknej, historycznej architektury, z muzyką w tle i ofertą, która pobudzi kubki smakowe każdego gościa. W czterech zabytkowych halach Food Town goszczą restauracje, piąta – Gimlet Live - dedykowana jest wydarzeniom rozrywkowym i kulturalnym, na które Fabryka Norblina zaprasza zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. Znajduje się tu również 6 unikalnych barów – każdy z inną ofertą, będących wizytówką odrestaurowanego kompleksu przy Żelaznej 51/53.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, restauracja i klub muzyczny MOXO, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience, a także sklepy, lokale handlowo-usługowe i strefa zdrowia i urody.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.