Komunikaty PR

Finał WFA Grand Slam w Food Town – ostateczne rozstrzygnięcia w Warszawie

2024-11-14  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Wielkimi krokami zbliża się finałowy konkurs największej ligi flair na świecie – World Flair Association Grand Slam. Już 19 i 20 listopada Warszawa stanie się stolicą światowego barmaństwa, goszcząc ostatnią odsłonę tegorocznego cyklu. To właśnie tu, w Food Town w Fabryce Norblina, zapadną ostateczne rozstrzygnięcia i poznamy zwycięzcę tegorocznych zmagań. Wstęp na zawody oraz wydarzenia towarzyszące jest bezpłatny.

Food Town Flair Challenge, po prestiżowych zawodach m.in. w Helsinkach, Londynie, Las Vegas i Rzymie, będzie szóstym i zarazem finałowym konkursem tegorocznej ligi WFA Grand Slam. Włoch, Michael Moreni prowadzi w klasyfikacji generalnej, ale jego przewaga nad drugim w rankingu Romanem Zapatą z Argentyny jest niewielka. Na trzecim miejscu jest Enrico Meloni, także z Półwyspu ApenińskiegoWłaśnie podczas warszawskiego finału rozstrzygnie się, kto z tej czołowej trójki zdobędzie tytuł mistrza sezonu – emocje i zacięta rywalizacja na scenie Gimlet Live są zatem gwarantowane.

Z radością kolejny raz powitamy WFA Grand Slam w Food Town. Szczególnie cieszy nas, że odbędzie się tu finałowy konkurs, który nieprzerwanie wzbudza ogromne zainteresowanie i emocje. Przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji oraz konkursów dla naszych gości, a każdy dzień zakończy się szalonym after party, pełnym muzyki i wyśmienitych koktajli. To będzie prawdziwa uczta dla zmysłów! Wstęp jest wolny, dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w tym prestiżowym i – mam nadzieję - niezapomnianym wydarzeniu – mówi Tomasz Małek, organizator Food Town Challenge.

Przez dwa dni spektakularnych zmagań w największym food hallu w Polsce, publiczność będzie miała okazję podziwiać 70 najlepszych flair bartenderów z całego świata, którzy zaserwują widowiskowe pokazy barmańskie, pełne dynamicznych rzutów butelkami i shakerami. Flair, który łączy w sobie sztukę i technikę żonglowania akcesoriami barmańskimi, zamieni Fabrykę Norblina w scenę pełną muzyki, światła i doskonałych koktajli. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny – to doskonała okazja do zobaczenia na żywo najlepszych w swojej dziedzinie.

Podczas warszawskiego finału zawodnicy nie tylko będą rywalizować o tytuł mistrza ligi, ale także o nagrody pieniężne – pula wynosi 12.000 euro, z czego 5.000 euro przypadnie zwycięzcy warszawskiego konkursu. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody w kategoriach Best Cocktail, Best Female i Best Polish Bartender.

Rywalizacja rozpocznie się 19 listopada (wtorek) o godzinie 14:00, kiedy wszyscy uczestnicy zaprezentują swoje umiejętności. Najlepsza dziesiątka przejdzie do ścisłego finału, który odbędzie się 20 listopada (środa)o godzinie 20:30 i zdecyduje o ostatecznym wyniku. Sędziowie, w tym ikony świata flair, jak Tom DyerAndy Collinson i Denny Bakiev, a także degustacyjni eksperci z branży, ocenią precyzję, technikę i kreatywność uczestników.

Food Town Flair Challenge, organizowany przez Tomasza Małka, mistrza flair i trenera, zapowiada się jako emocjonujące wydarzenie, pełne adrenaliny, sztuki i barmańskiego kunsztu na światowym poziomie. Po zakończeniu zmagań konkursowych, goście będą mieli okazję wziąć udział w after party, które zwieńczy te dwa dni pełne pasji i mistrzowskich występów.

Szczegóły: https://www.facebook.com/events/498702039641723


World Flair Association (WFA) to największa organizacja flair na świecie, zrzeszająca 15 000 barmanów. Ligę Grand Slam organizuje od 2008 roku. Każda edycja to od 5 do 8 konkursów w różnych częściach świata, np. Singapurze, Cancun, Las Vegas, Londynie czy Helsinkach. Mistrzem Świata i zdobywcą złotej odznaki WFA Grand Slam zostaje ten, który na koniec roku zgromadzi najwięcej punktów. Do dziś takim sukcesem pochwalić może się 8 barmanów, w tym Marek Posłuszny i Tomasz Małek, który - jako jedyny do tej pory – triumfował w lidze czterokrotnie. W Polsce ostatni konkurs odbył się w 2011 roku.

Food Town to 5 zabytkowych hal o łącznej powierzchni 3,2 tys. mkw., w których znajdują się 23 koncepty gastronomiczne inspirowane trendami z całego świata. To wyjątkowe miejsce w otoczeniu przepięknej, historycznej architektury, z muzyką w tle i ofertą, która pobudzi kubki smakowe każdego gościa. W czterech zabytkowych halach Food Town goszczą restauracje, piąta – Gimlet Live - dedykowana jest wydarzeniom rozrywkowym i kulturalnym, na które Fabryka Norblina zaprasza zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. Znajduje się tu również 6 unikalnych barów – każdy z inną ofertą, będących wizytówką odrestaurowanego kompleksu przy Żelaznej 51/53.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, restauracja i klub muzyczny MOXO, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience, a także sklepy, lokale handlowo-usługowe i strefa zdrowia i urody.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.